Jak zostałam ambasadorką portalu TrustedCosmetics.pl

Witajcie!
Dziś chciałabym wam opowiedzieć o portalu Trusted Cosmetics  którego zostałam ambasadorką .


Jak trafiłam na ten portal ?
Otóż poprzez przeglądanie bloga Jednej z Was na którym pojawił się post z serii "Wakacyjne poradnik urodowy"
Pomyślałam że może i ja spróbuje zostać ambasadorką.☺
Weszłam na stronę internetową www.trustedcosmetics.pl/tu-zacznij
i szukałam zakładki zaloguj się/zarejestruj się ale okazało się że żeby dołączyć  do grona TrustedBlogerek nie trzeba się rejestrować (więcej info można znaleźć tutaj )
Po za Rankingiem TrustedBlogerek i TrustedCzytelniczek portal oferuje mnóstwo innych atrakcji
1)Beauty Biznes Poradnik który oferuje pracę w branży beauty
2)Katalog firm-prezentowane tam są firmy z branży zdrowia i urody
3)Ranking firmowych blogów-jeżeli macie jakąś ulubioną firme która prowadzi bloga to tam możecie na nią zagłosować
4)Baza perfum-tu można zagłosować na swoje ulubione perfumy
5)Konkursy-jest ich coraz więcej na tym portalu ☺





Ranking TrustedBlogerek i TrustedCzytelniczek (nie trzeba prowadzić bloga aby zostać ambasadorką wystarczy adres email) to miejsce gdzie można zdobyć punkty,testować kosmetyki oraz dzielić się opiniami -wiecej informacji na znajdziecie tu:



Aktualnie na portalu można wsiąść udział w wyzwaniu Wakacyjny Poradnik Urodowy.



Wakacje się kończą ale wciąż możecie spróbować wsiąść udział .
Ja niestety zrezygnowałam-przez swoje słoneczne uczulenie mam znikomą wiedzę na temat letniej pielegnacji.
Więcej informacji o tym Wakacyjnym Wyzwaniu znajdziecie na TrustedCosmetics.
Powodzenia życzę w wyzwaniu i pozdrawiam











♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się  rewanżować komentarzem:*







♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)






♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole mojego bloga




26 komentarzy:

  1. Cool! Thanks for sharing this!
    - Cielo
    Mermaid in Heels

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję,sądzę, że musi być to naprawdę fajna sprawa. Życzę bardzo dużo wytrwałości i oczywiście więcej takich dobrych nowinek ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10 sierpnia

    Gratuluję zostania ambasadorką strony :) Przyznam szczerze, że pierwszy raz się spotykam z tą stroną. Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, bardzo fajny portal:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post! Happy Thursday!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dokładnie zostałaś ambasadorką? Bo podobno tam można umieszczać artykuły, które nie są nigdzie opublikowane. Odpisz mi proszę w komentarzu na moim blogu :) http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację :D !!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/jak-to-jest-dostac-wymarzona-prace.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, fajna sprawa. Ambasadorka - dumnie brzmi :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana na dole masz tzw. Blogroll czyli przekierowanie do dodanych blogów. Nie dodałaś u siebie zakładki "Obserwatorzy" takiej, poprzez którą ktoś mógłby zaobserwować Ciebie i śledzić na bieżąco Twoje wpisy. Blogroll i "Obserwatorzy" to troszkę co innego. Jeżeli ktoś ma Ciebie w blogach obserwowanych, to wówczas takie blogi wyświetlają się w miejscu, gdzie edytuje się własny blog, jest tam tzw. "Lista czytelnicza". W tej chwili ze względu na brak zakładki "Obserwatorzy" niestety nie ma możliwości aby w ten sposób zaobserwować Ciebie.
    Gratuluję tego, że zostałaś ambasadorką Trusted Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!! Będę zaglądać na stronę ;)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje, fajny portal. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna wiadomość gratuluję:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Congratulation to you :) It´s look so amazing! :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za takimi programami za punkty :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna wiadomość, serdeczne gratulacje ode mnie:-**

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie słyszałam o tym portalu ale gratuluję:*
    Muszę tam zajrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję serdecznie,ten portal jest naprawdę fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. great Post<3
    I Follow you now.
    kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy raz slysze o tym portalu, moze to dlatego, ze jakos specjalnie nie interesuje sie komsetykami, jednakze gratuluje kochana!

    nowy post
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/street-style-ala-in-london.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ten portal :) Już od roku tam działam i dzięki nim miałam przyjemność testować wiele produktów :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)