Podsumowanie Kwietnia 2020

Witajcie kochani 🙂
Za chwilę pierwsza połowa 2020 roku będzie za nami, wkroczyliśmy w jeden z najpiękniejszych i najbardziej kwitnących miesięcy w roku.
Wszystko budzi się do życia - nawet ja zaczynam  czuć trochę więcej optymizmu.
Mimo iż kwiecień był miesiącem, gdzie większość czasu spędziłam w domu, to zapraszam na :






Jaki był Kwiecień 2020?

Napewno nieco lepszy niż marzec.Przedewszystkim chyba przyzwyczaiłam się do tych obostrzeń ,zakazów ,puste ulice przestały rzucać się w oczy -oczywiscie dlatego że nie wychodziłam z domu.
Tzn wychodziłam ,raz na jakiś czas ale do sklepu gdzie nie miałam aż tak daleko i -co ciekawe - nie było kilometrowego ogonka kolejki.
Później otworzyli lasy - co wywołało sporo kontrowersji.
No to chodziłam sobie na spacery ,i też nie zauważyłam tłumów.Wiecej osób chodziło po parku...
W lesie oprócz suszy ,zaobserwowałam tony śmieci.
Oprócz maseczek ,rękawiczek masa pustych butelek i papierków ,a co poniektórzy pozbierali to do worka ,który powiesili na gałęzi.Nawet mi się nie chce tego komentować...
Maseczki - najpierw niepotrzebne ,teraz potrzebne...
Rzekomo WHO popełniło błąd ,bo sami tak twierdzili - no może ,ale ja tylko przypomnę że np w Czechach one były obowiązkowe od początku.A jak tam sytuacja wygląda to chyba wszyscy wiedzą.
Jestem ciekawa ,jak u Was wygląda przyzwyczajanie się do noszenia maseczek?
Pracując jako stylistka rzęs ,nosiłam maseczkę (aby nie chuchać na klientkę ),dodatkowo używając w domu wszelkiej maści chemii do sprzątania tak samo ,więc generalnie teoretycznie powinnam być przyzwyczajona do noszenia maseczki ,ale z racji tego że wszystko pyli a ja jestem alergikiem to nosząc maseczkę mam trochę problemów z oddychaniem ,nie wiem czy tylko ja?(są tu jacyś alergicy ?!?!)
Jeszcze na początku ,naiwnie myślałam że może ta maseczka mi pomoże w tej alergii no ale jest odwrotnie...
Jedyny plus tego jest taki że nie powoduje w miejscach publicznych paniki kichając i kaszląc.
O samym koronawirusie,to wiem tyle co nic praktycznie a
Media zalewają nas coraz to nowszymi informacjami często  jak można się zarazić wirusem ,gdzie i ile one się utrzymuje i listę chorób współistniejących przy których on jest niebezpieczny oraz kolejnymi objawami koronawirusa co powoduje więcej szkody niż pożytku ,moim zdaniem bo internet to ,według mnie ,nie jest wiarygodnym źródłem  informacji o chorobach, pamiętacie jak było z lekiem Archein ?,
Nie wspomnę o tym że w internecie jest masa oszustów ,żerujących nawet nie na na pandemii tylko na ludzkim strachu i sprzedają wszelkiej maści specyfiki ,nie wiadomo czy one nie są przeterminowane...
Znam sporo przypadków osób ,które czytały o jakiejś chorobie i tak się wczytywali że zaczęli dane objawy u siebie widzieć a wcale nie byli chorzy 
No i różnorakie teorie spiskowe - kolejny dowód na to że ludzka pomysłowosc nie zna granic 
A po za tym kolejna porcja wyzwisk ; i na tych co się boją (przez takich idiotów wszystko pozamykali ) i na tych co się nie boją(tacy idioci rozsiewają koronawirusa ) oraz innych osób m.in kosmetyczki czy fryzjerki czyli co zostało bezrobotni ( wyliczanie im zarobków nie mogła odłożyć i teraz siedzieć i czekać aż pandemia wygaśnie ?!?! )
Otóż wirus nie wygaśnie - wirus najprawdopodobniej zostanie z nami tak świńska czy ptasia grypa.Dopiero szczepionka może nam pomóc ,a ona będzie -wg prognoz - najwcześniej za rok 
Czyli zamknąć biznes na rok ...
No widocznie nie mogła odłożyć aż tyle żeby siedzieć i czekać minimum ten rok bo ma inne zobowiązania finansowe - jak łatwo ocenia się innych ,nie wiedząc o nich nic...
A my cierpimy - może nie tyle z powodu braku wizyt u kosmetyczek co u fryzjerek - włosy nam wchodzą do oczu 
Niektórzy (jak np ja 😊) wzięli sprawę w swoje ręce i zabawili się we fryzjerów -ja się już pochwaliłam efektami na Instagramie ,a więcej o tym napiszę w najbliższym poście 
Oprócz tego ,zamówiłam sobie zestaw startowy do przedłużania paznokci - gdy już będzie można ,w miarę bezpiecznie wybrać się na szkolenie zrobię to a wcześniej będę ćwiczyć.
Nawet dla samej siebie - wiem że dla wielu dziewczyn siedzenie w gabinecie kosmetycznym to relaks ,ale dla mnie to było frustrujące takie bezczynne siedzenie ,że o kosztach nie wspomnę.
Jeszcze trochę i zaoszczędzę i czas i pieniądze no i nie będę musiała siedzieć bezczynnie 😁






