Maska loreal elseve magiczna moc glinki-recenzja

Witajcie !
Jak się macie się macie przed nadchodzącym weekendem ?
Upał u was trwa czy może tak jak u mnie zrobił sobie przerwę na deszcz?☔🔥



 Dziś mam dla was recenzję produktu który jest od niedawna do kupienia od firmy Loreal -maske z Zieloną Glinka która oczyszcza skórę głowy.









Czy tak jest naprawdę ?
Zapraszam na dalszą część postu.




Skład:
*Aqua(water)
*Kaolin
*Glycerin
*Olea europaea oil/oliver fruit oil
*Cetearyl alcohol
*Benzyl alcohol
*Parfum/fragrance
*Cl 42090/blue 1
 *Cl 60730/ext violet 2
*Eucalyptus globulus leaf oil
*Sodium hyaluronate
*Stearyl alcohol
*Stearic acid
*Peg-8-isostearate
 *Peg-8
*Argilla /magnesium aluminium silcate
 *Salicicylic acid
 *Palmitic acid
 *Xantham gum
 *Linalool
*Benzyl salicate
 *Montmorillonite
*Caprylyl glycol
 *Alpha-isomethyl ionone
*Geranoil
*Myristic acid
 *Cetearyl glucoside
*Citronellol
*Hexyl cinnamal




Stosowanie :
 1)przed myciem włosów rozprowadzic maske równomiernie na suche włosy u nasady tak aby pokryć całą skórę głowy
2)Pozostawić przez 5 minut aby wchlonęła nadmiar sebum i zanieczyszczenia 3)dokładnie spłukać wodą ,delikatnie masujac skórę głowy. Włosy staną się lekkie i oczyszczone u nasady
 4)umyć wlosy






Od producenta :Maska oczyszczająca Elseve Magiczna Moc Glinki to idealna pielęgnacja dla włosów przetłuszczających się u nasady. Maska absorbuje nadmiar sebum
i zanieczyszczenia oraz pielęgnuje skórę głowy, pozostawiając włosy lekkie i oczyszczone u nasady. Maska z glinką do stosowania PRZED MYCIEM WŁOSÓW.





 Ode mnie : Maska jest rewelacyjna. Totalny hairdetoks.Po umyciu włosy są lekkie,mięciutkie z łatwością się rozczesuje. Po wyschnięciu dodatkowo są lekko uniesione u nasady. Maska nie jest czasochłonna a jej działanie mogłabym porównać do profesjonalnej wizyty w salonie fryzjerskim. Jedyne co może przeszkadzac to zapach glinki który nie każdemu może odpowiadać.




Jak dla mnie -rewelacja😉
A wy używaliście tej maski?


































♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się  rewanżować komentarzem:*







♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)






♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole mojego bloga




<
zBLOGowani.pl

24 komentarze:

  1. Looks like a great mask to use! =)
    - Cielo
    Mermaid in Heels

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... chyba muszę ją mieć, jeśli tak dobrze się sprawdza to może i u mnie zadziała. A latem moje włosy wzywają o pomoc :), pogoda u mnie deszczowa
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam, dziś mam zamiar przetestować :D
      https://bez-kropki.blogspot.com/

      Usuń
  3. Tej maski nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post!

    Do you want to follow each other, if you want, follow me and leave the comment on my blog so I can follow you back!
    https://darijadujovic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się przyda taka maska, bo moje włosy ciężko rozczesać :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę tą maskę ale jeszcze nie miałam...
    Muszę ją wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam, ale myślę, że po powrocie do Polski kupię!

    https://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam masek do włosów ale ten mi wpadł w oko

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam tej maski :) może skuszę się na nią, gdy zużyję swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam tej maski ale po wakacjach przydałby mi się taki detoks

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię maski do włosów, ale akurat tej nie używałam, ale po Twoim opisie bardzo mnie zaciekawiła :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa recenzja maski, muszę ją sobie przetestować :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Się zastanawiam właśnie nad zakupem tej maski

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh very interesting product
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tej masce ale nigdy jej nie używałam, twój opis brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt,po wakacjach przyda mi się coś takiego:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tej masce, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdziła! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Zafundowałam sobie jakiś czas temu przejście na platynowy blond. No nie był to idealny wybór. Dlatego teraz testuję wszelkie możliwe maski, tej też spróbuję. Dzięki :)

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. akurat tym razem to ne dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Grat Post<3
    Have a nice day.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jej jeszcze :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/stroj-dnia-biel-i-pastele.html

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)