Czarne skórzane spodenki, czarne kozaki, czarna skórzana bluzka i cieliste rajstopy

 Witajcie :)

Dziś wreszcie przychodzę do Was z stylizacją z bluzką, które po dość długim czasie, odebrałam od krawcowej (Pisałam o tym, w którymś poście, ale nie pamiętam w którym :D). Ta stylówka, chodziła mi po głowie, już od dłuższego czasu, ale najpierw oddałam bluzkę do krawcowej, wcześniej było trochę za zimno, na takie foty. gdy już odebrałam bluzkę, nie miałam czasu na zdjęcia. 

Wreszcie się udało; bluzkę mam, temperatura pozwala na zdjęcia, czas też :)

Tak więc, bez zbędnego przedłużania, zapraszam do oglądania zdjęć ;)



Niemal każdy z elementów tej stylizacji, pojawił się na moim blogu, pomijając skórzaną bluzkę, którą kupiłam ładne kilka lat temu, ale jakoś tak się składało że jej nie nosiłam.  Triumfy świeciła ona, latem 2021 roku ( tak podczas, tego roku, który był dla mnie taki okropny. Teraz jednak z perspektywy czasu, patrząc wstecz, myślę sobie, że nie było aż tak źle, jak mi się wtedy wydawało), i gdy ją założyłam do zdjęć, zauważyłam że jest już ona nieco zniszczona- będę próbowała ją ratować, ale z racji tego że jest ona skórzana, może być z tym ciężko.

Równie ciężko było z fryzurą, z racji tego że mam już spory odrost.  Jako ciekawostkę dodam, że gdy skończę pisać ten post, biorę się za farbowanie włosów. Pierwszy raz od trzech lat będę robiła to sama w domu :) Ciekawe jak mi pójdzie :D


Z fryzurą jakoś sobie poradziłam, pomogła mi w tym opaska, która również pojawiała się tu na blogu.


Całość, zostawiam do oceny Wam :)













Skórzana bluzka- no name/lokalny sklep

Skórzane spodenki- Charlotte Fashion

Kozaki- DeeZee


Do następnego :)




15 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te kozaczki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. color makes comfortable for you... and you look pretty...
    Have a wonderful Spring

    OdpowiedzUsuń
  3. A cute way to style thigh-high boots!

    -Ashley
    https://lestylorouge.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zestawienie, czarny zawsze rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing dear, your boots and jacket is lovely.
    http://www.worldviewcaptures.com/2023/03/2-candleriggs-glasgow-street-photography.html

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi najbardziej podobaja się buty

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kozaczki i ogólnie fajny strój 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kozaczki i ogólnie fajny strój 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te spodenki :) Mi pogoda płata figle i nie mogę się wybrać na zdjęcia w plener :(

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy look, świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! Pięknie wyglądasz :) Ja muszę jeszcze popracować nad moimi udami, żebym latem mogła ubrać krótsze spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja :D Kozaki zimą są świetne.
    Miłego dnia! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz fajne kozaki!:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)