Filmy i seriale które obejrzałam 

Kwietniu 









Dom z papieru

Ośmioro przestępców barykaduje się z zakładnikami w hiszpańskiej mennicy. W międzyczasie geniusz wśród złodziei manipuluje policją, by zrealizować swój plan.


Jeden z najczęściej polecanych przez Was seriali.
Czasu dużo ,tak więc po przeczytaniu opisu (podchodziłam do serialu lekko sceptycznie ,nawet z lekką obawą bo jak to? Przez cały czas ci zakładnicy przetrzymują tych porwanych i co?policja nie próbuje ich odbić ?oni sami <tzn Ci porwani > nie próbuja się ratować ? )
Biorę się ,ja za oglądanie.
Ledwo skończyłam pierwszy sezon i...
Nie zachwycił mnie jakoś.
Tzn : momentami jest świetny ale ...
No właśnie czegoś mi tu brakowało.
Niby akcja jest ,coś się dzieje ,nie mam się do czego przyczepić ale - nie przypadł mi ten serial do gustu i nie wiem czy wezmę się za kolejne sezony 
Nie będę tu pisać czy polecam/nie polecam bo pewnie większość z Was go już oglądała 😉





Szkoła dla elity 

Las Encinas to najlepsza i najbardziej elitarna szkoła w Hiszpanii. To tam uczą się dzieci z wyższych sfer. Decyzją lokalnych władz trafia tam też trójka ubogich dzieciaków, których szkoła została zniszczona przez trzęsienie ziemi. Zajadły konflikt między tymi, którzy mają wszystko, a tymi, którzy nie mają nic do stracenia, doprowadza do morderstwa. Kto ma krew na rękach? 


