Słodki zawrót głowy

Chyba nie ma nikogo kto by nie lubił słodyczy ;).I to nie tylko tych pod postacią batoników i czekolad ale i również kosmetyków do ciała.Mam ich całą masę a moja koleżanka wchodząc do mnie do łazienki twierdzi że pachnie tam jak w cukierni.Palmolive wyprodukowało specjalną linię Gourmet a w niej megaslodkie zele pod prysznic.

Te trzy testowałam a wygrał
Jakiś czas temu kupiłam również taki żel

No bo balsam mam już od dawna

Slodziutki zapach szkoda że nie mozna go jeść :-).Skusilam się również na ciemną czekoladę
 i ten zapach jest również bardzo fajny.
W Superpharm znalazłam swój kolejny ideał

Podobną nutę zapachową nabyłam od firmy Farmona

Waniliowego masła do ciała Bielendy nikomu (chyba)nie trzeba przedstawiać.
Skoro jesteśmy przy jasniejszych kolorach to polecam ten żel pod prysznic


Biała czekolada;-)

I nowość od Bielendy

Oraz mój faworyt od firmy Ziaja.

Ojć byłabym zapomniała jeszcze o Le Petit Marsellals.Mam dwa balsamy ale pierwsze miejsce zajmuje ten
Choć ten też jest fajny

A wy macie jakieś swoje ulubione slodkie zapachy?
Czekam na wasze komentarze jak i również "ślady" w postaci adresów blogòw.Postaram się zrewanżowac komentarzem:)





22 komentarze:

  1. Uwielbiam czekoladowe kosmetyki castkowe itp :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kakaowe masło musi być rewelacyjne! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. O i ja również jestem wielką fanką le petit marsellals:)
    Te żółty balsam-rządzi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę ten różowy balsam...
      Gdzie można kupić ten żel pod prysznic o zapachu ciasteczek?XD

      Usuń
    2. Ja ten żel kupiłam w Douglasie:)

      Usuń
    3. Szukaj na iperfumy
      ja tam zakupiłam cały ten ciasteczkowy arsenał i jestem bardzo zadowolona:D

      Usuń
  4. Ale to wszystko musi cudownie pachnieć!
    Bardzo lubię kosmetyki z Tutti Frutti :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow prawie jak w cukierni;)

    OdpowiedzUsuń
  6. już sobie wyobrażam jak te kosmetyki pachną <3

    ps. używałam krem do ciała z ostatniego zdjęcia ;p jak dla mnie rewelacja ;p

    https://zanzadra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki o zapachu czekolady/kakao/kawy :) Ale czasem wolę coś bardziej świeżego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Palmolive Gourmet wypuściło kilka nowych zapachów m.in kokosowy na który się skusiłam ale skończy mi się to wracam do tego czekoladowego bo miałam go raz i był ekstra;)
    Zazwyczaj używam kokosowego ale z Dove.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już dwa opakowania czekoladowego żelu od Palmolive zużyłam...:**
      Polecam wam waniliowy żel pod prysznic Le Petit Marsellals-Jest R E W E L A C Y J N Y XD
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Anonimowy09 stycznia

      Le Petit Marsellals wymiataXD
      Jeśli o mnie chodzi to wszystkie balsamy tej serii mam i są cuuudne:*

      Usuń
    3. Tak wiem również go powąchałam i mi nie przypadł do gustu:D

      Usuń
  9. Uwielbiam kosmetyki z Tutti Frutti;)Ten na ostatnim zdjęciu jest rewelacyjny!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teź uwielbiam kosmetyki z serii Tutti Frutti:)Zwłaszcza te owocowe o zapachu jeżyny i kiwi

      Usuń
  10. Jejku w twojej łazience musi pachnieć jak w cukierni;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o Starą Mydlarnie to mają również żel pod prysznic i balsam do ciała o zapachu mlecznej czekolady i pomarańczy...Ja mam calą kakaową serie z Ziaji;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to masz cukiernie w swojej łazience:-)
    A ten truskawkowy źel pod prysznic z Palmolive jest ok?

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te słodkie masła do ciała z Bielendy szkoda że nie ma już tego o zapachu czekolady&karmelu :-( ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ceneo.pl/29100178-moja kumpelka dziś odebrała ten balsam:-)

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)