Sukienka polka dot i złote sandały na obcasie

 Witajcie :)

Po ostatnie disneyowskiej stylizacji, przyszedł czas na skromniejszą stylizacje :)

Przyszedł też czas na mój urlop. Jednak zamiast planowanego wyjazdu do Sandomierza, postawiłam na tripping po kilku miastach. Mam nadzieję że wypali, a żeby nie zapeszać nie będę się za bardzo w temacie rozpisywać :D 

Z pewnością pojawi się tu jakaś wzmianka na ten temat, a wy pochwalcie się jak u Was wygląda tegoroczny urlop.

A tymczasem wracamy do stylizacji :)



Trend na wzór polke dot minął już dawno, ale nie u mnie o czym świadczy spora ilość opasek w ten wzór, w różnych kolorach (jedna z nich na poniższych zdjęciach) oraz sukieneczka (również na zdjęciach uwieczniona). Do tego dobrałam złote sandałki na obcasie :)

Wyszło skromnie, dziewczęco, elegancko- moim zdaniem ;)

Koniecznie dajcie znać co myślicie o całości :)













Do następnego :)


9 komentarzy:

  1. Ja tez lubie spedzac po kilka dni w roznych miastach, jednakze we Francji to wychodzi drozej niz wczasy w jednym miejscu, oczywiscie w zaleznosci od czasu spedzonego poza domem.Zaskoczylas mnie ta stylizacja bo material z ktorego uszyta jest sukienka jest naprawde piekny! Kolor uniwersalny i elegancki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię kropki na ubraniach, bardzo ładne sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! Wszystko pięknie zgrane kolorystycznie. Te złote szpilki wyglądają mega! Przydałyby mi się takie na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sukienka - bardzo lubię kropeczki i groszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello

    So I hope your holidays are great and I'm crossing my fingers that you don't have any bad luck!
    I like your look, you look like a real lady in that outfit! I love the gold sandals!
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię sukienki w kropki, mam kilka w szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna sukieneczka <3 bardzo mi się podoba :). Cudownego urlopu Kochana Ci życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To idealna sukienka dla Ciebie . Piękne 😍

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)