Podkład Eveline Cosmetics Matt My Day - moja opinia

 Cześć 🙂

Rozpoczęła się kalendarzowa wiosna - ciężko w to uwierzyć ,patrząc na to co się dzieje za oknem.Mam nadzieję że ten weekend, jest już ostatnim zimowym i że za kilka dni pojawi się ta wiosna w przyrodzie.Też tak macie że gdy świeci słoneczko ,jest ciepło to natychmiast Wam się humor poprawia?

Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyczną podkładu, który wpadł w moje ręce przypadkiem.     Marka Eveline Cosmetics  często gości i na moim blogu i w łazience  i w kosmetyczce.Podkład o którym dziś mowa ,należy do tej samej serii co mój ulubiony puder brzoskwiniowy (wspominałam o nim rok temu na blogu ) Mowa o :



Eveline  Cosmetics 

Podkład 

Matt My Day 









Odkąd odkryłam ten brzoskwiniowy puder ,chętnie i często do niego wracam.Czy tak samo będzie z tym podkładem?                                                                         O tym poniżej- zapraszam do lektury 😊





Od producenta :

PODKŁAD MATUJĄCY MATT MY DAY nie tylko sprawia, że skóra staje się matowa, ale przy okazji dogłębnie ją nawilża. Przeznaczony jest do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. 
JAK DZIAŁA MATT MY DAY PODKŁAD MATUJĄCY?
MATT MY DAY jest podkładem o doskonałych właściwościach nawilżających. Wszystko to za sprawą specjalnego kompleksu nawilżającego i ceramidów. Niebiesko-zielone algi wchodzące również w skład produktu ujędrniają skórę i poprawiają jej elastyczność. Ekstrakt z owoców granatu reguluje wydzielanie sebum, a składnik Anti-Pollution chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Produkt zawiera ponadto filtry UVA/UVB. Wyrównanie kolorytu skóry i ukrycie wszelkiego rodzaju niedoskonałości.Efektowne, matowe wykończenie makijażu.Działanie ujędrniające i nawilżające.Redukcja pierwszych oznak starzenia się skóry. Wygodna aplikacja dzięki tubce z funkcjonalną pompką. Skuteczna ochrona przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
 PODKŁAD MATUJĄCY MATT MY DAY przeznaczony jest do posiadaczek cery tłustej i mieszanej. Zapewnia matowy efekt makijażu i skutecznie maskuje wszelkiego rodzaju niedoskonałości.


Skład :

Allantoin, Aphanizomenon Flos Aquae Extract, Aqua (Water), Benzyl Salicylate, CI 77491, CI 77492, CI 77499, Citric Acid, Dimethicone, Disodium EDTA, Disteardimonium Hectorite, DMDM Hydantoin, Ethylhexylglycerin, Fructose, Glucose, Glycerin, Hydrolyzed Algin, Isododecane, Limonene, Linalool. May contain (+/-): CI 77891, Magnesium Sulfate, Maltose, Maris Aqua, Nylon-12, Parfum, PEG-10 Dimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Pentylene Glycol, Phenethyl Alcohol, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Propylene Carbonate, Propylene Glycol, Punica Granatum Fruit Extract, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, Sodium Lactate, Sodium PCA, Sucrose, Talc, Titanium Dioxide, Trehalose, Triethoxycaprylylsilane, Trimethoxycaprylylsilane, Trimethylsiloxyphenyl Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Trisiloxane, Urea










Podkład otrzymujemy w czarnej tubce -z pompką.







