#Majówka2022- miętowy koronkowy krótki top, jeansy rurki,szare szpilki i szara kurtka

 Witajcie kochani :)

Majówka dobiegła końca (co prawda znów mamy weekend, nieco krótszy ;)), w tym roku była dla mnie wyjątkowo udana- mam nadzieję że i dla Was również :)

Piękna pogoda, żadnych obostrzeń- koniecznie dajcie znać jak Wy spędziliście, ten długi weekend:)

Tak jak pisałam tydzień temu( musicie mi wybaczyć tydzień przerwy od bloga :D), jedynie w poniedziałek pracowałam, 1 i 3 maja, to były dni w które miałam wolne, i wykorzystałam to, nie tylko grillując, ale i robiąc zdjęcia. Część z nich, wylądowała już na Instagramie, ale IG to jedno- nie wyobrażam sobie, aby nie pojawiły się na blogu ;)

Dziś publikuje sesję zdjęciową, którą robiłam, pierwszego maja. Miejscówka może Wam się wydawać znajoma- rok temu, też robiłam tu zdjęcia :)

Czy coś się u mnie zmieniło przez ten rok?

No niewiele, chyba tylko to że schudłam. I chyba to właśnie, skłoniło mnie do tego żeby wskoczyć w krótki, miętowy, koronkowy top.

Swoją drogą, bez przerwy on mi się podwijał, podjeżdżając w górę, ale po za tym jest ok :)

Dorzuciłam do tego szarą kurteczkę i szare szpilki- osobom które zaglądają na mojego bloga dłużej, na pewno mignęły one na blogu. Dopełnieniem outftu jest klasyk- jeansy rurki :)

Miłego oglądania :)




















Miętowy koronkowy top- Magmac

Szara kurtka- Reserved

Jeansy- Pull&Bear

Szare szpilki- Renee




Do następnego :)

19 komentarzy:

  1. Widzę, że czuć już wiosnę :D! Heh. Pięknie wyglądasz! Bardzo lubię połączenie jeansów ze szpilkami :D
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wszystko zestawiłaś :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2022/05/camelowe-baleriny-w-wiosennej-stylizacji.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Majówka minęła mi przyjemnie. Udało mi się porobić zdjęcia, więc będzie co publikować na blogu. ;)

    Stworzyłaś bardzo fajną stylizację. Brawo! ;)

    Życzę Ci przyjemnego weekendu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że majówka udana :) U nas trochę gorzej, bo młodsza córcia nam się rozchorowała i byliśmy uziemnieni w domu, ale przynajmniej wypoczęliśmy. Fajna stylizacja :) Dobrze, że zrobiło się tak cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozazdroscić figury, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy07 maja

    Fajna stylizacja :D Podoba mi się kurtka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy08 maja

    Super. I te szpile po prostu wow.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za takimi krótkimi topami, w szczególności w chłodniejsze miesiące, ale fakt faktem topik jest bardzo ładny :D Kurtka kolorystycznie świetnie zgrywa się ze szpilkami. Podoba mi się bardzo też Twoja fryzura, nie mogę tylko dostrzec, co Ty tam dokładnie zrobiłaś. To jakieś warkoczyki z tyłu śpięte? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeśli chodzi o fryzurę, jest to koczek- zrobiłam go, zbierając grzywkę i część włosów w kok, miał być na samym czubku głowy, ale ostatecznie, jest nieco niżej. Reszta włosów jest rozpuszczona :)

      Usuń
  9. Oj chyba nie odważyłabym się włożyć na siebie takiej, kusej bluzeczki. Jednak nie moje klimaty, za to Ty całkiem fajnie wszystko ze sobą zestawiłaś. A co do majówki, to typowo długiego weekendu nie miałam (drugiego maja pracowałam), a wolne, świąteczne dni przeznaczyłam na gruntowne, wiosenne porządki, a nie wypoczynek. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz :) Podoba mi się ta stylizacja :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Super stylizacja! Wyglądasz pięknie. Słońce już fajnie ogrzewa swoimi promieniami, ja też zakładam coraz to bardziej letnie ubrania :) Wszystko fajnie się ze sobą łączy, pięknie :) co do majówki, swoją spędziłam w domu. Bez męża nie mam ochoty nawet na grilla. Odbijemy sobie w czerwcu, gdy się zobaczymy :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Poczułaś już wiosnę 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. top ładny kolor ma:) ja nie noszę tak krótkich bo mi zimno w brzuch xd

    OdpowiedzUsuń
  14. top ładny kolor ma:) ja nie noszę tak krótkich bo mi zimno w brzuch xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten topik :) Bardzo fajnie to wszystko połączyłaś :) Super look :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Obcasy aż do nieba ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)