Moje imprezowe kreacje(5)

Cześć wam:)Tydzień zleciał jak z bicza strzelił i
nadszedł Weekend.W tym roku Ostatki są 28 lutego czyli we Wtorek.Czy ktoś z Was będzie imprezował w środku tygodnia?Ja podobnie jak moi znajomi w ten dzień będziemy ciężko pracować,dlatego Ostatnia Impreza Karnawału była wczoraj.Tym razem nie byłam w Krakowie,tylko na domówce u znajomych.A oto w czym tam byłam




I tak przy okazji przypomniałam sobie zeszłoroczne Ostatki-ze znajomymi wyszłam na miasto w tym stroju:


A wy jak spędziliście Ostatki?Czy może będziecie je obchodzić we Wtorek?Pochwalcie się w komentarzach.Zawsze staram się rewanżować komentarzem:)
Miłego i szybkiego Tygodnia:)
byle do Weekendu



26 komentarzy:

  1. Donata26 lutego

    Ta czarna bluzka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wanessa27 lutego

    wyglądałaś świetnie;)
    ja też byłam w sobote na domówce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zestawienie:)
    Ta czarna bluzka jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna stylizacja;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja(ta pierwsza,chociaż ta druga też jest fajna:))
    Fajna jest ta czerwona mini i bluzka też;)
    Mam takie same buty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądałaś :)
    u nas ostatki ograniczyły się do nocnego spaceru po mieście i zjedzenia kebaba :P po całym dniu przy malowaniu jakoś nie mieliśmy sił na imprezę, zwłaszcza, że w niedzielę mieliśmy rocznicę ślubu moich rodziców :D ale i tak było fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze fajnie ja lubię takie spacery <3 Super post!

    Mogę Cię prosić o kliku u mnie w nowy poście? Odwdzięczam sie za to poleceniem bloga jeśli napiszesz cene :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko wyglądasz kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie w moim stylu, ale jak bym miała wybierać dla ciebie to pierwsza jest lepsza :)

    Daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pierwsza stylizacja jest najlepsza:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety codziennie spędzam czas w roboczych ubraniach a potem w piżamie, więc nie zaskoczyłabym kompletnie niczym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow co za przemiana;)
    Zdecydowanie nr 1!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Klaudyna28 lutego

    ta bluzka czarna jest extrasupercuuudna!:*;)
    Ja też w ostatki byłam na domówce.Tzn bardziej to był babski wieczór bo spędziłam go z koleżankami.Zamówiłyśmy pizze,zjadłyśmy pogadałyśmy i było super;)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądałaś! Ja nigdzie nie byłam na ostatkach. Na tygodniu pracuję a w weekend dopiero wróciłam do domu z odwiedzin u siostry :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Lili w czerwcu mam wesele poleć mi jakąś fajną sukienkę bo nie mam pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wydaje mi się że najlepiej byś wyglądała w pastelowej rozkloszowanej sukience albo niebieska(wszelkie odcienie jasne byle nie granatowy) lub brzoskwiniowa:-)

      Usuń
    2. Dziękuje <3 będę szukać czegoś fajnego w tym stylu

      Usuń
    3. <3 daj znać jak znajdziesz :-)

      Usuń
  16. cudne kreacje szczególnie podoba mi się pierwsza, najbardziej w moim stylu :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna spódniczka :) Czekaj, czekaj, to ostatki już były?

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety ale tak :-(

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)