#InspiredbyPinterest- czarne body gorsetowej, jeansy i czarne sandałki na obcasie

 Cześć :)

Jak tam Wam minął tydzień?

Mi dość pracowicie, nie mogłam się doczekać weekendu, by wreszcie odpocząć :)

Mimo tego, że było intensywnie, udało mi się znaleźć dzień wolny, upolować pogodę w miarę ładną i zrobić kolejną sesję zdjęciową. Fotki miałam robić, w innej miejscowości niż mieszkam, ale wyszło że jednak zrobiłam je w swoim mieście. Nie obyło się bez przygód, przed zdjęciami- ale o tym napiszę, przy okazji publikacji fotek, zresztą zajawka jest już na Instagramie :)

Niebawem czeka mnie wycieczka nad zalew, celem zbadania terenu  do kolejnych zdjęć- mam w planach, fotki w stroju kąpielowym :)

Mam nadzieję że uda mi się je zrobić, trzymajcie za mnie kciuki, a tymczasem zapraszam do oglądania kolejnych zdjęć :)

Te fotki robiłam prawie dwa miesiące temu-kilka z nich, opublikowałam na Instagramie, i niemal o nich zapomniałam. Jest to ostatnia sesja zdjęciowa, robiona w mieszkaniu. Kompletując ciuszki, inspirowałam się Pinterestem. Niestety, zdjęcie które mnie zainspirowało, widziałam dawno temu, a urok Internetu, bywa taki, że ciężko coś tam znaleźć po raz drugi, szczególnie gdy wchodzi się na Pinterest, raz na rok, tak jak ja :D 

Podobnie się zaczynała, moja przygoda z Instagramem- długo się broniłam przed założeniem konta tam, założyłam w końcu, jakoś mnie wciągnął Instagram, ale ostatnio coraz częściej chodzi mi po głowie aby usunąć tam konto- Instagram, tak jak niemalże wszystko inne, ma dobre i złe strony. A niestety, ostatnimi czasy, coraz bardziej, daje mi w kość, ta zła strona- boty, czy to że niektórym myli się Instagram z Tinderem. Jestem chyba ostatnią osobą, która będzie sobie szukała partnera przez Internet- absolutnie nie jest to przytyk, w stronę osób które tak robią, nie jest moją sprawą by układać życie innym, niech każdy żyje sobie jak chce, każdy człowiek jest inny, i to że dużo osób korzysta z Tindera i to lubi,  nie znaczy że każdy tak ma. Nie wiem czy jestem w większości, czy w mniejszości, wiem że nie ja jedna mam problem z panami szukającymi miłości (czy tego typu znajomości) na Instagramie i i botami.

Uff, lżej mi trochę na wątrobie(wygadałam się), mogę w końcu przejść do stylizacji ;)

Jeansy rurki, połączyłam z czarnymi sandałkami, czarną narzutką i czarnym body gorsetowym :)

Całość zostawiam do oceny Wam:)
















Gorsetowe body- Aliexpress

Jeansy- no name/lokalny sklep

Narzutka czarna- e-mikos.pl

Czarne sandałki na obcasie- DeeZee



Do następnego :)







13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne jesto to body ale mnie jak zawsze zadziwiają Twoje buty :) Wystrzałowe :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są te sandałki, a gorset bardzo ciekawy! Nigdy nie nosiłam nic o tym kroju, a przyznaję, że fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Instagrama mam podobne podejście, coraz mniej mi radochy sprawia bycie tam... Kiedyś to była naprawdę fajna platforma, a teraz aż się odechciewa starać tam być aktywnym :D Świetnie wyglądasz! ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o IG, to mniej tam publikuję zdjęć w feedzie i przesiaduję. Staram się natomiast codziennie dodawać Story.

    Fajna stylówka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow super kobieco :) jeansy bardzo mi się podobają, takie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very cute

    https://www.alyinwanderland.com/2022/05/are-you-ready-for-swim-suit-season.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Boty często mają zakodowane jakieś ## więc jak używasz tak Cię łapią. Ja już się tym nie przejmuje. Blokuje albo olewam. xD Cudnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwone usta i czerwone pazurki na stopach mega kobieco:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Instagram, tik tok itd. zawsze były dla mnie tylko dodatkiem do głównego kanału - czyli bloga. Czasem, kontaktuję się przez niego ze znajomymi :) Trafniejsze inspiracje znajduję na pintereście, a liczba kont nastawionych wyłącznie na lajki jest ogromna! Raczej nie usunęłabym ig, bo mimo wszystko wspiera kanał, ale nie jest to aplikacja, w której czegokolwiek bym szukała :)
    Śliczna stylizacja, bardzo ładne połączenie czerni i jeansu! Można się zainspirować :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, jestem fanką jeansów, więc jak dla mnie bomba ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. ach, wszyscy szukają miłości jakby jej nigdzie nie było a jak przychodzi co do czego to i tak nikogo nie ma
    stylizacja morowa, będzie super ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)