Wiśniowa maska do włosów farbowanych

Witajcie!
Dziś mam dla was recenzje Maski do Włosów
Farbowanych Joanna.Za około 15 złotych dastajemy takie opakowanie:

Skład:
-Aqua
-Cetyl Alcohol
-Cyclomethicone
-Glycerin
-Cetearyl Alcohol
-Cetrimonium Chloride
- Paraffinum Liquidum
-Palmitamidopropyltrimonium Chloride
- Stearalkonium Chloride
-PEG-20 Stearate
-Isopropyl Alcohol
- PEG/PPG-15/15 Dimethicone
-Polyquaternium-10
-Panthenol
-Dimethylpabamidopropyl Lauryldimonium Tosylate
-Propylene Glycol Stearate
-Hydroxyethylcellulose
-Parfum
-Triethanolamine
-DMDM Hydantoin
-Methylchloroisothiazolinone
-Methylisothiazolinone
-Cl:16255
Producent zaleca trzymać maske na włosach 3-5 a w przypadku zniszczonych włosów trochę dłużej i dodatkowo owinąć głowę ręcznikiem lub przykryć czepkiem.Standardowo-trzymałam godzine:-).Maska pięknie pachnie wiśniami i ma lekko różowy odcień


Jeśli jednak komuś przeszkadza taki zapach to proponuje najpierw nałożyć maskę a dopiero po spłukaniu normalnie umyć włosy.Zapach utrzymuje się tylko po nałożeniu i do wyschnięcia włosków.Jak z efektami?
Producent:
*Włosy lepiej nawilżone i milsze w dotyku
*Chronione przed utratą połysku
*Błyszczące i miękkie
U mnie?
*Włosy lepiej nawilżone i milsze w dotyku-Na 100%.Nie ma kołtunów,włosy ładnie i łatwo się rozczesują.Maske nałożyłam wieczorem ale cały następny dzień były mięciutkie i milutkie w dotyku.
*Chronione przed utratą połysku-użyłam jej dwa razy;więc chyba jest za wcześnie na takie działanie,po za tym zaczynają mi się robić odrosty:-(Ciężko mi przez to wszystko wydać ocene
*Błyszczące i miękkie-Nie tylko po nałożeniu maski.Cały następny dzień ten efekt się utrzymywał.
Faktycznie po tej masce stan moich włosów poprawił się.Do tej pory używałam maski Loreal:

Ale już do niej nie wróce.Maska Joanny jak dla mnie z powodzeniem ją zastępuje,pięknie pachnie no i jest tańsza:-)

A wy?Używałyście tej maski?
Czy może macie inne ulubione maski do włosów farbowanych?Czekam na wasze komentarze-za każdy się zrewanżuje na waszym blogu:-)
3majcie się<3






Link do kupna maski
KLIK

14 komentarzy:

  1. brzmi jak coś dla mnie zwłaszcza, że mam problemy z kołtunami ostatnio :<

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię markę Joanna. Ich kosmetyki zawsze pachną tak ładnie :D dlatego też ta maska mnie zaciekawiła- zapach wiśni to jest to <3
    (jeśli mogę prosić, poklikaj w moim ostatnim poście, będę wdzięczna <3)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weronika17 lutego

    miałam ją kiedyś-byłam z niej bardzo zadowolona.Aktualnie używam Loreal Elseve.Też jest spoko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jej nie używałam ale z twojej recenzji wygląda na to że warto ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt ;D


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle szukam czegoś co nawilży włosy, bo mam straszne "siano" próbowałam dużo różnych produktów, ale żaden nie sprostał moim oczekiwaniom. Na pewno wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nigdy nie farbowalam włosów i są w naprawdę dobrej kondycji, aczkolwiek strasznie kusi mnie to, że owa maska jest wiśniowa ♥ Jestem totalnie uzależniona od zapachu wiśniowego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    pozagwiezdna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa maski wiśniowej :)


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej maski. Póki co używam jedną z garniera naprzemiennie z Kallosem i to mi w zupełności wystarcza

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tę maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi pachniec przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy jej nie widziałam, ale oczywiście z chęcią bym nałożyła ją na włosy. Uwielbiam wszelkie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super się prezentuję :) przypomina mi troszeczkę takiego glutka :)
    Z chęcią bym ją wypróbowała :)
    Mało brakuje mi do 190 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga. Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Farbowanych włosów nie mam, ale za to rozjaśniane sombre. Sięgam zazwyczaj po maski z Ziaji oraz Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)