Kolejna Netflixowa polecajka
Mundurki uczniów i język ,przypominają mi -nie wiem czy pamiętacie ale byl kilkanaście lat temu serial Zbuntowani 
Nie oglądałam tamtego serialu (nie moje klimaty ,choć szał na niego był ogromny )
Szkoła dla elity mi się jednak bardzo podoba - nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale temu serialowi jeśli chodzi o klimat ,blisko do 13 powodów ,a sama Marina nie jest tak irytująca jak Hannah (może dlatego że nie użalała się nad sobą ,a może dlatego że nie pojawia się aż tak często w 2 sezonie )
W pierwszym sezonie ,toczyło się śledztwo dotyczące zabójstwa Mariny i to kim on się okazał ,było dla mnie sporym zaskoczeniem.W międzyczasie ,intrygi ,związki ,rywalizacja ,imprezy oraz wątek gejowski - co było dla mnie sporym minusem.Nie ,nie mam nic przeciwko gejom czy lesbijkom ,pod tym względem jestem tolerancyjna ,bardziej mi chodzi o to że w większości seriali coraz częściej pojawiają się takowe wątki ,to samo tyczy się scen łóżkowych bo i tych w tym serialu nie brakuje.
W niczym jednak nie wpływa to na mają ocenę o tym serialu bo im bliżej finałowego odcinka pierwszego sezonu ,tym ciekawiej się robiło a mi samej było ciężko oderwać się od oglądania
Pierwszy sezon na mega duży plus ☺
Drugi sezon rozpoczyna się od zaginięcia jednego z bohaterów ,i dalej mamy powtórzony schemat z pierwszego sezonu czyli śledztwo  a w międzyczasie wydarzenia które dzieją się po wakacjach czyli tuż przed zaginięciem tego ucznia.
I tu również serial mnie wciągnął (kończę już drugi sezon ) i również mamy zaserwowane imprezy ,sceny łóżkowe.
No i mamy kolejnych nowych bohaterów.
Im bliżej finału drugie sezonu ,tym bardziej uznaje że pierwszy sezon był lepszy.
Chociaż drugi też jest bardzo dobry ,z tym że teraz zastanawiam się kto i w jaki sposób zaginął ☺
I również się wkrecam 
Serial polecam , szczególnie fanom 13 powodów 





Mały zgon 

Serial zabierze widzów w porywającą, komediowo-kryminalną podróż przez świat narkotykowych karteli, gangsterów rządzących więzieniem, skorumpowanych stróży prawa i podziemnego pokera rozgrywanego o miliony. Wartka akcja prowadzi przez mazurskie jeziora, lasy i spokojne w teorii miasteczka. A wszystko zacznie się, gdy dyrektor więzienia zamieni się miejscami z gangsterem z programu ochrony świadków…


Śmiałam się na Instastory że to jedyny zgon ,który zaliczyłam w kwietniowy weekend 😁
Serial zaczyna się praktycznie od wypadku na pewnej leśnej drodze i wskutek tego dwóch braci bliźniaków  zamienia się miejscami co prowadzi do wielu nieporozumień i komplikacji .
I tak;przestępca będący świadkiem koronnym zostaje dyrektorem zakładu karnego co ,jak nietrudno się domyślić, prowadzi do wielu zamieszań, a dyrektor zakładu karnego zostaje świadkiem koronnym (trochę dziwne że rodzina się nie orientuje ze coś jest nie tak ,tym bardziej że panowie są totalnym przeciwieństwem)
Mamy tu trochę akcji (głównie za sprawą Fina ,akcja jednak nabiera tempa dopiero w drugiej połowie sezonu) ,mamy też trochę wątków zabawnych (zdecydowanie za sprawą matki Piotra i Marka ) no i mamy niezły plot twist w ostatnim odcinku (też za sprawą tej starszej pani ,matki Piotra i Marka )
Czyli mamy komedie kryminalną,całkiem dobrą ale jednak - jak dla mnie trochę za słaba.
Ogólnie polecam, bo tak jak wspomniałam całkiem fajny serial 🙂




Znaki 2

Akcja drugiego sezonu rozgrywa się po kilku latach od wydarzeń ukazanych w sezonie poprzednim. Podążymy za historią zaginięcia córki komisarza Treli, a później także jej przyjaciółki. W niewyjaśnionych okolicznościach znika również para podróżników. Prowadzone są poszukiwania, ale śledztwo zbacza z torów, gdy komisarz dowiaduje się, kto odpowiada za zaginięcie jego jedynego dziecka. Zło w Sowich Dołach nie śpi, a dziwnymi zdarzeniami żyją ogarnięci strachem mieszkańcy miasteczka.