Pierwszy raz spotykam się  z taką formą opakowania i niestety, nie jest ona wygodna - pompka przy dwóch, trzech pierwszych użyciach nie zacina ,za to przy kolejnych to robi ; trzeba wtedy nacisnąć tubkę, jednocześnie też tak samo zrobić z pompką - nie dość że nie jest to wygodne, to jeszcze trochę podkładu odpryskuje ,na stół ,na którym się maluje.Ostatecznie odkręcałam pompkę i szpatułką  do charakteryzacji ,wydobywałam podkład na gąbeczke do makijażu.
Wizualnie opakowanie jest całkiem ładne ;czarne z białymi i złotymi napisami.☺

Gama kolorystyczna podkładu jest dość uboga ;są tylko cztery odcienie do wyboru : 

- 01 Ivory 

-02  Natural 

-03 Vanilia Beige 

-04 Beige 

Ja wybrałam  odcień 01 Ivory i okazał on się dla mnie dobry ☺





Konsystencja jest gęsta.

Po obietnicach producenta ,spodziewałam się lepszego krycia ; w rzeczywistości jest ono słabe- nie mam praktycznie żadnych wyprysków ,a i tak dopiero trzy warstwy dały mi dobre krycie. W związku z tym ,można by było uznać że ten podkład jest lekki i nie zrobi krzywdy cerze -co prawda nie podrażnił,nie wysuszył jej ale za to zapycha cerę,tak więc lepiej go nakładać na baze do makijażu bo sam krem nie wystarczy.

Wykończenie podkładu jest matowe ; nie jest to płaski mat ,buzia po pomalowaniu nim wygląda naprawdę naturalnie ,nawet po tych trzech warstwach.Jeśli chodzi o trwałość ;wszystko zależy od tego ile warstw nałożyłam -przy jednej warstwie ledwo wytrzymał niecałe pięć godzin ,natomiast trzy warstwy utrzymywały się przez ponad siedem godzin 

Podobnie ma się też sprawa z wydajnością tego podkładu ; osoby  które wolą mocniejsze krycie i będą go używać codziennie ,muszą się liczyć z tym że ten podkład wystarczy im ,maksymalnie na dwa tygodnie.Ci którzy wolą delikatniejszy makijaż i nie będą często się malować tym podkładem ,powinno im opakowanie wystarczyć na miesiąc.

Cena podkładu jest różna,zależy od drogerii/sklepu jednak nie przekracza 25 złotych.


Chociaż sama raczej już do niego nie wrócę ,nie będę Wam też odradzać tego podkładu 




Mieliście już ten podkład ?

Lubicie kosmetyki marki Eveline?

Jaki jest Wasz ulubiony podkład ?



Dajcie znać  w  komentarzach ☺ 


Do następnego 😘 


41 komentarzy:

  1. Myślę, że ten podkład by się u mnie nie sprawdził. Ja mam swój ulubiony BB z Misha i kocham miłością bezwzględną

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już czekam, aż przyjdzie wiosna w przyrodzie i zrobi się cieplutko :) Nie miałam tego podkładu, ale skoro ma słabe krycie to odpuszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. I never try Evelin foundation. Thank you for sharing your opinion.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/face-cleansers-exfoliators.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki do makijażu z Eveline, jednak ten podkład jakoś mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam :)
    Mój ulubiony podkład aktualnie to LIRENE ECO krem BB

    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I am so surprised it only comes in four different shade. I think a foundation should cover all skin types.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo musiałaś go nakładać, 3 warstwy to sporo podkładu. Ja mimo wszystko jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie, bo mocnego krycia już nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna warstwa ,Max.dwie powinny wystarczyć - Nie wszyscy lubią i potrzebują mocniejszego krycia 🙂

      Usuń
  8. Mi się ten podkład nie sprawdził . Dla cery suchej się nie nadaje . W końcu każdy z nas ma inna cerę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć że nie jest on do cery suchej
      Oczywiście że każdy ma inny rodzaj cery i to co będzie dobre dla cery tłustej, raczej nie będzie dobre dla cery suchej

      Usuń
  9. I need to try it, I love Eveline !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, raczej nie kupię :)
    Cieszę się kochana, że do nas wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja siostra używała produktów Eveline i podobała jej się formuła.

