Beżowa hiszpanka ,jeansy rurki i beżowo-czarne sandałki na obcasie

 Cześć ☺ 

Jak Wam minęła Majówka? Czy są tu osoby ,u których podczas majowego weekendu, pogoda dopisała? I Czy są tu jacyś maturzyści, tegoroczni?(trzymam za Was kciuki ❤ ,tym bardziej że dziś część matematyczna - czyli moja pięta Achillesowa 😞)

U mnie piątek i sobota ,były dniami z piękną pogodą, natomiast niedziela i poniedziałek to były dni z paskudną aurą.Te dwa, pierwsze dni wykorzystałam na zrobienie zdjęć ,udało  mi się zrobić dwie sesje - pierwszą z nich publikuje dziś.

W zeszłym roku ,majowy weekend spędziłam na wsi ,w tym roku ,głównie przez pogodę ,zostałam w mieście.Dwa dni robienia zdjęć ,dały mi w kość - z ulgą więc odkładam aparat do szafki ,sięgnę po niego za kilka tygodni  ,a Was póki co zostawiam ze zdjęciami ,iście wiosennymi, za sprawą pięknych ,kwitnących drzew -przeglądając Instagram zauważyłam że ten portal jest wręcz zalewany fotkami tego typu.

Jeśli chodzi o stylizacje  - żadna z tych rzeczy ,którą mam na sobie ,nie jest nowością ,ale według mnie nie ma sensu kupować nowych ubrań tylko do zdjęć,

Beżową bluzke hiszpanke  (tym razem do zdjęć ,założyłam ją tak jak powinno się nosić hiszpanki, po skończeniu zdjęć nosiłam ją już po swojemu 😆) zestawiłam z jasnymi  jeansami  rurkami oraz beżowymi sandałkami West  (te buty chyba już pokazywałam kilka lat temu na blogu ,i to na zdjęciach robionych w domu i to jeszcze w poprzednim mieszkaniu 😊)












Beżowa hiszpanka - Pakuten.pl

Jeansy rurki -no name/lokalny sklep 

Beżowe sandałki West -Deezee.pl

Kępki rzęs -Aliexpress 

Kolczyki -no name/lokalny sklep 


Dajcie znać w  komentarzach, co myślicie o całości ☺ 


Do następnego 😘 


25 komentarzy:

  1. Anonimowy05 maja

    Majówka minęła mi całkiem fajnie, aczkolwiek pogoda zbytnio nie dopisała :/ Bardzo ładna stylizacja i piękne jest to drzewo za Tobą :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ładny ma kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nikomu nie dopisała pogoda w tą majówkę 😀 fajna Hiszpanka, a buty śliczne 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta hiszpanka jest naprawdę cudowna

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na majówce miały być inne plany wyszło całkiem co innego. Czy udana była? W jakimś tam stopniu zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszaj i dopasowuj fajne bluzki beżowe busany i fajne obcisłe dżinsy. Wybór miejsca na zdjęcie pod drzewem wiśni jest również piękny, Lili.

    Niech twoja nienawiść zawsze będzie miła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na maturach moglam zamienic matematyke na historie , no i zdalam :-) Cudownie wygladasz w tej wiosennej stylizacji.piekne szpile!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny look choć przyznam ze bardziej mi się podobasz w ciemniejszy kolorach .

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor ma ta bluzeczka, w ogóle bardzo lubię takie fasony. :) A u mnie majówka w domu. Pogoda różna, pierwszy dzień jeszcze ok, potem już tylko deszcz, ale nie przeszkadzało mi to zupełnie, bo tak, jak wspomniałam wcześniej majówka była typowo domowa z serialami i blogiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so beautiful. I like your photos, that tree look very nice.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/05/chanel-n5.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh so cute style darling
    I love it the jeans
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka :)
    U mnie pogoda była ładna 30 kwietnia, zaś w majówkę było chłodno i wietrznie.

    Śliczna stylizacja, bardzo ładna bluzeczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sandałki wydają się być naprawdę śliczna 🖤🖤 Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta hiszpanka jest prześliczna w ogółem ładna wiosenna stylizacja na dodatek w pięknym tle <3. Majóweczka była wypatrywaniem chwili przerwy w deszczu, żeby zrobić grilla ale w sumie to było nawet zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielka szkoda, że akurat na tej ścianie jest grafiti. Nie pasuje do pięknie kwitnącego drzewka :P stylizacja bardzo ładna, wiosenna i lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :) Ja też noszę hiszpanki po swojemu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Podczas majówki chyba nikomu pogoda nie dopisała. Ja do piątku miałam urlop, a najładniejsza pogoda chyba zacznie się w poniedziałek :D
    Piękne fotki, bardzo lubię fotografować kwitnące drzewka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz, ta hiszpanka ładnie się prezentuje. Super zdjęcia pod tym drzewem.

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz jak hiszpańska dziewczyna :D tylko jeszcze czerwone usta:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Szczególnie góra mi się spodobała. Buty są bardzo ładne, ale ja bym się chyba zabiła. Kompletnie nie umiem chodzić na obcasach!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja CIe na maks apodziwiam za latanie w tak wysokich butach! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam w swojej szafie hiszpanki, ale chyba sobie sprawię. Podoba mi się ten fason :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja, mega wiosenna. Zdjęcia na tle kwiatów są wspaniałe. <3

    Zgadzam się z Tobą, że nie ma sensu kupować ubrań tylko do zdjęć. Sama wybieram tylko takie ciuchy, w których będę normalnie chodzić. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)