Powrót w Góry Stołowe ( nie wiem czy one ,czy Bieszczady ładniejsze 😁)
Trela zamienia się w alkoholika (biorąc pod uwagę to że nie wie czy jego córka żyje ,nie jest dziwne ) , mamy zaginięcie podróżników ,mamy zaginięcie małej dziewczynki ,a tą ostatnią udaje się odnaleźć calą i zdrową.
A w tle kampania wyborcza na burmistrza Sowich Dołów (minus ,bo polityki mam już po kokardy 😁)
Mamy też kolejny romans ,mamy Krzysia/Emilka (chyba będzie się działo 😁) a za nim ksiądz drepczacy mu po piętach i wreszcie odnajduje się Nina.
W ciężkim szoku trafia do szpitala ,nie mówi ani słowa i dopiero pod koniec drugiego odcinka wyjawia ojcu prawdę.
Skończyłam dwa odcinki i zapowiada się naprawdę dobrze.
Wątek romansu studentki ,może być kontynuacja morderstw z pierwszego sezonu ,ale z drugiej strony nie wiadomo jak się potoczą 
Losy Krzysia ,po tym jak Nina powiedziała ojcu kto ją porwał.
Ciekawie się też zapowiada wątek dzieci burmistrza.
I to co mnie drażni najbardziej to te wybory - sorry ale to tylko dlatego że w życiu realnym nastąpił u mnie przesyt polityką.
Po za tym początek drugiego sezonu oceniam na plus.
Jak to będzie dalej -dam znać jak obejrzę cały sezon ☺




















Statystyki bloga 

Kwiecień 

2020




W Kwietniu mojego bloga  odwiedziło  3589 osób 
Najwięcej było z 

- Polski

- Stanów Zjednoczonych 

- Wielkiej Brytanii 

- Niemiec 




Najpopularniejsze posty 

Kwiecień
2020































Kosmetyczny ulubieniec 
Kwietnia 


Paleta matowych  cieni do powiek 
Karaja
Wonder Sculpt 






Jak to było?kobiety lubią brąz ...
Ja dodatkowo uwielbiam mat ,więc gdy tylko na Instagramie mignęła mi ta paletka-wiedziałam że muszę ją mieć 😉
9 matowych cieni ,neutralna kolorystyka pozwalająca stworzyć dowolny makijaż i gustowne opakowanie- no przepadałam 😍
Rzadko zdarza mi się malować tylko jedną paletą (do tej pory mój numer jeden w tej kategorii to paleta Tropical Rythm ) ale i dla tej zrobiłam wyjątek 
Cienie się bez problemu blendują ,są dobrze napigmentowane i -wbrew opinii w Internecie- nie osypuja się 
Jedyny minus to cena ;89 złotych 
Paletę możecie kupić m.in tu :



A jak tam Wasz Kwiecień ?
Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘






76 komentarzy:

  1. Everything looking very nice! Great post ! Thanks for sharing! Stay safe! 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  2. April was a wasted month with the social isolation (the first half of March was pretty normal and I was even traveling). Interesting movies that you are watching.

    www.thepulpitandthepen.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. for me, the second half of March and the first half of April have passed on social isolation ...
      I hope that I will be able to travel soon - although only in my country

      Usuń
  3. Woow...konkretne podsumowanie kwietnia :> Zaciekawiłać mnie drugim sezonem "Znaków" - chętnie poznam wpierw pierwszy sezon , bo nie miałam jeszcze okazji :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje 🙂
      Pierwszy sezon "Znaków ",moim zdaniem, był rewelacyjny.
      Tak więc polecam 🙂

      Usuń
  4. Thanks for the beautiful post!

