#likepinupgirl- stylizacja z bluzką w kropki, bordową minispódniczką, bordowymi szpilkami i czarnymi rajstopami

 Cześć :)

Chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować, za udział w ankiecie na moim InstaStory- post z moimi poradami, o tym jak wybrać salon\gabinet kosmetyczny, tak aby nie złapać żadnego grzyba, wirusa czy bakterii, niebawem się pojawi na blogu (już jest napisany, czeka tylko na publikacje ;))

Tymczasem dzisiaj przychodzę do Was, z kolejną stylizacją- zdjęcia były robione we wrześniu.

Praktycznie od czasu wykonania zdjęć z dzisiejszego postu, zrobiłam tylko jedną sesje ( w Krakowie były dwie kolejne, ale wciąż czekam na fotki, które były tam robione...) 

Październik był miesiącem, gdzie miałam dużo obowiązków i nie miałam czasu, na wybranie się na fotki. Zresztą pogoda jest jaka jest, i nie wiem czy jeszcze w tym roku zrobię zdjęcia na zewnątrz. Zostaje mi robienie zdjęć w domu, do czego zresztą zabieram się od dwóch tygodni, ale... nie mogę się zabrać :D

Miniony weekend wykorzystałam na pisanie postów i domowe porządki( Czy są tu osoby które tak jak ja, nie lubią myć okien?? Nienawidzę tego!).

Niebawem długi weekend, mam nadzieję że dotrze do mnie opaska którą zamówiłam na Aliexpress i będzie okazja by porobić nowe fotki ;)

A dziś, zostawiam Was ze stylizacją, w stylu (przepraszam za to masło maślane ) Pin-up girl.

Co charakteryzuje pi-nup girl? Groszki, czerwony kolor. 

Do swojej stylizacji przechwyciłam bluzeczkę w kropki, opaskę też w kropki (nie wiem czy pisałam już o tym na blogu, ale jak byłam młodsza, miałam totalnego fioła na punkcie opasek do włosów, miałam ich chyba z dziesięć. Teraz ta moja mała obsesja wraca :)) zamiast czerwieni wybrałam bordo- wydaje mi się o wiele bardziej stonowany i elegancki, niż czerwony. Czarne rajstopy to już mój dodatkowy pomysł- w końcu miałam się inspirować stylem pin-up girl, a nie wyglądać jak Marilyn Monroe (chodzi mi oczywiście do ubrania, bo pod względem wyglądu, daleko mi do tej ikony kobiecości :D) 

Nie obyło się też bez makijażu w tym stylu- może i makijażu oczu nie widać, ale za to czerwone usta już tak (chyba :D)

Całość zostawiam do oceny Wam :)


















Spódniczka- Allegro

Bluzka-  Kik

Opaska- Aliexpress

Rajstopy- Gatta

Szpilki- Wilady


Do następnego :)

Do następnego :)



17 komentarzy:

  1. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci to po raz milionowo milionowy, że buty to masz sztos i zazdroszcze Ci, że umiesz w nich chodzić, bo ja bym się pewnie zabiła i coś by mnie rozjechało. Serio :D. Też nie lubię myć okien, a czerwone usta są zawsze hot :D
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do okien to mam lęk wysokości a stylizacja bardzo śmiała ja bym powiedział nie pin-up, ale kocica.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle ekstra, naprawdę podziwiam Ciebie za to, że potrafisz chodzić na takich wysokich butach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi jakoś ostatnio ciężko zebrać się na zdjęcia. A zmienna pogoda wcale mi tego nie ułatwia. :D

    Co do czerwienie to nie przepadam za nią, za to bordo bardzo lubię. Jest to taki szlachetny kolor. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wolę zamiast czerwieni kolor bordowy. Połączenie go z czarnym zawsze się sprawdza. Bardzo ładnie wszystko skomponowałaś. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. :) Uwielbiam taką kolorystykę. :D Ale założyłabym pewnie buty na płaskim, bo szpilki to nie moja bajka - ewentualnie na 5 minut chodzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No no, kochana co sesja to zaskakujesz mnie coraz bardziej, oczywiście na plus! :)
    Do twarzy Ci w czerwieni.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so gorgeous

    Abdel | Infinitely Posh.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Cię za te szpilki :) Ładnie się w nich noga prezentuje ale ja kompletnie nie umiem w nich chodzić :)
    Śliczna stylizacja, pasuje Ci ten styl :) A czerwone usta to klasyk :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh wow! you look stunning in this red skirt! Lovely Post dear! xoxo
    Allurerage 
    Thetrendybride 

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasuje Ci ten styl! Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. look so pretty ... beautiful outfits.

    Have a wonderful autumn

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, masz nogi do nieba :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)