Niebieski komplecik i srebrne sandały na obcasie

 Witajcie :)

Dziś mam dla Was baaardzo letni, niemal plażowy outfit.

Jak niektórzy z Was zauważyli na Instagramie, nieco Dinseyowy ;)




Hiszpanka i maxi spódnica, którą  mam na sobie, to komplet który zakupiłam na Aliexpress.

Będzie on idealny na plażę, np na kostium kąpielowy. Być może go nie widać tego na zdjęciach, ale te ciuszki są transparentne, spódnica ma dwa rozcięcia dość długie ciągnące się niemal do bioder. Jest ona też bardzo długa (idąc w niej, musiałam ją praktycznie trzymać cały czas w rękach by nie ubrudziła mi się, ciągnąc po chodniku/ziemi) dlatego też, do zdjęć dorzuciłam również, srebrne sandały na obcasie. Nie mogłam sobie też odmówić dodatku w postaci srebrnej opaski, kolejnej już do mojej kolekcji ;)

Całość zostawiam do oceny Wam :)








Do następnego :)

6 komentarzy:

  1. Wspaniale wygladasz w tym komplecie, jak Wenus! To jest zdecydowanie Twoj kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Fakt, bardzo wakacyjny, letni outfit. Mi kojarzy się trochę z festiwalem muzycznym :D Jeszcze do tego makijaż z cekinów i stylizacja gotowa na całonocne tańce! Bardzo uroczy komplecik i piękny kolor ma :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wakacyjny komplet! Uwielbiam te twoje szpile :o Jak z jakiś żon hollywood ;)
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello!
    You're absolutely right, you do look like a Disney princess, how beautiful! This would be great to go to our beaches in style, I really like it and the blue colour suits you so well! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalne jak księżniczka z Aladyna

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)