    Have a nice day)   

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG jestem zaskoczona że Dom z papieru nie zrobił na Tobie wrażenia :(((
    Ja jestem lekkim alergikiem, ale nie mam żadnego problemu z noszeniem maseczki.

    Miłego dnia i zapraszam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety...
      "Dom z papieru " cieszy się pozytywnymi opiniami ,w większości więc myślałam że i mi się spodoba...
      Mnie akurat "dusi "w tej maseczce...

      Usuń
  7. Hello
    I have no problem wearing a mask !! Finally, it is mandatory to use in Portugal !!
    You're amazing in that look !!
    Be careful not all the information on the internet is true !!
    xoox

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. that is, as in Poland - they are also obligatory and you can get a ticket for their lack
      I do not believe what he writes on the Internet - I only check any subsequent ordinances, all the rest is for me mostly false information
      thank you 🙂

      Usuń
  8. Hey :)zadnego filmu ani serialu nie znam :( U mnie Kwiecien zlecial tak sobie, w domu , i na YT, na Blogu i cos gotowalaam, cos obejrzaalm i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak u większości osób 😉

      Usuń
  9. Ja mam 3 sezon odcinek 7 Domu z papieru, pierwsze odcinki bardzo mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pierwsze odcinki "Domu z papieru" i mi się podobały, dalsze niestety nie -dlatego odpuscilam...

      Usuń
  10. Cieszę się, że kwiecień był dla Ciebie lepszy niż marzec. U mnie pod względem przyzwyczajania się do nowej sytuacji też nastąpił postęp. Jakoś zebrałam się w sobie i mam energię do działania. :D

    Noszenie maseczki to dla mnie duża niedogodność. Ledwo oddycham w niej, a poza tym noszę okulary, które mi zaparowują. :( Powiem Ci, że apaszka w roli maski sprawdza się o wiele lepiej. Nie powiem, że jest to super rozwiązanie, ale przynajmniej czuć podmuchy wiatru, a w masce nie. :D

    Fajnie, że "Szkoła dla elity" Ci się spodobała. ;)

    Życzę Ci pięknego maja! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że i Ty czujesz się lepiej 🙂
      Ja tylko raz założyłam okulary przeciwsłoneczne mając maseczke- strasznie zaparowały mi się ☹
      Wiele osób się skarży na to.
      Dzięki-pomyślę nad tà apaszką,choć nie przepadam za nimi 🙂
      Również życzę Ci pięknego maja 😘

      Usuń
  11. Nie wiedziałam, że są już Znaki 2, choć "jedynka" była bardzo słaba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ,są- już niedługo zdaje się koniec sezonu 😁
      O ,a mi się jedynka bardzo podobała ale wiem że dużo osób ma podobne zdanie do Twojego 🙂

      Usuń
  12. pretty photos with best background....
    enjoy watching while stay at home....

    OdpowiedzUsuń
  13. Elite was one of my favorite serie
    Great post like always
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also really liked this series 🙂
      Thank you 💕

      Usuń
  14. Paleta mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz brązy, to must have 😉

      Usuń
  15. Też ostatnio zaczęłam oglądać Dom z papieru, mimo że wcześniej nie byłam do niego przekonana. Powiem szczerze, że pierwszy sezon mnie bardzo wciagnął, a drugi już nieco mniej, jednak mam zamiar dokończyć ten serial.
    Może też skuszę się na Szkołę dla elity. Tym bardziej, że jak napisałaś bohaterka nie jest tak irytująca jak Hannah z 13 powodów.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dużo osób pisze że pierwszy sezon "Domu z papieru " był świetny,A kolejne już mniej 🙂
      Nie, ja już raczej nie będę oglądać za to chętnie będę kontynuować "Szkołę dla Elity "- świetny serial, naprawdę myślę że warto obejrzeć 🙂

      Usuń
  16. Kwiecień u mnie domowo i raczej spokojnie :-)
    Mam podobne odczucia co do Domu z papieru- pierwsze dwa sezony super, a potem coraz gorzej :-( niestety) tak za bardzo na siłe

    Szkołe dla Elit mam zaznaczona - brzmi ciekawie zatem kiedys obejrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo ;domowo ale nie do końca spokojnie;ach ta niepewność i nie możność zorganizowania czegokolwiek...
      No niestety "Dom z papieru " mnie nawet ten pierwszy sezon nie zachwycił...

