Co ostatnio przeczytałam...

 Cześć(a zasadzie dobry wieczór 😁)

Ostatnie dni i wieczory , mogą zniechęcać do spędzania czasu na zewnątrz (nie ,ja raczej do nich należę,choć ostatnie posty na moim blogu ,czyli recenzje filmu i książki ,dziwnie się zbiegły z tą deszczową aurą) dlatego i ten post możecie potraktować ten post niejako propozycje na ten chłodniejszy okres 

Panie i Panowie ,przed Wami recenzja:


Remigiusz Mróz

Precedens.Seria z Joanną Chyłką tom 12



Do Joanny Chyłki z nietypową sprawą zgłasza się jedna z najpopularniejszych polskich aktorek. Twierdzi, że za moment popełni przestępstwo, i chce, by to właśnie prawniczka z Żelaznego & McVaya ją broniła. Zanim Chyłka ma okazję zastanowić się, jak zapobiec tragedii, jest już za późno. Kobieta brutalnie morduje swoją ofiarę, a wszystko to transmituje w mediach społecznościowych.


Śledczy dysponują niepodważalnymi dowodami w postaci nagrania oraz śladów DNA – i nie mają wątpliwości co do winy aktorki. Ta jednak nie przyznaje się do zarzucanego czynu, zapewniając Chyłkę i Kordiana, że w istocie popełniła przestępstwo doskonałe. I że nie zostanie za nie skazana.


Źródło zdjęcia i opisu :





Już niemal na samym początku ,jesteśmy świadkami makabrycznej zbrodni.
Zanim to nastąpi ,dowiadujemy się o morderstwie.
A morderczyni cały czas zapewnia Chyłkę że i tak niedługo wyjdzie na wolność .
Chyłka i Kordian podejmują się obrony aktorki ,próbując znaleźć coś co mogłoby im w tym pomóc.
Niestety dowody są niepodważalne.
W międzyczasie ,okazuje się że aktorka popełniła aż trzy morderstwa ,a Chyłce grozi niebezpieczeństwo (nie pierwszy raz ) oraz bankructwo,mało tego w jej życiu prywatnym też dużo się dzieje a i zdrowie jej również nie dopisuje.
Zanim w końcu się dowiemy czy aktorka rzeczywiście wyjdzie na wolność ( a będzie to naprawdę duże zaskoczenie) dowiadujemy się o istnieniu tajemniczego Konsorcjum ,poznajemy świat show biznesu z niezbyt dobrej strony.
W końcu następuje proces aktorki ,a po zakończonym procesie Chyłka próbuje ratować swój majątek oraz finalnie podejmuje decyzje odnośnie swojego życia uczuciowego.

Zdaje sobie sprawę że niektórzy, mogą mieć już dość Chyłki -trudno im się dziwić, wszakże to już dwunasty tom...
Z drugiej strony chyba żodyn inny pisarz ,nie potrafiłby ciągle tak zaskakiwać ,jak Pan Mróz 
-nie brakuje plot twistów w tej książce, nawet jeśli odnosi się wrażenie że bohaterowie tkwią w tym samym miejscu, za chwilę jest nagły zwrot akcji a książkę czyta się jednym tchem
Największe zaskoczenie ,przeżywamy w trakcie procesu ,a kolejne już niemal na samym końcu książki .
W tym tomie ,żegnamy jednego z drugoplanowych bohaterów (A w zasadzie dwóch, wnioskuje to po hashtagu pana Mroza na Instagramie i trochę ubolewam bo tą postać naprawdę polubiłam) ,a Chyłka zaczyna nowe życie.
Zakończenie sugeruje że będzie kontynuacja - Nie muszę pisać że, gdy się ukaże to przeczytam?😁
Jest też nawiązanie (A raczej krótka wzmianka ) do książki Lot 202
W książce mamy też wątek przemocy seksualnej wobec kobiet ,a także pięknie ukazane jak łatwo można sterować i manipulować ludźmi - i właśnie ,z tego wzgledu polecam tą książkę 
Fanom Chyłki ta książka napewno się spodoba 🙂

Czytaliście ten tom lub inne serie o Joannie Chyłce?
Co ostatnio przeczytaliście ?

Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘










19 komentarzy:

  1. Cześć Lili, jak się masz?
    Jaka jest teraz pogoda w Polsce?
    Czy tam zaczęła się jesień?
    Nie mieliśmy tutaj 4 sezonów, tylko 2 sezony.
    Większość twoich kolekcji powieści to thriller, prawda?
    Lubiłem też czytać raczej thrillery niż horrory. Ponieważ jeśli przeczytasz horror, możesz dostać koszmar.
    Końcowa historia jest taka, że ​​sąd decyduje, czy aktorka rzeczywiście jest mordercą?
    Książka, którą recenzujesz, jest dość interesująca, czy to prawdziwa historia?
    Miłego dnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, dziękuję całkiem dobrze się czuje 😀
      Jesień zaczęła się już ,niestety jest szaro i ponuro ,a jak jest u Ciebie?
      O tak uwielbiam thrillery 😀
      Nie jest to prawdziwa historia
      Również pozdrawiam 😀

      Usuń
  2. Muszę się rozejrzeć za tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej serii nie znam. Ogólnie bardzo lubię pozostałe, bardzo mocno wciągają, są interesujące. Pozdrawiam Lili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi naprawdę ciekawie, lubię takie klimaty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja we wrześniu nie przeczytałam żadnej ksiażki :p Moj dziadek uwielbia książki Mroza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ochotę na tę pozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tej serii. Pierwsze tomy już mam, więc za jakiś czas zacznę je czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I think this is a nice book....thank you for summary.

    I just read articles from Newspaper, magazines and online resources.

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  9. This sounds like a nice book...thanks for sharing dear :-)
    Beauty and Fashion/Rampdiary/Glamansion

    OdpowiedzUsuń
  10. Skończyłam czytać tę serię na 10-tomie. I chyba nawet mnie już nie ciekawi co tam dalej u Chyłki i Zordona...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka Lili
    Ja teraz bardzo dużo czytam, zresztą w każdym miesiącu tego roku starałam się czytać jak najwięcej bo kocham dobre lektury :)

    Po książki Mroza nie sięgam, bo nie lubię kryminałów i drastycznych scen ;)

    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie już zdążyły zniechęcić ostatnie dni do spędzania czasu na zewnątrz.. :/Nie czytałam jeszcze żadnej książki tego autora, a Chyłkę czasem oglądałam w tv :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam tego, ale może się skuszę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Social violent against woman is an interesting topic! I have not read this book yet :)
    Thank you for review.

    OdpowiedzUsuń
  15. That sounds very interesting!!  

    OdpowiedzUsuń
  16. Serię z Chyłką zakończyłam na 2 albo 3 tomie... Może kiedyś wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z panem Mrozem się ciągle jeszcze mijam, choć już dawno stwierdziłam, że fajnie by było coś od niego przeczytać :P

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)