Nowości kosmetyczne - part II

 Witajcie 😘

Czy u Was też się pojawiła zima ?( Bestia ze wschodu ,bestyjka z północy ,czy jak to tam jeszcze nazwali ?)

Od kilku dni utrzymuje się śnieg  ,co cieszy oko ,minusowe temperatury oraz coś co jest najmniej przyjemnym elementem bo wiatr ,który obniża temperature.

Warunki atmosferyczne ,spowodowały u mnie zmianę planów -wczoraj miałam robić fotki na zewnątrz ,ale głównie przez wiatr ,musiałam je przełożyć a zdjęcia zrobiłam w domu.No tak to czasami bywa ,nie mam na to wpływu ,liczę że niedługo mi się uda te zdjęcia zrobić na zewnątrz a tymczasem zapraszam Was na kolejny post kosmetyczny ☺




Dziś przychodzę do Was z kolejną porcją nowości kosmetycznych ,i tak nie wszystkich które nagromadziłam ostatnio bo o wielu zapomniałam i uświadomiłam sobie to ,dopiero podczas pisania tego postu.

Podsumowania nigdy mi nie wychodziły.Wchodząc na Wasze blogi ,często widzę denka czy podsumowania i jestem pod wielkim wrażeniem skrupulatności i chęci do takich postów (co często podkreślam w komentarzach,pod tymi postami)

Ale i mi się udało coś tam podsumować ,tak więc zapraszam i uprzedzam że są tu tylko kosmetyki/akcesoria do makijażu ☺




Inglot inspired by Komunikatywnie Silver Mood- paletka cieni do powiek 









Stworzona we współpracy  marki Inglot oraz infuencerki Komunikatywnie.Mamy kilka wariantów do wyboru ,ja zdecydowałam się na Silver Mood która ma sześć cieni ;trzy matowe i trzy błyszczące.Srebrne opakowanie jest zamykane magnetycznie .Kolory cieni są chłodne ,pigmentacja jest bardzo fajna ,bez problemu cienie się blendują.Choć paleta nie daje zbyt wielu możliwości stworzenia makijażu to i tak ją lubię ☺
Silver Mood oraz inne paletki Inglot&Komunikatywnie ,możecie kupić w Hebe.Cena to około 50 zlotych ,polecam polować na nie w promocji ,tak jak ja - zapłaciłam 30 zlotych 😊






Podkład Estee Lauder, Double Wear













Podkład większości znany ,przez niektórych lubiany (wnioskuję to po wiadomościach na Instagramie,gdy pochwaliłam się tym podkładem )
Jest to mój kolejny prezent urodzinowy,znam go jednak dość dobrze , dzięki moim makijażystkom.
Do tej pory jestem z niego zadowolona; świetne krycie ,całkiem dobra trwałość ( ach ta moja cera),nie szkodzi cerze ; może dlatego że zabezpieczam ją bazą i kremem,może dlatego że używam go sporadycznie ,a może z obydwóch powodów...😊
Tak czy inaczej ,jest super ,ale i tak znalazłam dwa minusy ; brak pompki/aplikatora ( pomagam sobie szpatułką no i cena...🙈





Kępki rzęs Clavier- Classic eyelashes i Fishtail/V shape eyelashes 











Kępki rzęs,od dłuższego czasu zamawiam na Aliexpress,a na dostawę trzeba trochę poczekać. Bywa tak że zanim dotrze do mnie zamówienie, zapas kępek się kończy i wtedy trzeba zamówić coś na szybko czyli z drogerii w naszym kraju.
Tak właśnie było w przypadku ,kępek rzęs Clavier.Najpierw zdecydowałam się na dwa opakowania klasycznych kępek ,o długości 12 mm i 14 mm ,jakoś czas później zamówiłam trzy opakowania:12 mm( niestety nie ma ich na zdjęciach, ponieważ mi się skończyły) 14 mm klasycznych czy Classic eyelashes oraz 14 mm Fishtail/V shape  eyelashes .Te ostatnie, jak sama nazwa wskazuje, są w kształcie literki V /rybiego ogonka  a wizażyści i makijażyści nazywają je Kardashankami- ponieważ dają efekt rzęs jak u Kim Kardashian.A raczej powinny dawać, bo u siebie tego nie zauważyłam...
Rzęsy, jak to rzęsy - nie ma w stosunku do nich ,szczególnych oczekiwań .
Plusem kępek Clavier jest cena - około 7 zlotych za opakowanie ( Classic ,cena Kardashianek to około 12 zlotych) 