    Obyś zawsze był błogosławiony.

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie skuszę się na przeprowadzenie osobistych testów. Sam fakt wydobycia podkładu skutecznie mnie zniechęcił :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tę kremową konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam:) póki co mam zapas podkładów i starczą mi na długo;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Obawiam się, że dla mnie byłby niewystarczający zarówno pod względem krycia jak i trwałości :/

    OdpowiedzUsuń
  16. hello Lili,
    I'm much more in a good mood in the hot weather !!!
    Welcome spring and your good vibes!
    As for the foundation I also usually buy the color ivory! I like strong coverage more!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very interesting foundation
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh very interesting foundation
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. el tono es pálido, como mi tez ☺
    no está cubriendo

    OdpowiedzUsuń
  20. Wprawdzie kończę dwa podkłady, ale na ten się raczej nie skuszę. Ma kilka minusów, które mnie zniechęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tego akurat podkładu nie miałam, ale mam inny Eveline i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zabrzmię może jak gderliwa stara jędza, ale kiedyś podkłady od Eveline były lepsze jakościowo. W ogóle ich kosmetyki coś słabiej wypadają na tle konkurencji.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie nie jest to podkład dla mnie:). Nie lubię nakładać dużo także 3 warstwy to byłby dla mnie hardcore hehe a jednak cenię sobie długotrwałość😘😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za szczerą recenzję- ja raczej po niego nie sięgnę.

    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Już sama buteleczka / tubka wygląda bardzo zachęcająco! I w dodatku daje matowy efet, coś dla mnie. Aż mam ochotę go kupić, mimo że niedawno sprawiłam sobie kolejne opakowanie swojego ulubionego podkładu z Loreal :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie rzucił mi się w oczy ten podkład. Raczej po niego nie sięgnę :) Wolę inne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cool review! I'd like to try the fundation ) Thank you very much, Lili!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zapycha cerę to niefajnie:/
    Mi też słońce dodaje energii i poprawia nastrój, mam wręcz wrażenie, że jestem od niego uzależniona:)
    Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwsze, na co zwróciłam uwagę to właśnie ta dziwna tubka. No bo niby tubka a jednak pompka :P zupełnie nie zdziwiłaś tym, jak napisałaś że pompka się zacięła.

    OdpowiedzUsuń
  30. Matowych wykończeń używałam kilka lat temu ��

    OdpowiedzUsuń
  31. Never before I didn't try that powder. Thank you for your review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/bvlgari-goldea-roman-night-absolute.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiosennie witam się z Tobą w piątek :)
    Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze :)

    Podkładu kompletnie nie kojarzę :)
    Szkoda, że ma słabe krycie :/
    Kurczę, znaleźć idealny podkład to nie lada wyczyn, coś o tym wiem.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy26 marca

    Nie miałam tego podkładu, jednakże raczej nie skuszę się na jego zakup.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja włąśnie poszukuję jakiegoś zwykłego fluidu na co dzień, ale nie wiem czy ten mi spasuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię kosmetyki Eveline, choć tego podkładu akurat nie miałam. Szkoda, że słabo kryje, bo ja lubię mocno kryjące podkłady.

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam serdecznie Kochana Lili ♡
    Niestety, nie miałam okazji wypróbować tego podkładu więc niewiele mogę o nim powiedzieć, oprócz tego że słyszałam o nim kilkukrotnie. Każda cera jest inna, ciekawe jakby współgrał z moją. Raczej nie będę go testować, chyba że złapię go na wyjątkowej promocji :)
    Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  37. I never yet try this foundation. Thanks for recomendation Eveline Cosmetics Matt.
    Thanks for sharing..
    Have a nice day..
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  38. Eveline Cosmetics ma bardzo dobre tusze do rzęs. Ja uwielbiam pudry lekkie BB i ten pewnie musiałabym zmieszać z lekkim kremem 🌞

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)