Moje imprezowe kreacje(4)

Witajcie!
Ci którzy regularnie odwiedzają mojego bloga
pewnie się domyślają  że ten post dotyczy kolejnej imprezy w Krakowie:)Trochę mi smutno bo karnawał się kończy i to już chyba ostatnia impreza w Krakowie.Następne impreza na której tu będę to już będzie wiosenna:)Ale ok oto w czym byłam tym razem:



I kilka piosenek z tej imprezki






Mam nadzieję że wasz Weekend  też był udany:)Piszcie w komentarzach no i zostawiajcie adresy blogów-Was też odwiedze:)
3majcie się cieplutko:D

16 komentarzy:

  1. Świetna kreacja ;) Ja ostatnio stawiam na boyfriendy i tshirty ;D taka mało kobieca jestem na imprezach :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. this outfit is so so so pretty !!!

    My newest post

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle obłędnie wyglądałaś♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw bardzo fajny ;) wyglądasz niezwykle kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestawik :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta skórzana spódnica, zawsze chciałam sobie taką kupić. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega zestaw :D wyglądasz nieziemsko :D

    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Your outfit is so cool. You have a nice body :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalia20 lutego

    Wow jak ty pięknie wyglądasz:-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Andzia20 lutego

    Rewelacja;)Wyglądałaś cudownie

    OdpowiedzUsuń
  11. klasycznie i kobieco :) Lily, zgrabniocho! ale z Ciebie laska :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z takiej kreacji sama bym skorzystała :) podoba mi się. Wszystko, co dobre szybko się kończy, wiesz... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. So cool!! Love and hugs and wish you a very happy day!

    Mary María Style

    OdpowiedzUsuń
  15. Nicely styled. pretty pumps so classic

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)