Różowa spódniczka ,pudroworóżowa bluzka i beżowe sandałki na obcasie

 Cześć ☺

Lato chyba jeszcze nie powiedziało ostatniego słowa - od kilku dni temperatura wskazuje niemal 30 stopni ,zupełnie jak podczas zdjęć ,tej stylizacji 😉

Co do ,mojej ostatniej stylizacji - jedynie Monika z bloga Windowofmfashion ( 👏👏) zgadła na Instagramie że inspirowałam się teledyskiem Seleny Gomez "Slow down"😉


Gdy zakładałam bloga ,nie sądziłam że zdobędę grono czytelników ,obserwatorów którzy będą czytać moje posty ,komentować je a o tym że istnieje Instagram to wogule nie wiedziałam 

Za to postanowiłam że ,co roku będę celebrować urodziny mojego bloga ,specjalnym postem.

Zazwyczaj o tym pamiętałam ,a w tym roku nieco nawaliłam bo dopiero w niedzielę uświadomiłam sobie że 11 września minęły cztery lata odkąd założyłam bloga.

Dokładnie 11.09.2016 pojawił się mój pierwszy post.

Dziękuję wszystkim firmom ,osobom z którymi dzięki blogowi miałam przyjemność współpracować

I dziękuję też wszystkim czytelnikom -bez Was nie byłoby tego bloga 😘


Jak już wspomniałam u góry , temperatury z ostatnich dni przypominają mi o ciepłym popołudniu ,kiedy robiłam te foty.Plusem było to że dzień był bardzo słoneczny ,dzięki czemu miałam piękne światło do zdjęć,a wbrew prognozom pogody ,burza przyszła późnym wieczorem.Tak więc ,zdążyłam zrobić zdjęcia ,zdążyłam wyjść na krótki spacer a jak tylko wróciłam do domu zobaczyłam pierwsze oznaki burzy 😊




Pudroworóżową koszulę połączyłam z różową spódniczką.Miały być pudroworóżowe szpilki jednak przez wysokie temperatury ,w ostatniej chwili zdecydowalam się na te sandałki.

Czy ładnie to wyszło ,czy nie -to już zostawiam do oceny Wam 😉
















Spódniczka- Charlotte Fashion

Sandałki- DeeZee

Bluzka- Sisiboutique 

Rzęsy- Manylashes 

Zegarek -Morrisyork 





Do następnego 😘



























31 komentarzy:

  1. Super pretty Lili! I love your skirt!
    And happy blog anniversary!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj przyjacielu Lili.

    Moim zdaniem ten zestaw czerwonych pochodnych jest piękny ... kolory orzeźwiają atmosferę.

    Śmiałem się, kiedy przeczytałem, że zmieniasz szpilki, a potem używasz sandałów.

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ekstra! Te szpileczki są świetne. Jeszcze tydzień ma być ciepły, a potem już nie... Pozdrawiam Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy krój bluzeczki. No i te obcasy...bomba!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga w takim razie- życzę mnóstwa inspiracji:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabulous outfit! You look amazing.


    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja . Spódniczka cudna . Ale ten czas leci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja nie w moim stylu, ale Ty ładnie w tym wyglądasz <3
    Gratuluje tylu lat na blogu i życzę jeszcze raz tyle!
    PS. w ogóle*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby kolejnych wielu lat blogowania :) wyglądasz rewelacyjnie a te szpilki są boskie :) u mnie dziś niestety się ochłodziło :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17 września

    Gratuluję 4-lat blogowania oraz życzę kolejnych takich rocznic :D
    Spódniczka jest dosyć oryginalna i muszę przyznać,
    że nawet mi się podoba :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ci serdecznie 4 urodzin bloga i życzę kolejnych sukcesów, współprac i nowych Czytelników. ;)

    Twoja zagadka okazała się dla mnie niełatwa, ale w końcu udało mi się ją rozwiązać. Poproszę więcej takich zagadek, bo bardzo je lubię. ;)

    U mnie też ostatnio prawdziwe lato, choć dzisiaj się ochłodziło. Zobaczymy co to będzie. :D

    Co do stylizacji to bardzo lubię te w odcieniach różu. Najlepiej takiego delikatnego. <3 U Ciebie najbardziej spodobały mi się sandałki. <3

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Bardzo się cieszę, że zagadka Ci się spodobała-postaram się aby były kolejne 😉

      Usuń
  11. te buty są prześliczne:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzka i sandałki ;) Gratuluję 4 rocznicy bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny look :D Kocham ten kolor haha :D Wszystkiego najlepszego z okazji urodzi bloga, a ja Ci życzę kolejnych pięknych i owocnych blogowych lat i mnóstwa ciekawych współprac :D

    Pozdrawiam,

    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło bardzo słodko :) Świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a beautiful outfit. I really like every piece and how you style them. You look gorgeous.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/shiseido-zen.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your style! You look so pretty! I need sandals similar to these too ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne szpilki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam słabość do różu :) Szczególnie spodobała mi się ta bluzeczka- ma bardzo fajny, oryginalny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega jest ta spódniczka! Gratuluję:D Zyczę kolejnych owocnych lat na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  20. perfect combination.... love the color

    OdpowiedzUsuń
  21. jejuuu ale wspaniale wyglądasz! powodzenia w dalszych latach z blogiem:D
    pozdrowienia! :)
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Lili :)
    Mega pasuje Ci tą stylizacja :)
    Cudowna spódniczka w moim ulubionym kolorze :)

    Ślicznie wyglądasz ❤️

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi Lili
    Congratulations on the blog and everything you have achieved with it !!
    Your look is very sexy and suitable for a celebration as beautiful as the anniversary of your blog. Congratulations on all the partnerships you have already achieved and I wish you happiness for the future!

    xoox

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny zestaw, spódnica jest boska, a Ty wyglądasz pięknie!:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz w takich odcieniach :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)