Lip Kit by Kylie Jenner-Hit czy Kit?

Witam was!Zapewne słyszałyście  o pomadkach Kylie Jenner Lip Kit.O tej serii krążą  różne historie nie zawsze pozytywne.Postanowiłam więc sama sprawdzić czy Lip Kit to Hit czy Kit:-).W środę dostałam paczkę a w środku było to:

Odcień który zamówiłam to Posie K


Jest troche za ciemny jak dla mnie,ale może się przyzwyczaje;-)
Niech was nie zmyli to że pomadka wygląda jak błyszczyk.
Po około 10 minutach zasycha na ustach i wygląda jak szminka.Nie ściera się oraz moje usta wyglądają na troche większe.W opakowaniu miały być szminka i konturówka-i były;-) Co do jakości nie mam zastrzeżeń.Cóż mam całe opakowanie-może się przyzwyczaje.Jeśli nie-zamówie inny odcień;-)

A wy macie te szminke?Co niej myślicie?piszcie w komentarzach.Zostawcie swoje adresy blogów-odwiedze was i skomentuje wasze posty :-) Pozdrawiam

25 komentarzy:

  1. Kolorek ładny. Słyszałam o tej szmince jednak ja się nie skuszę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamierzam kupić, ale czekam na przyjaciółkę, żeby złożyć większe zamówienie ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. ciemna ale bardzo ładna! :) super post! http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny ciemny kolor! Ja mam swoje zamienniki z Lovely! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zasługujesz na sukces! :)
    rewelacyjny blog!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również się podoba. Osobiście jeszcze ich nie używałam, ale z pewnością nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawią mnie te kosmetyki do ust :) Może kiedyś skuszę się na zakup jakiegoś jasnego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie miałam okazji testowac :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją. Mnie nie zachwyciła ;(
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam i nie zamierzam kupić. Ze względu na cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, że go zdobyłaś <3 Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym miała poczynić zakupy tych produktów, na pewno wybrałabym te same kolory ;) Ale cena mnie chyba odstrasza :( Z jednej strony serce mówi "kup, przetestuj" a z drugiej rozum i portfel mówią "mowy nie ma!!!" :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też ta seria przypadła do gustu...Są fajne:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Testowałam wszystkie odcienie ale najbardziej spodobał mi się odcień Koko K
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. słyszałam o tej szmince ;) jednak sama się nie skuszę na nią :) wolę pomadki Golden Rose- mogę spokojnie pójść, pooglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam je ale szału z nimi niema...Wolę Eveline:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten sam odcień-jest ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. zamówiłam całą palete-jak dla mnie efekt oraz komplet w pudełku zgadzały się.Jeśli szukasz jaśniejszego odcienia polecam Dolce K

    OdpowiedzUsuń
  20. Coraz więcej osób skusza się na to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)