Eveline Cosmetics Wonder Match Foundation luksusowy podkład dopasowujący się do skóry z kwasem hialuronowym -moja opinia

 Cześć ☺

Melduje się ,pisząc z nowego tabletu -dotarł  do mnie wczoraj  (dla niewtajemniczonych ;ten post miał się  pojawić  w sobotę ale w piątek popsuł mi się  tablet i byłam zmuszona kupić nowy ) a nie dziś, jak mi się  wydawało. 

Wczoraj zaczęłam  nadrabiać zaległości na Waszych blogach ,wieczorem ponieważ  dzień miałam mocno zabiegany i nerwowy ;musiałam  iść do krawcowej zanieść kurtkę  do naprawy,później miałam niemiłą przygodę  z wpłatomatem który zjadł mi pieniądze i musiałam zgłaszać reklamacje,  do tego doszło  trochę prywatnych problemòw  (trochę mi się  posypało) 

Za kilka dni pojawi się  sesja zdjęciowa zimowa ,a dziś zapraszam na recenzję :





Eveline Cosmetics

Wonder Match Foundation 

Luksusowy dopasowujący się do skóry z kwasem hialuronowym









Jest to mój drugi podkład od marki Eveline.Do poprzedniego czyli    Liquid Control HD Long     (o którym pisałam TU   )często wracam - czy do Wonder Match Foundation też będę tak chętnie i często wracała?
Tego dowiecie się z recenzji ,która jest poniżej ☺




Od producenta :


WONDER MATCH Foundation marki Eveline Cosmetics. Podkład do twarzy. Posiada lekką, wegańską i beztłuszczową formułę, która nie zapycha i nie daje efektu maski. Innowacyjny skład dopasowuje się do indywidualnego odcienia każdej cery. Wysoka zawartość dobroczynnej wody termalnej i kwasu hialuronowego silnie nawilża, pielęgnuje, chroni mikrobiom oraz widocznie wygładza i uelastycznia. Po zastosowaniu zapewnia 24 godzinny efekt nieskazitelnej cery i mocnego krycia. Kosmetyk został umieszczony w szklanej butelce o pojemności 30 ml. Dostępny w 6 wariantach kolorystycznych.

-Podkład do twarzy. 

-Do każdego typu skóry.

- Dobrze kryje, nawilża i wygładza. 

- Zawiera wodę termalną i kwas hialuronowy. 













Skład :


AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, ISODODECANE, GLYCERIN, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, ALCOHOL DENAT. , PEG-10 DIMETHICONE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, COPERNICIA CERIFERA CERA, POLYMNIA SONCHIFOLIA ROOT JUICE, EUTERPE OLERACEA FRUIT EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE, ASCORBYL TETRAISOPALMITATE, SODIUM HYALURONATE, ALPHA-GLUCAN OLIGOSACCHARIDE, INULIN, SHOREA ROBUSTA RESIN, LACTOBACILLUS, PHENOXYETHANOL, DMDM HYDANTOIN, ETHYLHEXYLGLYCERIN, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, SODIUM CHLORIDE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, MAGNESIUM SULFATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PARAFFIN, PROPYLENE CARBONATE, PARFUM (FRAGRANCE), ALUMINUM HYDROXIDE, TAPIOCA STARCH, GLYCOL MONTANATE, MALTODEXTRIN, SORBIC ACID, CITRIC ACID, LIMONENE. +/-: CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77499 (IRON OXIDE).














Moja opinia :


Podkład otrzymujemy w szklanym opakowaniu ,z małą pompką zabezpieczoną czarną zatyczką.








Patrząc na opakowanie ,chyba można zrozumieć dlatego ten podkład jest luksusowy?😉
Nie należy oceniać książki po okładce ,podkładu po opakowaniu  dlatego teraz przejdę do oceny kosmetyku ,zanim to zrobię przypomnę że mamy 6 odcieni do wyboru oraz że pompka kosmetyku się nie zacina - po naciśnięciu ,otrzymamy kosmetyk,o dość gęstej konsystencji,która może dawać wrażenie że podkład ma dobre krycie.


















