Jesienna stylizacja w jasnych kolorach

 Cześć :)

Witam się z Wami, ponownie w weekend i pytam jak Wam mijają te dni?

U mnie oczywiśćie na porządkach domowych, w każdym razie ten weekend będzie spokojniejszy i mniej aktywny niż poprzedni, co mnie nieco cieszy, tym bardziej że miniony tydzień był intensywny, więc przyda się trochę odpoczynku :)

A na blogu dziś, kolejna stylizacja- tym razem jesienna :)


Jeszcze raz Wam dziękuję za udział w mojej ankiecie na InstaStory- wygrała właśnie ta stylizacja :)

Jesienią, jeśli noszę spódniczki\sukienki, to w ciemnych kolorach do czarnych rajstop. Tym razem zrobiłam wyjątek i założyłam ubrania w jasnych kolorach, w  dodatku ubrałam spódnice z falbankami- nie pamiętam kiedy ostatnio chodziłam w takiej spódniczce( zazwyczaj zakładam dopasowane, obcisłe fasonny) jeśli wierzyć mojej mamie, to jako mała dziewczynka często się tak ubierałam, ale podczas sesji czułam się dziwnie (chyba taki fason, to nie moja bajka ;)) Same zdjęcia miałam robić gdzie indziej, ale nie chciało mi się jechać w tamto miejsce. Do spódniczki dobrałam beżowe botki, cieliste rajstopy i sweterek z kokardką na plecach- ten ostatni napewno jeszcze się pojawi w innej stylizacji na blogu :)

Całość zostawiam do oceny Wam :)

















Spódniczka - Magmac
sweterek- Magmac
Beżowe botki- no name (nie pamiętam gdzie je kupiłam)
Cieliste rajstopy- no name (nie pamiętam gdzie je kupiłam )





Dajcie znać, co myślicie o całośći:)

Do następnego :)

26 komentarzy:

  1. Super stylizacja i bardzo ładna spódniczka :D
    Życzę miłego weekendu :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jesienią też raczej stawiam na ciemne rajstopy i sukienki w ciemniejszych kolorach :) nie ma co jednak zamykać się na te jaśniejsze stylizację, szczególnie że póki co pogoda jest nawet znośna :D mój weekend w rozjazdach. Pisałam wczoraj post siedząc w pociągu w drodze do rodziców a dziś wracam do Gdyni i też nadaję z pociągu :D na szczęście w niedzielę będę miała chwilę na blogu lenistwo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh so nice outfit darling
    Great photos

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne. <3 Chyba dlatego, że jestem fanką jasnych kolorów. ;)

    Spódniczka bardzo ładna, lubię takie falbaniaste, tylko długo się je prasuje. :D Botki też fajne. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta stylizacja musi być bardzo wygodna :D. Podoba mi się i chociaż nie lubie spódniczek, taką bym założyła. Super jesienne kolory!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. You look so beautiful. I like your skirt and these Fall colors behind you are amazing.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz w tej stylizacji przepięknie! Spódniczka nie jest do końca w moim stylu, ale jej kolorek bardzo Ci pasuje. Dziewczęco i delikatnie!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zakochana w tej spódniczce! Bardzo chciałabym mieć taką w swojej garderobie, cudowna! Pięknie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja. Też lubię ciemne rajstopy jesienią, jakoś wtedy częściej po takie sięgam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jesienna stylizacja :)
    Ta spódniczka leży na Tobie idealnie :)
    Bardzo mi się podoba to połączenie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że jeśli chodzi o ostatnie Twoje stylizacje to ta jest moim faworytem. Skradła moje serce już wtedy, kiedy dodałaś zdjęcie na Instagram :D Pięknie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłas na ciepły dzień a będzie co raz gorzej :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale co zrobić- zima nadchodzi...

      Usuń
  13. Lubię spódniczki o takim kroju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka jest mega urocza:) prezentujesz się w niej oszałamiająco:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są te ubrania, chociaż ja wolę połączenie albo góra luźna i obcisły dół, albo na odwrót, nie łączyłabym tego razem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja, świetna spodniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza stylizacja :) pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I really love the colour of that skirt & agree that bright colours are perfect for Autumn. Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, so stylish! I really like your look!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh that skirt is super chic,
    looks really good on you.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny dobór kolorów, ta spódniczka jest boska :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Cool outfit and beautiful skirt! You are look cute!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)