Moja imprezowa kreacja (1)

Witajcie kochane!Co porabiacie w dzisiejszy wieczór?Jeśli o mnie chodzi to nie jestem jakąś fanką imprez(zwłaszcza klubowych czy koncertów)ale idę do kolegi na domówke.Przyda mi się troche chilloutu po tym zimnym i ciężkim początku roku 2017.A więc przedstawiam wam moją kreację na dzisiejszy wieczór



A przy okazji wrzucam kilka  piosenek z imprezy Sylwestrowej sprzed dwóch tygodni:)
 

 


Życzę wam miłej końcówki weekendu(niezależnie gdzie go spędzacie-pochwalicie się w komentarzach)oraz lekkiego przyszłego tygodnia(oby bez mrozów)
Zostawiajcie adresy swoich blogów-postaram się zrewanżować komentarzem :)
Baner

20 komentarzy:

  1. Super wyglądałaś! Moje ulubione piosenki! :3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Silesia_Girl14 stycznia

    prześliczn stylówa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie ;)
    ta "N-O-C" Cleo to chyba była puszczana na każdej Sylwestrowej imprezce:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa Sukienka,Nowy kolorek na paznokciach-wyglądasz prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O też lubię te piosenki:)
    Prześlicznie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kreacja! :)

    w-fotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. moja ulubiona opcja kolorystyczna :) uwielbiam małe czarne! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo odważna długość! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka wygląda ciekawie. ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sukienka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się Twój look :) wyglądasz bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz prześlicznie:)
    Muzyka też spoko;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy kolorek na paznokciach?
    Co do sukienki nie wiem czy jest nowaale wiem że jest ekstra;)
    Wyglądasz zaj*****e;-)
    pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie pamiętam kiedy byłam na imprezie :(
    Muszę się w końcu wybrać ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. SUPER STYLIZACJA - WYGLĄDASZ MEGA!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mała czarna zawsze w modzie

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)