Moje imprezowe kreacje (9)

Witajcie!
Przetrwaliscie falę upałów ?🔥
 Nie było czym oddychać a podczas upałów drogi ludzi i owadów krzyżują się o czym boleśnie - i nie poraz pierwszy-przekonałam się w czwartkowy wieczór kiedy to przez uchylone okno do mojej sypialni wpadł tzn wskoczył...konik polny! 😨🐲
W zeszłym roku do innego pokoju wpadł z kolei swierszcz -tak przynajmniej zidentyfikowal go wujek google. 🐲💻
Nie pomogły żadne środki ani siły natury (wiatr który zaczął nagle wiać ) na tego owada dopiero przy pomocy osób trzecich usunęłam go z mieszkania (spokojnie,został wypuszczony na trawę) 🌿🌿
Przed nami kilka dni odpoczynku od upałów trzeba ten czas wykorzystać bo od środy zrobi sie 29 stopni-tak przynajmniej wskazują prognozy pogody.🌄🌞

 8 sierpnia moja przyjaciółka obchodziła swoje urodziny 🎂 a z racji tego że to był wtorek impreza urodzinowa odbędzie się dziś
Oto moja stylizacja na dzisiejszy wieczór:🌃









A Wam jak mija weekend? 📅
Buziaki i do następnego 😘☺






































♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się  rewanżować komentarzem:*







♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)






♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole mojego bloga

35 komentarzy:

  1. Fajnie, ale jak na mnie za mało imprezowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rozwiązanie np. na domówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajna Stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas konik polny ostatnio przyczepił się do samochodu :P nie wiem skąd się tam wziął, ale przyczepiony do dachu jeździł z nami po mieście ;P
    ładnie wyglądasz ;* pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba bym umarła jakby taki gość u mnie zawitał - też sama nie dałabym sobie rady :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tez kiedys konik wpadł ale go zdeptałam :D hehehe
    Fajnie wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wo matko...
    Współczuję takiego gościa :-(
    Stylizacja super;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że też ostatnio w mieszkaniu miałam konika polnego, ale dość szybko został przeniesiony na trawę
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chyba zeszła na zawał...
    Moja kuzynka mieszka na 8 piętrze i jej również kiedyś wleciał to mało nie zemdlała...
    Po tej akcji w moim pokoju w oknie pojawiła się moskitiera i to jest świetne bo nawet komar nie wleci ;) :D
    Bardzo fajna Stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie upały trwają cały czas i nie ukrywam, że bardzo się z tego cieszę :)
    Ten kardigan jest śliczny! *.*
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znoszę koników polnych! Panicznie się ich boję O_0. Ostatnio jeden taki wskoczył do mojej kuchni - nie weszłam tam tak długo, aż mój przyjaciel się go nie pozbył :)

    OdpowiedzUsuń
  14. great post, dear ♥

    https://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże, ja w ogólę nie cierpię owadów!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/3-to-nie-weekend-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Great look and photos! And you have perfect nails :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  17. Wonderful style! You look amazing!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlatego ja właśnie śpię przy zamkniętym oknie :P hehe
    a ten skwar lejący się z nieba już mnie wykańczał powoli, więc cieszę się, że najgorsze upały minęły :D

    super wyglądasz kochana :D :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja na urodziny, mam nadziję, że dobrze się bawiłąś!!
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szpilki to Twój znak rozpoznawczy :D. Będę Cie zawsze z nimi kojarzyć :D. Bardzo łądnie wyglądałaś. Cud, miód i orzeszki <3
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna sprawa :) jednak siatka w oknie to podstawa :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczni wyglądasz, Stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post, dear! So interesting! I love your outfit. You are so sweet and amzing girl.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Iiii jak po urodzinach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję dobrze ☺
      Szkoda że swoje własne będę obchodzić w listopadzie ☺

      Usuń
  26. Świetnie wyglądasz kochana :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Great Post Darling <3
    New Post http://www.swisstwins.ch/2017/08/tomorrowland-2017.html

    kiss

    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy19 sierpnia

    Ile masz wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)