Przygotowania do wiosny:siłownia

Cześć!Połowa stycznia,cały luty i wiosna!Już się nie mogę doczekać,a wy?
Przez zimę trochę się zaniedbałam-nie chodzi mi o dodaktowe kilogramy bo poczatek roku był trochę stresujacy dodatkowo mam taką przemianę materii która nie pozwala mi przytyc ;)(dziękuje ci Matko Naturo:-D).Jedyną formą ruchu były spacery po Galeriach Handlowych ale to trochę za mało :-(
Więc postanowiłam sie zapisać na siłownie.Głównie bieżnia:-)Mam nadzieję że wytrwam i poprawie się trochę a tymczasem postanowiłam się pochwalić w czym będę ćwiczyć :-)
Oto moja stylizacja czyli ja w wersji sportowej:-)

 




Już byłam raz na siłowni więc pierwsze koty za płoty;-)Oprócz makabrycznych zakwasów miałam okazję po raz pierwszy od kilku lat pochodzić w tego typu butach

Nie jestem przyzwyczajona do takich butów zwykle pomykam na szpilkach lub platformach.W tych butach czuję się bardzo dziwnie...
A wy już przygotowywujecie się do wiosny?W jaki sposób?Czekam na komentarze i adresy blogów-zrewanżuje się komentarzem;)
Фитнес

15 komentarzy:

  1. Nie dziwię się...ja sama zakładam buty na płaskim i jak pierwszy raz założyłam szpilki to mało co nogi nie złamałam :-D
    Trzymam za ciebie kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przejmuj się ładnemu we wszystkim ładnie;)
    p.s.powodzenia na siłowni

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam próbowałam biegać ale skapitulowałam po 3 dniach...
    zimno i wogule...:-(
    Pozdrawiwm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja też miałam biegać ale nie mogę się zmobilizować ;-(
      Chyba też pójdę na siłownie

      Usuń
    2. jeśli chodzi o bieganie to u mnie rano-zwłaszcza przed wyjściem do pracy po mieszkaniu i z panicznym krzykiem:"Znowu zaspałam :-D"

      Usuń
  4. Jeszcze nie myślę o wiośnie, ale wypadałoby zacząć się ruszać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam w planach chodzić na siłownię, ale mam za daleko :<
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę doczekać się ciepłych dni :)
    Ja za to ćwiczę w domku.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Grunt to wygoda na siłowni :) Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ćwicze w domu :) Ładna koszulka ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sobie ostatnio odpuściłam trochę treningi, ale muszę prędko do nich wrócić :) u mnie z butami jest przeciwnie - zazwyczaj noszę te na płaskim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama zastanawiam się czy by nie pójśc na siłownie. Chociaż basen kusi mnie bardziej :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)