my must have-Wiosna 2017

Witajcie!
Ostatnie dni lutego i będzie w końcu upragniony,wyczekiwany z utęsknieniem marzec:)!Już nie mogę się doczekać a wy?
Czas sobie umiliłam przygotowywaniem wiosennej garderoby.I tak oto mam trzy niezbędniki.Co to takiego?Czytajcie dalej!






1)Futrzana kamizelka

Ręka do góra-kto jej nie ma???Futrzane kamizelki rządzą już kilka sezonów.Pasują absolutnie do wszystkiego.
*Solo na koszule


*Na cieplejszą kurtke



*Na skórzaną kurtke



*Na zwykłą bluzke z długim rękawem


2)Trencz

Również silnie się trzyma:)Idealny do każdej stylizacji ja jednak najchętniej noszę go do
*Tregginsów


*Jeansów



Ten mój trencz ma 5 lat:)
3)Zakolanówki


Jeśli lubicie krótkie spodenki a jest za zimno na nie proponuje założyć zakolanówki:)
Moje ulubione połączenie:)

Podobno świetnie też pasują do  spódnicy.Mi gdzieś połączenie mini+zakolanówki nie przypadło do gustu:(O wiele bardziej podoba mi się połączenie rajstop tych


z sukienką/spódnicą


P.S Te buciki




dopiero dziś mi przyszły,ale polowałam na nie kilka tygodni:)
Dla zainteresowanych link do zakupu:
KLIK

Już się nie mogę doczekać kiedy będę mogła to założyć:)A wy co myślicie o moich propozycjach?Macie jakieś swoje must have na tegoroczną wiosne-piszcie w komentarz.Odwiedze  Was w ramach rewanżu.
Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Ja rownież nie moge sie doczekać marca ze względu na wyższa temperaturę i ładniejsza pogodę :) świetne rzeczy , najbardziej podobają mi sie zakolanówki , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie wpadła w oko koszula w kratę. Uwielbiam! Na dodatek połączenie czerwonego z czarnym jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już czekam na marzec :D Super rzeczy, ta pierwsza najbardziej mi się podoba :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Weronika23 lutego

    super jest ta koszula w kratke:)
    Spodnie(te jasne) też są fajne;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina23 lutego

    U mnie futrzana kamizelka też jest!:D
    Tylko że moja jest troszkę dłuższa i jaśniejsza,no i nie jest zapinana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ZakręcOna23 lutego

    wszystkie te rzeczy są super a buty to naprawde są megasuper:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zakolanówki <3 piękne zestawienia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zestawienia!Mi najbardziej podoba się futerko-też mam podobnego futrzaka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sayurinka24 lutego

    O ja też uwielbiam zakolanówki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. You have so cool clothes and shoes. I like your posts :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  12. Futrzane kamizelki może rządzą ale nie jak jest się przy masie xD
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny trencz :)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I love it!! I wish you a very happy sunday!

    Mary María Style

    OdpowiedzUsuń
  15. Post świetny, ale mam jedną uwagę! Niektóre zdjęcia coś mają nie tak z rozdzielczością na blogu, bo zajmują cały ekran i nic nie widać :(
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)