Paese puder sypki HD








Kolejny prezent urodzinowy.Jesli chodzi o pudry  to nie mam zbyt dużych wymagań- ma fajnie zmatowić cerę, nie zapychać  i zostawać tylko na mojej twarzy ,a nie na meblach, lusterku...(dlatego wolę pudry w kamieniu).
Ten puder od Paese spełnia moje oczekiwania,no prawie wszystkie ponieważ z racji tego że jest on sypki, zazwyczaj zostawia jakieś tam ślady na lusterku.
Mimo że nie jest on transparentny, to podbija podkładu na tyle by był on zbyt ciemny. 
Nie jest też drogi ( jego cena nie przekracza 20 zlotych)
Suma sumarum jestem z niego zadowolona i myślę że do niego wrócę 🙂




Nyx Professional Make up Ultimate Shadow 

Paleta Cieni do  powiek Smokey &Highlight









Jest to już ostatni kosmetyk ( w tym poście)
Jest to też kolejny prezent urodzinowy.
Paletka cieni ,przykuła moją uwagę ze względu na ciemne kolorki ,które bardzo lubię ( większość moich paletek ,to kolory brązowe ,nudziakowe itp.Lubię takie kolorki ,choć czasami mam ochotę na mocniejszy makijaż ,w innych kolorach typu niebieski ,szary.)
Jak widzicie ,na zdjęciach ,w palecie jest też sporo jasnych kolorów ,co daje naprawdę sporo możliwości by poszaleć i pokombinować z makijażem -i dzienny i wieczorowy .
W czarnej kasetce mamy 16 cieni ;8 matowych i 8  błyszczących ,które są chłodne ,
To co mi się najbardziej podoba to to że ,można je ze sobą łączyć bo kolorki świetnie ze sobą wspołgrają.
Jakość cieni też jest super ☺
Z paletki jestem bardzo zadowolona ,świetnie się sprawdza nie tylko do makijażu typu smokey eye





Mieliście lub macie którąś z powyższych rzeczy?

Co Wam się ostatnio udało kupić ?



Dajcie znać w komentarzach 🙂


Do następnego 😘













45 komentarzy:

  1. Ja też zaczęłam kupować rzęsy na Alie :) Niestety póki co średnio idzie mi ich klejenie na sobie :D Komuś wychodzą śliczne, ale sama sobie nie potrafię:(
    Śniegu i mrozu u mnie nie brakuje :D Dziś było nad ranem -12 :) Także mamy swoją ukochaną zimę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nowości,szczególnie ta paletka

    OdpowiedzUsuń
  3. W Gdańsku już od dwóch tygodni biało a od wczoraj duże mrozy :D Przepiękne są te cienie inglota, cudne kolorki. Podkład DW uwielbiam! Najlepszy podkład ever! To co robi na twarzy to jest cudo. Mimo, że jest drogi to uważam, że wart swojej ceny. Też mi jednak dokucza brak pompki :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten podkład bardzo zachwalały moje koleżanki, podobno jest fajny, ja osobiście go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też go nie miałam :D tylko o nim słyszałam

      Usuń
  5. He he Bestia ze wschodu i do mnie zawitała :) Dziś rano było minus 23 stopnie :) Ja mega się cieszę bo brakowało ki zimy :) Jest mroźno i śnieżnie :) Sporo już zdjęć na śniegu zrobiłam ale jeszcze może jutro pójdę :)

    Z tych kosmetyków najbardziej ciekawi mnie podkład i cienie Inglot :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice review! I’d like to the eyeshadows. Thank you very much )

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja niestety nie mialam okacji skorzystania z Twoich produktow ;( ostatnio tez nie robilam jakichs mega zakupow... musialam zaopatrzyć sie w tusz do rzes, bo mi sie skonczyl (oczywiscie kupilam ten sam, ten moj ulubieniec jest ze mna chyba juz od 4 lat. jakos nie potrafie sie przestawic na innny)
    ah i te mrozy... sa straszne, ale w koncu mamy zime ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też zimno i biało:D bardzo ładne ma kolory paleta cieni do powiek Smokey &Highlight;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka z Inglota jeszcze za taką cenę to super łup:D Podkład miałam ale jak dla mnie za ciężki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega mi się podoba ta paletka cieni Inglot, chociaż Nyx też ma fajne kolorki:) Puder marki Paese kiedyś miałam, ale w kamieniu i byłam zadowolona:)
    Co do zimy, to ja już tęsknię za latem i upałami;) Co prawda na sankach byłam już dwa razy i na początku ten śnieg mnie cieszył, ale teraz mam już trochę dość;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkład Double wear znam- świetny jeśli chodzi o krycie. Ja obecnie jednak używam lżejszych opcji, ale rozumiem zachwyt nad nim :-)
    BArdzo podoba mi sie ta mała paletka z Inglota <3
    Best ze wschodu grasuje i u mnie i obecnie jeszcze barzdiej czekam na wiosnę :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka z Inglota jest przecudna! ;) z chęcią bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19 stycznia

