Moja imprezowa kreacja(3)

Jak wam mija weekend i jak wam minął tydzień?
U mnie nie było lekko ale jakoś się udało.Postanowiłam więc
nagrodzić się w postaci kolejnej imprezy w Krakowie.Niedawno wróciłam(impreza była wczoraj)-ale bawiłam się świetnie;)Tym razem w tej kreacji


Wybrałam połączenie czerwieni i czerni-jedno z moich ulubionych:)

A wy jak spędziliście weekend?Czekam na wasze komentarze:)
Trzymajcie się cieplutko i powodzenia w nadchodzącym tygodniu.














Baner Baner *Oprócz komentarz śmiało zostaw adres bloga-odwiedze Cię napewno:)

22 komentarze:

  1. Połączenie czerni i czerwieni również jest jednym z moich ulubionych połączeń :) Zawsze wygląda schludnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również lubię połączenie czerwieni i czerni :) bardzo fajna kobieca stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerń z czerwienią to super połączenie! Ja weekend spędziłam z chłopakiem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czerwień ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. również lubię połączenie czerwieni i czerni :) ładnie wyglądałaś :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień i czerń, najlepsze połączenia! Zdecydowanie. Pozdrawiam :*
    VISSIEN.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta sukieneczka:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swój weekend spędziłam ze znajomymi i chłopakiem.
    Tak najbardziej lubię :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Vivien06 lutego

    Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne połączenie,podoba mi się;)
    p.s, ja też weekend imprezowałam :-D
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne połączenie wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, czerń i czerwień zawsze idą ze sobą w parze :) Ja przez weekend wyszłam z domu niestety tylko przez jeden dzień, gdyż trwa sesja :(

    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka i śliczna ty ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Donata07 lutego

    Jak zwykle wyglądasz bosko;)
    U mnie również było imprezowo ale tylko w piątek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie-czerwień i czerń;)
    Świetna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię czerwień. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja lubię takie zestawienia kolorów! <3

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)