Hello Winter

Witam Was kochani 😘


Czy u Was też trzyma mróz i spadł śnieg??❄⛄

U mnie od kilku dni biały puch przykrył drzewa,ulice.
Przez okno widok jest jak z pocztówki😍,podczas gdy spacer to nie lada wyzwanie ponieważ buty mam całe przemoczone.💧😣

Chciałabym Wam serdecznie podziękować za życzenia urodzinowe pod moim ostatnim postem.🎂😘


Jeśli chodzi o nawiązanie do ostatniego postu to w końcu dotarły do mnie zamszowe kozaki na platformie z Renee.pl















Już niebawem na moim blogu pojawi się stylizacja z nimi w rolach głównych.


Koniecznie muszę się również pochwalić haulem zakupowym z moich urodzin.





Torebka.

To czysty przypadek że jej kolor pasuje do butów.
😁









Jeansy z kokardkami na nogawkach


Szał na kokardki trwa od kilku miesięcy.
Po butach przyszedł czas na spodnie,
Które również niebawem pojawią się w jednej ze stylizacji 
Na moim blogu ☺






Czarne spodnie z wiązaniami


Również mi się bardzo podobają
Choć było kilka kolorów do wyboru to ja
Oczywiście standardowo wybrałam czarne.
I oczywiście niedlugo pojawią się na moim blogu jako 
Element jednej z moich stylizacji ☺

Wraz z butami ze sklepu Rener.pl przyszedł do mnie kod rabatowy 



Koniecznie musiałam z niego skorzystać 😁😉 
I tak oto w drodze do mnie są czarne koturny








Lada dzień również u mnie pojawią się botki na szpilce ze sklepu 


Tak przy okazji ;to właśnie z tego sklepu- Wilady.pl - pochodzą moje szpilki Open toe z paseczkami



Przyznam Wam szczerze że trochę tęsknię za aurą pozwalającą na
Chodzenie w tych moich sandałkach 😥
Cóż muszę jeszcze trochę poczekać...
Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia a nie Lato...☺
Grudzień zaczął się dość dobrze ponieważ urlopem-perspektywa jutrzejszego dnia wolnego bardzo mnie cieszy 😁
Trochę to psuje mi jutrzejszy ogrom spraw😣 -mianowicie wymiana baterii w łazience i wizyta u dentysty-ale te sprawy ciągną się za mną praktycznie cały listopad i mam nadzieję że jutro definitywnie to zakończę i w końcu będę miała trochę więcej czasu aby spokojnie odetchnąć  i móc rozejrzeć się za jakimiś prezentami dla najbliższych🎁🎁 (Nie przepadam za Bożym Narodzeniem zdecydowanie bardziej wolę Wielkanoc).
Cały listopad niemalże spędziłam w biegu-bardzo mi dokuczał brak czasu.⏳😥
Co skończyłam coś załatwiać to kolejna sprawa niewiadomo skąd się pojawiała.
Do tego dochodziła praca no i obowiązki domowe:pranie, sprzątanie etc.
Mam nadzieję że wraz z końcem listopada zakończyło się u mnie to dziwne pasmo.

Dotarł do mnie również mój długo wyczekiwany krem do rąk (o oliwce do skórek pisałam TU)




Fajnie nawilża ręce i pięknie pachnie😍☺

A na koniec zostawiam Was z piosenką której ostatnio praktycznie ciągle słucham







Oraz stylizacją z wczorajszego wieczoru, który spędziłam ze znajomymi









A Wy macie już wybrane prezenty dla bliskich?
Ruszyliśmy już z przygotowaniami do Świąt??



Buziaki i do następnego 😘

























31 komentarzy:

  1. Piękne te pierwsze, szare buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kozaki są świetne, spodnie ze sznurowaniami również:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty (kozaki) bardzo mi się podobają :) Z chęcią zobaczę je na zdjęciach stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałaś bardzo wieczorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne te buty! Tylko jak chodzić na takiej wysokiej koturnie/obcasie?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kozaki, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te szare kozaczki, widzę,ze bardzo lubisz buty na wysokich, nawet niebotycznie wysokich obcasach :-)
    Ja też tęsknie za letnią aura- ta zimowa dodatkowo mnie ostatnio dołuje ( niestety)
    Bardzo odważna stylizacja :-) I bardzo kobieca jednocześnie :-)
    Nikt nie mówił,ze w życiu będzie prosto czego sama teraz doświadczam bardzo dotkliwie w swoim życiu.
    Trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. kozaki i czarne spodnie wymiatają :) Cudownie wyglądasz :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kozaki i te wiązane spodnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Te szare buciki są piękne ♥

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Las botas y los jeans son espectaculares! Me los tengo que pedir! Feliz lunes guapa! 🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ta torebka i kozaczki to idelany zestawik, przepięknie i w ładnym kolorki, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. You have perfect shoes. And your bag? Is amazing. I like it! :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kozaki! Marzę o takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te szare kozaki :-)
    Nie mogę się doczekać stylizacji z nimi:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo fajnych rzeczy:-)
    Ja również tęsknię za tą cieplejszą aurą i takich zdjęć z sandalkami mi również brakuje:-(

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też już śnieżek posypał, na razie tylko troszeczkę ale przynajmniej jest ^^ mam nadzieję że na święta będzie sypać, teraz może się wstrzymać :) te kozaczki są super i te które do ciebie już jadą na koturnie też :) miłośniczka butów z ciebie ja tak samo kocham buty i często zamawiam jakieś nowe <3 Świetny post, piosenka super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. love your boots,pants such a beautifull & amazing post darling..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping pk

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam te kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego że właśnie na Twoim blogu mi wpadły w oko i dlatego je kupiłam ☺
      Są przepiękne 😍

      Usuń
  22. Świetna stylizacja:)
    Buty(wszystkie) są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się te pierwsze buty :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam takie kozaczki! :) są bardzo przydatne, szczególnie teraz, gdy dookoła jest śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie świetne spodnie z kokardkami! przeurocze!
    ja również tęsknię niekiedy za pogodą, która pozwalała na chodzenie w sandałkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja :*
    Botki beżowe są rewelacyjne :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne buty :) Świetnie się prezentujesz :)
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. To body jest cudne:)
    Wogule cała stylizacja jest cudna- idealna na imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sexy look ;) Ależ urocze te jeanse

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)