    Najbardziej zaciekawił mnie podkład :D
    Chętnie bym go przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia paletka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajne te prezenty urodzinowe. :) U mnie też biało za oknem, ale nie narzekam. Mieszkam w dużym mieście, ostatnie zimy były szare i ponure, więc cieszę się jak dziecko z obecnej pogody i jeśli tylko czas pozwala, wychodzę na zimowe spacery do pobliskiego lasku lub parku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh i love it that INGLOT palette darling is super pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawią mnie te cienie z NYX. Zastanawia mnie czy ich pigment jest mocny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie mają naprawdę dobry pigment 🙂

      Usuń
  18. Te paletki to niestety nie w moich kolorach. Co do rzęs to również nie dla mnie, bo sama mam długie i gęste (na szczęście)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak bestia ze wschodu dotarła, ale już powoli odchodzi 😉.
    Nie miałam, żadnego z tych produktów, raczej się nie maluję.
    Ostatnio lubuje się w kremach - bardziej do twarzy, pod oczy, czy jakieś serum z witaminą C, stawiam teraz na ujedrnianie - 40 już tuż, tuż 😉.
    Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. All of these products seems great, especially Estee Lauder foundation and palette.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/01/rose-infused-products.html

    OdpowiedzUsuń
  21. So nice. Very cool products!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ohh pretty...love the shimmery shades. Big fan of nyx palettes. I have one and been using it for years now.

    OdpowiedzUsuń
  23. Same tak naprawdę cudowne kosmetyki. Dawno już nie kupowałam cieni z Inglot bardzo jestem ciekawa jak zmieniły się cienie .

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne recenzje, Lili.
    Piękna kolekcja palet kolorów, które możesz używać w dzień iw nocy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja Double Wear muszę w końcu wypróbować, bo wiele dobrego się naczytałam. Paletka z Inglota - mega!

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tych produktach znam i stosuję jedynie INGLOT. Od wielu lat to jedna z moich ulubionych marek kolorówek.

    OdpowiedzUsuń
  27. ale super nowości kosmetyczne :D Żadnych z nich jeszcze nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobno to, co nas odwiedziło to jeszcze nie ta bestia :D Wszystko jeszcze przed nami.
    Świetne nowości. U mnie też pojawił się podkład Double Wear z Este Lauder. Kupiłam na promocji razem z pompką. Szkoda tylko, że za tę cenę nie ma jej w zestawie. Uważam, jednak, że jest on wart swojej ceny. Moja skóra po podkładzie nigdy nie wyglądała tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne kosmetyki . W szczególności interesuje mnie ta pierwsza paleta .

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię ten podkłąd za krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne nowości! Nie miałam żadnego z tych produktów, ale bardzo kusi mnie podkład Estee Lauder. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wonderful products. The Double Wear is one of my favourites.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziekuję za odwiedziny kochana <3 Miłego dnia xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam serdecznie ♡
    U mnie śniegu nie ma już prawie wcale, za to zimno jak jeszcze nie było. Wszystko przez ten wiatr. Wspaniałe nowości kosmetyczne, niestety nic z obecnych jeszcze nie znam ale mam nadzieję, że poznam w niedalekiej przyszłości :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam cienie Nyx. Mam tylko inny wariant palety :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Paletki mają nie moje kolory, rzęsy lubię ale za cholerę nie potrafię ich przykleić, podkład z estee ma świetne krycie też go bardzo lubię ale tylko na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsza paleta cieni jest rewelacyjna. Idealne kolory dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj tam w końcu jakaś zima przyszła i to trwająca tylko chwilę a tu bestia od razu xD.
    Kosmetyki tym razem w większości chyba nie dla mnie, jedynie ostatnia paletka całkiem całkiem.
    Swoją drogą zmień to odliczanie z boku bo świadomość, że 391 dzień mamy rok 2020 jest przerażająca :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zmieniłam 🙂
      Rzeczywiście, trochę to "straszyło"😁

      Usuń
  39. Jeszcze nigdy nie miałam na sobie sztucznych rzęs. To chyba raczej nie dla mnie :D

    Podkład, palety i puder sypki mnie bardzo ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)