Podsumowanie tygodnia 01/11/2017

Witajcie kochani 😘

Co tam u Was?

U mnie było trochę kiepsko-sporo problemów,i to był główny powód braku tego typu postów.
Całe szczęście że mam masę kosmetyków do przetestowania bo inaczej chyba wogule bym nic nie pisała.😧

Zresztą zauważyłam że bardzo lubicie posty w których opisuje opinie przetestowanych kosmetyków ☺

Dziś jednak przychodzę do Was z innym postem, luźniejszym 😉

Za nami pierwszy powiew zimy w tym sezonie-z bólem serca schowałam jesienną kurtkę głęboko do szafy.😭
Pora chyba już pożegnać Złotą Polską Jesień?🍃🍂🍁

Fakt faktem weekend jest wyjątkowo ładny-jest w miarę ciepło, świeci słoneczko...⛅
Wieczory jednak są już chłodne...

Ok koniec narzekań!
Kolekcja Business Line firmy Semilac podbiła moje serce.💞

Przedstawiam Wam swojego (tymczasowego)faworyta na moich paznokciach:🏆🎆





Kolor #198 Powder Pink
Na lakier został nałożony pyłek Semilac Flash

Pyłek ten zmienia kolor lakieru 
(Coś takiego jak Bloody Mary)
Jednak tylko w świetle promieni UV 
Których brak ostatnio więc moje paznokcie zostają 
Bez zmian





A w kolejce czeka lakier z drugiej części kolekcji

#212
Natural Pink




Na koniec zostawiam Was z kolejną stylizacją.

Skórzane legginsy to hit tego sezonu.
Nie ma się czemu dziwić: pasują do stylizacji w każdym klimacie.
Tym razem połączyłam je z elegancką, lekką wiązaną w pasie bluzeczką w kolorze ciemnej zieleni.



Do tego nałożyłam czerwony płaszcz oraz botki z kokardką.





Czerwony płaszcz botki z kokardką i skórzane leggi



I jak Wam się podoba?



Buziaki i do następnego 😘

26 komentarzy:

  1. Śliczny kolor! Ja też mam jeden lakier do przetestowania, ale czekam, aż odrosną mi paznokcie :/
    Od kilku dni też już chodzę w zimowych kurtkach/płaszczu, ale być może przerzucę się jeszcze na chwilę na kurtkę jesienną (dzisiaj było u mnie 20 stopni) :)
    Pozdrawiam!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten kolor paznokci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne pazurrrrki <3
    i fantastyczny, czerrrrwony płaszcz- ajććć super ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek lakieru i śliczny ten czerwony płaszczyk ;))

    Pozdrawiam i zapraszam

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki a płaszczyk jest obłędny :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/klasyczny-paszcz-i-botki-w-hafty.html

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też pogoda ostatnio dopisuje :-)
    Świetna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor pazurków mnie zachwycił ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony płaszcz jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki, ten kolorek jest cudny!
    Zestaw bardzo fajny, pasuje Ci czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne paznokcie, uwielbiam róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dziwnego. że ten kolor to twój faworyt -jest przepiękny :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Your nails are perfect. I love this colour :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja, w moim stylu:) super płaszczyk:*
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. To czerwone wdzianko jest fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny jest ten kolorek paznokci:-)
    Bardzo ładna bluzeczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycił mnie kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny ten kolorek-sama chyba sobie taki sprawię;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekny kolor tych paznokci ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor na pazurkach, uwielbiam takie odcienie :) i masz cudowny płaszczyk! kocham czerwień, ostatnio bardzo się z nią polubiłam chodź kiedyś w ogóle nie miałam jej w szafie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakier ma super kolorek :-) mega wyglada na pazurkach.

    Cudowny czerwony płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz kochana:-)
    Kolorek pazurków super:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful nails..
    Nice post!!

    I follow you.Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)