Podsumowanie tygodnia 03/11/2017

Hej kochani😘

Jak się macie???
Co tam u Was???
Jak Wam mija listopad???📆


U mnie niezbyt dobrze.
Ostatnio dopadła mnie choroba😭, byłam zmuszona wziąść antybiotyk, który pomógł mi,ale żeby nie było tak słodko nowy tydzień przywitałam... bólem zęba.😬
Co prawda nie był to zbyt wielki ból ,ale pamiętam że kilka lat temu przez zęby miałam inne problemy zdrowotne, postanowiłam zadusić problem w zalążku.
I tu pojawił się problem-brak terminów u stomatologa!😤
Koniec końców udało mi się umówić na wizytę-okazało się że problem nie jest zbyt wielki, udało się go (narazie przynajmniej) zlikwidować.


W czasie choroby zdążyłam nadrobić zaległości filmowe i obejrzeć obydwa sezony serialu Wataha.



Serial bardzo fajny,tylko zakończenie (i jednego i drugiego sezonu trochę kulawe).
Nie będę Wam tu spojlerować o co mi chodzi z tym zakończeniem.
Sezon drugi mi jednak zdecydowanie bardziej się spodobał.
Serial Wataha opowiada o losach jednostki straży granicznej w najdzikszej granicy w Unii Europejskiej czyli Bieszczadach.Sezon zaczyna się od zamachu w którym giną oficerowie jednostki(przyjaciele i narzeczona głównego bohatera Wiktora Rebrowa).
Rozwiązanie zagadki pojawia się dopiero pod koniec drugiego sezonu- dla mnie jednak i tak zostało sporo niewiadomych.😣
Oglądał ktoś z Was ten serial??










W międzyczasie popsuły mi się buty.Tu też mi udało się je naprawić z drobną (no okey ogromną😁) pomocą osoby trzeciej-specjalisty od takich problemów czyli szewca.No i wreszcie odebrałam moją upragnioną sukienkę od krawcowej.To oficjalne🎊 -udało mi w nią wcisnąć także zostaje Wam wypatrywać zdjęć w niej na moim blogu.☺



Te i inne problemy nie przeszkodziły mi wybrać się w czwartek do Krakowa aby uzupełnić zapasy kosmetyków marki Kiko Milano,(i nie tylko😉) ponieważ i puder i podkład mi się skończyły.😏
Pisałam o tym na Twitterze.






Dziś mam dla Was kolejną stylizacje.
O czerwonej koszuli w kratkę już Wam pisałam kawał czasu temu.
Czarne tregginsy to u mnie klasyka-ale chyba nie tylko ponieważ nie ma drugich tak wygodnych spodni   które wpiszą się w każdy klimat stylizacji:impreza,praca, spotkanie rodzinne lub nacodzień.
Zdecydowałam się połączyć je ze sobą i dodać moje ukochane szpilki(pisałam o nich tu i tu).














Jak wam się podoba?
Co myślicie o takim połączeniu???










Buziaki i do następnego 😘



Stylizacja: Czerwona koszula w kratkę,czarne tregginsy i szpil

30 komentarzy:

  1. O tym serialu nigdy nie słyszałam... ale HBO oglądam bardzo rzadko, nie interesuje się nimi, a jakoś tak wychodzi, że oglądam zagraniczne rzeczy raczej. Jednak Polska ma dość niski budżet i to robi swoje :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam nigdy tego serialu ;) Współczuję antybiotyku :( A sukieneczka i stylizacja bardzo ładna :) Czerwona koszula jest cudna ♥
    Buziaki :*

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ta sukienka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać stylizacji z tą sukienką:*

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, bardzo współczuję bólu zęba :( to najgorsze co może być :( a Watahę wczoraj skończyliśmy oglądać, super serial :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukieneczka :*
    Stylizacja fajna i uniwersalna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna, sukienka robi wrażenie! Serialu nie oglądałam :)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle słyszę o serialu a nie miałam okazji jeszcze go obejrzeć.
    Ładna czerwona koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Stylizacja i przepiękną sukienka:)
    Serial oglądałam i całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koszule w kraty :)
    Co do "Watahy" to jeszcze nie oglądałam, ale kiedyś się za to zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękna ta sukienka, czekam na zdjęcia:)
    Bardzo ładna stylizacja:) super koszula i buty:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka śliczna ta ssukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I don´t know about this serial but it´s look amazing. And your dress? It´s so perfect :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka przepiękna. Serial muszę obczaić. Dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiecka jest prześliczna, robi wrażenie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję,ze problemy zdrowotne jakoś ustały. Watahę dopiero zaczęłam ogladać :-) Sukienka cudna.
    Koszula w kratę też :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Współczuję zęba bo nie ma nic gorszego niż ból zęba:(
    Mam nadzieję że problemy zdrowotne minęły :)
    Genialna Stylizacja:*
    Podziwiam cię za umiejętnośc chodzenia w tych szpilach ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka ma super kolor, super wygląda :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na stylizacje w tej sukience,bo jest przepiękna:*
    Szpilek są rewelacyjne:*
    Życzę , zdrówka:*
    Serialu(jeszcze) nie oglądałam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do twarzy ci w motywie kraty :* SUPER kochana


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Serialu nie znam, ale słyszałam o nim dużo dobrego. Sukienka wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny look :)
    Dobrze, że Cie nie rozłożyło choróbstwo.
    A sukienka śliczna - z niecierpliwoscią czekam na Twoje zdjęcia w niej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Myslałam, żeby obejrzeć tą Watahę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna ta sukienka:*

    OdpowiedzUsuń
  27. To współczuję problemów z zębem, nienawidzę chodzić do dentysty:/
    Wataha bardzo mi się podobała, ale drugiego sezonu jeszcze nie widziałam:)
    Stylizacja super, uwielbiam kraciaste koszule<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne buty :) Świetnie się prezentujesz :)
    piękna kobieta z klasą :-) ! lubię to
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)