Hm... No jeśli już to średnie ,i można je budować ponieważ podkład nie zapycha cery i wbrew złudzeniom które daje konsystencja  jest lekki.Podkład ma matowe wykończenie ,nie jest to jednak płaski mat .
Można go też mieszać z cięższymi podkładami.Jesli chcemy aby podkład utrzymał się na twarzy cały dzień ,lepiej jest nałożyć bazę - zauważyłam że nałożony na bazę ,utrzymuje się dłużej ( około 7,8 godzin ) niż gdy nie zaaplikujemy go na buzię bez użycia bazy ( około 5 godzin ) 
Jak już wyżej wspomniałam podkład nie zapycha ,nie uczula ,nie podrażnia oraz nie zbiera się nigdzie na twarzy ,ciężko mi się też wypowiedzieć czy zgodnie z obietnicami producenta nawilża cerę czy ją wygładza ponieważ moja cera jest sama w sobie nawilżona i wygładzona ,natomiast to krycie jest lekko przesadzone ,podobnie jak ten 24 godzinny efekt ( chyba mało który podkład wytrzyma na jakiejkolwiek twarzy 24 godziny bez ,choćby minimalnych poprawek )
Plusem jest jego wydajność - nawet przy aplikacji 2 warstw (więcej nie polecam  bo można uzyskać efekt maski ) powinien wystarczyć na półtorej miesiąca, minimum (wnioskuję to po tym że używam go już od miesiąca i nie zużyłam nawet połowy )





Podsumowując:

Podkład jest ok ,nawet bardzo ok tylko że trochę za drogi ;cena waha się od 30 złotych do 40 złotych ( można go kupić w niektórych drogeriach ,na promocji za ok 26 złotych ) co moim zdaniem jest trochę za dużo ,bo w tej cenie bym oczekiwała trochę więcej od podkładu .
Tak więc ze względu na cenę raczej już do niego nie wrócę ,jednak nie będę go też nikomu odradzać ☺

Podkład możecie kupić tu:




Mieliście już ten podkład ?
Znacie inne podkłady od Eveline?

Dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😘













29 komentarzy:

  1. fajnie się prezentuje, jednak nigdy jeszcze go nie testowałam :p

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Formuła wygląda świetnie gotowa do nałożenia na skórę.
    Niestety cena produktu jest dość droga.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie chyba za mało trwały, tym bardziej, że rzadko stosuję baze pod podkład. A dla mnie trwałość jest jednym z kluczowych kryteriów przy wyborze podkłądu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że ma tak słabą trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie dzisiaj wykończyłam opakowanie. Jest całkiem ok, ale moim zdaniem trwałość pozostawia wiele do życzenia. Plusem jest fajna gama kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dla mnie ten produkt. Czekam z niecierpliwością na tą sesję. I czasem tak bywa, że sprzęt się psuje. Sama miałam taką sytuację niedawno z laptopem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy27 stycznia

    Cena faktycznie trochę wysoka, ale jeżeli będzie kiedyś na promocji to chętnie go przetestuję, bo tego podkładu jeszcze nie miałam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie znam, ale na razie nie używam podkładów więc nie musze kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego podkładu, ale lubię kosmetyki Eveline, więc może się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie się sprawdził dobrze ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I haven't tried any eveline products. I think they might not have them here in the usa. This foundation looks nice.
    Have a great day Lili!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i niby jest ok, ale mało trwały. Na pewno nie jest wart swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się wydaje że nie jest wart tej ceny

      Usuń
  13. Jak to się mówi- jak się wali to drzwiami i oknami. U mnie też jak coś się dzieje to całą serią. Życzę Ci szybkiego rozwiązania problemow kochana:)
    A co do podkładu to też go używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękowałabym, ale nie chce zapeszać 😉😙

      Usuń
  14. Life is going on! The problem will be solved. Love the foundation.
    Be safe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego podkładu i pewnie się nie skusze . Mam swojego ioubienxa, którego wybieram od lat, bo ciężko mi dopasować podklad do mojej karnacji. Możemy sobie przybić piątkę, bo ja tez kupiłam sobie tablet 😁

    OdpowiedzUsuń
  16. The coverage is really light

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że nie zapycha cery. Ja nie lubię podkładów, jakiś czas temu musiałam użyć (ze względu na podrażnienie cery kwasem) i to była totalna drama;)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    Nie znam tego podkładu, ostatnio rzadko używam tego typu produkty. Ogólnie przez noszenie maseczek dużo zaoszczędziłam na kosmetykach :) Tak czy owak, chętnie bym go wypróbowała, ciekawa jestem czy sprawdziłby się u mnie. Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na razie stosuje u siebie podkład Catrice ale Eveline mam w planach wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam tylko od nich ten klasyczny korektor i mi się mega sprawdza. Podkład kiedyś miałam inny i był sztos. Faktycznie 24 godziny to chyba nic nie wytrzyma. Moja twarz po 12 w pracy w lekkim makijażu bez poprawek to dramat :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba najlepszy podkład :) Od lat go stosuję i nie zamierzam go zmieniać :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/02/pizamka-jak-ze-snow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład "Wonder Match Foundation " pojawił się kilka miesięcy temu na rynku ,więc chyba chodzi Ci o "Liquid Control HD Long" ,co do którego zgadzam się -jest rewelacyjny ☺

      Usuń
  23. A mi mega pod pasował! Tylko nie trafiłam z kolorem:D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)