Urodzinowy post

Witajcie kochani 😘


Jak się macie?

Post miał się pojawić w niedzielę,ale stwierdziłam że wrzucę go dzisiaj w dniu moich


 24 urodzin.🎊🎂



Swoje urodziny świętowałam w sobotę,w gronie znajomych.
Była to taka trochę łączona impreza gdyż 26 listopada moja najlepsza przyjaciółka obchodziła swoje urodziny,w międzyczasie kolega też obchodził urodziny no i oczywiście impreza Andrzejkowa.

Dziś postaram się spędzić dzień na rzeczach jak najbardziej przyjemnych,bo wczorajszy dzień nie należał do zbyt przyjemnych.😏

Ciężko mi uwierzyć że żyje już prawie pół wieku jednak muszę Wam przyznać że z roku na rok zmieniam się.
Stałam się strasznie ostrożna, rozważna, poukładana,no i staram się być słowna.
Mimo wszystko cieszę się że przeszłam taką przemianę bo jeszcze kilka lat temu najpierw robiłam później myślałam.😁
Konsekwencje tych moich czynów (przynajmniej niektórych) ciągną się za mną aż do dziś.😧
Ale wierzę że mi się uda z nimi uporać.
Nauczyłam się również cieszyć drobiazgami.

Wracając do soboty.
Na swojej imprezie urodzinowej pojawiłam się w sukience o której Wam ostatnio pisałam że krawcowej udało ją się podrasować,mi udało w nią się wcisnąć.😁😉
Do tego dodałam szpilki(pisałam o nich TU) no i dodatki w kolorze złota:zegarek no i kolczyki:






A na koniec muszę się pochwalić nabytkiem z Black Friday.
Na blogu jednej z Was zauważyłam fantastyczne kozaki które po prostu musiałam mieć.😍😨
Korzystając z kodu rabatowego umieszczonego na blogu jednej z Was zakupiłam te buty💞
Mowa o obcisłych kozakach z zamszu na platformie że strony Renee.pl




Dziękuję dziewczyny 😘



Ja tymczasem zmykam świętować swoje urodziny-na zakupy do mojej ulubionej galerii😉☺

Buziaki i następnego 😘









47 komentarzy:

  1. Ale piękne te kozaczki, a tak w ogóle to wyglądasz w tej kiecke oszałamiająco <3 Pewnie podbiłaś serce nie jednego faceta :)

    Kochana kliknęłabyś w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i to twarzy Ci w tej sukience ;) ;*
    A kozaki też widziałam i się nad nimi zastanawiałam :D :D

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki genialne ;) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;) I mnie za jakiś czas 24 stuknie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Kochana:*
    super masz te kozaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kozaki! Wszystkiego najlepszego. :) Ale jak dla mnie ta sukienka trochę za skąpa.

    OdpowiedzUsuń
  6. seksowna stylizacja! sukienka śliczna :)

    pozdrawiam :) chętnie będe tu zaglądać częściej,obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne buty i sukienka super!:) Wspaniale wyglądasz!
    Wszystkiego najlepszego! 100 LAT!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego kochana!!! Sesja jest cudowna :) Bardzo ładna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no kochana rewelacyjna stylizacja! <3
    Wszystkiego Najlepszego, spełniania marzeń!!!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana, szczere życzenia wszystkiego najlepszego! :*** piękna sukienka i kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna stylizacja:)
    Wszystkiego najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowia, szczęścia i wogule wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin:*
    Bosko wyglądasz w tej sukience:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz :) ależ Ty masz nogi :)
    Uwielbiam takie kozaki mam podobne i chodzę non stop :P
    Mam nadzieje, że szybko się rozprawisz z tym co się za Tobą ciągnie
    I sto lat !!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. W tej sukience wyglądasz jak milion dolarów :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/czerwien-i-krata.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego naj naj naj najlepszego :*
    Wygladasz cudownie w tej stylizacji:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!! :)
    Świetne kozaki *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego! Stylizacja ekstra, a buty- sama bym chciała! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. So beautiful!
    Have a nice week!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, stylowy zestaw śliczne buty :)
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Happy Birthday dear!! have a wonderful life a head. And trust me changes are beautiful. you look beautiful in this outfit. God bless you.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego najlepszego!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego, dużo inspiracji każdego dnia!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! :) Buty są świetne :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Troszeczkę spóźnione, ale Wszystkiego najlepszego! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz mega ciekawie! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego! :) jestem rok starsza (no, prawie dwa) i powiem ci, że mentalnie dalej czuję się na 19 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy30 listopada

    Spóźnione Wszystkiego Najlepszego i życzę spełnienia marzeń!
    Śliczna sukienka :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego, wszystkiego najlepszego kochana, jesteśmy prawie jak rówieśniczki, bo ja 95 :D świetna stylizacja, widać że dobrze się w niej czujesz mi też marzy się złota sukienka :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. love the dress, maybe you need
    evening dresses

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow jaka laska :*
    Wyglądasz jak milion dolarów ;)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  31. Spóźnione życzenia urodzinowe:*
    Wszystkiego najlepszego:*
    Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! Super buciki kupiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Happy Birthday! I hope you had a wonderful celebration.
    Gorgeous dress. I love the gold accents!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Love this dress on you <3 You look stunning.
    Love this post! Happy Weekend!
    rampdiary | fineartandyou

    OdpowiedzUsuń
  35. Spóźnione, ale szczere życzenia :)
    Sto lat i najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  36. 24 lata... uhuhu kiedy to było w moim przypadku. dawno dawno. jednakże życzę Ci wspaniałości z tej okazji. niemniej juz dawno po nich, ale wszystkiego najlepszego. korzystaj z tego pięknego czasu ;)
    przepiękne buty. gdybym mogła chodzić w takich sama bym sobie je sprawiła ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow ale ty pięknie wygladasz :*
    Wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy02 grudnia

    Świetnie wyglądasz :) Życzę ci wszystkiego co najlepsze :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Spóźnione ale szczere, wszystkiego najlepszego :* Zdrowia, szczęścia, i jeszcze raz pieniedzy :D No i musimy się umówić na urodzinową :D

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja za tydzień będę też kończyć 24 lata :)
    Fajna sukienka, ja bym się w takiej źle czuła i kiepsko wyglądała, Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. 24 lata, kiedy to było :P Rok akurat jest dla mnie pamiętny, gdyż brałam wówczas ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ładne zdjęcia 😊 chyba specjalna sesja u fotografa?
    Beżowa sukienka bardzo mi się podoba tylko ożywiłabym ją jakimś kolorem i do beżu pasuje prawie każdy kolor, trza-byłoby poeksperymentować aczkolwiek przy total look można również pozostać. Złote kolczyki i beżowe buty na obcasie są mega 😍

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)