      Usuń
  17. Ja się przymierzam do obejrzenia "Domu z papieru" ale ja jakoś nie lubię oglądać na netflixie. Za to "Znaki2" znam i lubię oglądać. Ja nie umiem w maseczce funkcjonować niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ,piąteczka-tez srednio lubię Netflixa 😊
      Super że Ci się podoba drugi sezon "Znaków " -Muszę obejrzeć do końca
      Ach te maseczki...

      Usuń
  18. Wow jak wiele osób odwiedziło twój blog! Super! Ja uwielbiam Elite, co do Domu z papieru - całkiem przyjemny jednak nie oglądałam całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      "Dom z papieru " -tez raczej całości nie obejrzę...

      Usuń
  19. Oglądałam dwa przedstawione przez Ciebie hiszpańskojęzyczne i oba pokochałam. Powiem Ci, że z Domem z Papieru może być tak, ze jeden sezon Ci nie podejdzie, a wreszcie się zakochasz - ja tak miałam z trzecim. Odwlekałam obejrzenie go, ciągnął mi się w nieskończoność, a teraz 4 był dla mnie świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki-może spróbuje , aczkolwiek trochę mnie ten "Dom z papieru " zranił...

      Usuń
  20. Anonimowy05 maja

    Znaki, o tak ostatnio wkręciłam się w ten serial !
    (tez mam dość słuchania o wyborach)
    Pozdrawiam, super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję🙂
      Ten uczuć, gdy masz dość kłótni o wybory ,włączasz ulubiony serial, a tam też o wyborach 😡🤣

      Usuń
  21. zaczęłam oglądać Dom z papieru pierwszy sezon i jest mega:D Oglądam na zmianę z Anią nie Anną:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Anię nie Anne" chętnie obejrzę 🙂
      Dzięki za polecenie

      Usuń
  22. Dla mnie maseczki to masakra, tez jestem alergikiem, poza tym wielu lekarzy mówi, że jest to tak naprawdę szkodliwe. Mi się tam podoba podejście rządu szwedzkiego do tej całej epidemii.
    Znaki chętnie bym zobaczyła, nie widziałam pierwszego sezonu nawet, czas to nadrobić:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno- przecież tam się osiąga kurz ,był twarz się poci świetne środowisko dla bakterii
      Mi spodobał się czeski model 🙂

      Usuń
  23. Jestem zainteresowany oglądaniem serii Elite Schools.

    Historia z pewnością pokazuje wiele intryg między postaciami 😁

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam bardzo dużo pozytywnych opinii na temat serialu "Dom z papieru", pokazałam nawet zwiastun mojemu chłopakowi, bo szukaliśmy jakiegoś fajnego serialu na czas siedzenia w domu, ale nie przekonał nas, więc nawet nie obejrzeliśmy pierwszego odcinka. Jak widać po Twoim wpisie, chyba nie mamy czego żałować... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ,a mogłam obejrzeć najpierw zwiastun.
      No ale serial zapowiadał się nieźle, a później było gorzej

      Usuń
  25. Też oglądam "Dom z papieru" i bardzo mi się podoba ten serial. Mam też od niedawna zestaw do robienia paznokci i też ćwiczę ich robienie. Coraz bardziej mi się to podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogę doczekać aż mój zestaw do paznokci do mnie dotrze 😁

      Usuń
  26. Witaj Lili, dawno nas nie było na blogu, chociaż IG odwiedzamy częściej. Wiele się działo u Ciebie. U nas też ciągle jakieś nowości.
    Cieszymy się, że nadal blogujesz a my postaramy się częściej wpadać i Ciebie tutaj odwiedzać.

    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny 🙂
      Ja też już u Was na blogu byłam 🙂
      Również zdrówka życzę 🙂

      Usuń
  27. Oj kochana, wiem co czujesz. Dla alergików rozpoczyna się najgorszy czas. Maseczka powoduje jeszcze większy dyskomfort, aczkolwiek dla bezpieczeństwa warto się przemęczyć. Miejmy nadzieje, że pandemia jednak ustanie szybciej niż się tego spodziewamy.

    Pozdrawiam kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak było 🙂
      Również pozdrawiam 😘

      Usuń
  28. koneicznie musze wkońcu obejrzeć tę Szkołę dla Elity ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy07 maja

    Super podsumowanie miesiąca :D Chętnie obejrzę Szkołę dla elity :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jakoś nie mogę się do domu z papieru przekonać :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Dom z papieru do chyba mój ulubiony serial ostatnich lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób polubiło ten serial 🙂

      Usuń
  32. Bardzo męczy mnie cała ta sytuacja związana z pandemią. Najbardziej boli mnie fakt, że nie mogę podróżować z taką łatwością i ekipą jak dawniej. W ubiegłym roku zdarzyłam już dwa razy obskoczyć Zakopne :(:( Serio ubolewam...
    Co do życia odziennego, to fakt faktem denerwujące są te maseczki. Zakładam je tak naprawdę tylko dlatego, że boję się o mandat :D :D Wiem, złe podejście, ale cóż zrobić...
    Do pracy chodzę normalnie i mamy nawet więcej pracy niż zwykle.. Sklep online ze zdrową żywnością to teraz wielki szał. Mamy po 900 zamówień dziennie :( Ciągłe nadgodziny i nadgodziny.. Nie mam czasu nawet na bloga. W sobotę lub niedzelę siadam i zmuszam się do napisania wpisów "na zapas". O Insta nie wspomnę, bo mało mnie tam widać :/ ;/
    ALe się rozpisałam xD
    Chciałam jeszcze wspomnieć, że uwielbiam "Dom z papieru" i "Szkoła dla Elity" :) Jeśli jeszcze nie oglądałaś, to polecam "Sabrinę" i "Plotkarę" :*

    Buziaczki kochana ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach znam ten ból- w zeszłym roku o tej porze byłam już po wizytach w Warszawie i na Śląsku- oby mi się udało jeszcze w tym roku tam zawitać
      Ja wiem czy okropne -wydaje mi się że wiele osób nosi te maseczki z obawy przed mandatem tylko i wyłącznie
      O tak sklepy online naprawdę mają ostatnio oblozenie- trzymam kciuki aby udało Ci się odpocząć, bo sama miałam tak w zeszłym roku i wiem że to ciężko
      Dzięki za polecenie- może zerknę na "Sabrine " i "Plotkare" 🙂

      Usuń
  33. Paletka wygląda naprawdę fajnie:) Szkoda, że Domek z Papieru nie przypadł Ci aż tak do gustu:( Mi się bardzo podobał i muszę obejrzeć nowy sezon:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂
      No bywa że serial polecany ,nie podoba się 😊

      Usuń
  34. Mnie akurat pierwszy sezon Domu z papieru bardzo się podobał, chociaż ostatni był już trochę mniej udany to i tak trzymał mnie w napięciu. Świetne podsumowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂
      Ja chyba nie obejrzę kolejnych odcinków

      Usuń
  35. Beautiful look back at some of your monthly highlights.
    It has been so nice to go for a nice walk outside each day.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. so much better - you don't even have to leave, it's just lighter 🙂

      Usuń
  36. Ja już nawet nie słucham i nie czytam o tym koronawirusie. Czuję, że najpotrzebniejsze informacje przekażą mi w pracy, tak jak to było od początku pandemii. Niemal codziennie chodzę do pracy, dwa dni w tygodniu mam wolne, więc do noszenia maski tak jakby przywykłam. Tak jakby, bo zależy jaką noszę. Wcześniej miałam takie, że okulary cały czas mi parowały i to była dla mnie duża niedogodność :D Ale dostałam je za darmo z pracy, więc co się dziwić. Teraz w pracy kupiłyśmy sobie z dziewczynami śliczne maseczki, np. ja mam w kwiatuszki, koleżanka Justyna w kropki a Asia w serduszka. Jakoś urozmaicamy sobie ten czas :D Pracuję w hipermarkecie, więc codziennie mijam setki obcych mi ludzi. Na początku bałam się choroby a teraz... sama nie wiem. Bardzo ciekawe seriale, nie widziałam ani jednego xD Raczej nie oglądam seriali, za to ostatnio zabrałam się za książkę, co jak na mnie jest wyjątkowym wydarzeniem wartym odnotowania w kalendarzu :)
    Mój kwiecień stosunkowo był bez rewelacji. Oprócz tego, że odkryłam iż moje ulubione lumpeksy są czynne, a cały czas żyłam w przekonaniu, że nie. Nie ma to jak kupić sobie markowego ciucha za grosze :D Ostatnio udało mi się upolować sweterek od Ralpha Laurena za 6zł i torebkę od Michaela Korsa za 7,50zł :D To by było na tyle jeżeli chodzi o ciekawostki z kwietnia :D Wspaniały wpis Kochana!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się akurat nie obawiałam koronawirusa - znam swój stan zdrowia i wiem że ,najprawdopodobniej, nic by mi poważniejszego się nie stało
      Choć bywało i tak że jak się za bardzo wczytywalam w to to i mnie lapaly wątpliwości- aby "nie dac się zwariować "przestałam czytać "tak intensywnie "
      Wychodzę z założenia, że tylko spokój mniw uratuje 🙂
      Dużo osób się skarży na te zaparowane okulary, zresztą raz tylko założyłam te przeciwsłoneczne-masakra
      O tak nie ma to jak lumpy- kurczę ciągle nie mam czasu się tam wybrać 😂

      Usuń
  37. You look absolutely stunning. That combination red dress with leather jacket is amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/05/ysl-couture-powder-highlighter-1-or.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze, że mimo tego co się dzieje teraz w Polsce i na świecie twój kwiecień był dobrym miesiącem :) Świetne podsumowanie :)

    Ja powiem Ci, że powoli przystosowałam się do tego co jest teraz. Już nie odczuwam takiego strachu jak w marcu.

    Życzę Ci pięknego maja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę Ci pięknego maja 😘
      Tak ,to uczucie strachu już nie dokucza tak jak jak kilka tygodni temu 🙂

      Usuń
  39. Jeszcze tak szalonego i jednocześnie tak spokojnego kwietnia to nie było. Niby siedzisz w domku i nic się nie dzieje ale to co dociera że świata to głowy rozwala. Najlepiej czasem się zamknąć na połowę tych informacji. Każdy ma trochę racji i nikt nie ma hehe. Też się dusze w miseczce chociaż alergii nie mam. Zawsze miałam małe problemy z oddychaniem. Za kosmetyczkami i fryzjerskim nie tęsknię, bo praktycznie nie korzystam z tych usług. Zosia samosia co nic nie potrafiaale będzie sama :p.
    Dom z papieru mi się bardzo podobał. Najbardziej dwa pierwsze sezony. Pozostałych pozycji nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W samo sedno trafiłaś - niby człowiek siedzi w domu i ma spokój, choć z drugiej strony ta niepewność o przyszłość + informację z mediów rozsadzaly ten spokój
      Ha ,ha o tej Zosi to jak bym o sobie czytała 🤣
      Niestety mi "Dom z papieru " nie przypadł do gustu

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)