Czarna bluzka ,jeansy i czarne buty na zapinane na rzepy

 Cześć ☺

Jak się macie?

Mam nadzieję że niedopadło Was ani jesienne przeziębienie ani jesienna chandra ☺

Po przerwie (i to chyba dość dlugiej ) zapraszam Was na stylizacje-fotki były robione w sierpniu we Wrocławiu ☺

Cóż wtedy można było spacerować w takim stroju ,teraz temperatury nie sprzyjają takim outfitom 

Na szczęście ostatnie są dość ciepłe ,a co najważniejsze -słoneczne.

Liczę na to że taka pogoda utrzyma się dość długo ,a przynajmniej do końca tego tygodnia -w planach mam trzy sesje zdjęciowe ,dwie z nich na zewnątrz a jedną w Krakowie (mam nadzieję że nie pogubiliście się,czytając to 😁)

Jak już pisałam  jakiś czas temu ,dzielnica Wrocławia w której się zatrzymałam ,nie sprzyjała zbytnio ani spacerom ani zdjęciom na zewnątrz.

Patrząc jednak na te foty ,nie widać tego ,są one bardzo klimatyczne (cóż , zasługa przemiłej i przezdolnej fotografki Marty )

Czarna bluzka ,z oryginalnym dekoltem ,jeansy rurki i czarne sandały zapinane na rzepy -z tego składa się ta stylizacja (większość tych elementów,mogliście już oglądać na blogu ,no za wyjątkiem bluzki , która trafiła do mojej garderoby całkiem niedawno ,tuż przed wyjazdem do Wrocławia)

Koniecznie dajcie znać ,co myślicie o tej stylizacji ☺











Bluzka -Butik Latika




Make up - Natalia Zając


Do następnego 😘





44 komentarze:

  1. Zdjęcia masz naprawdę świetne!!! Bardzo podobają mi się Twoje sandałki :-) U mnie pogoda paskudna więc ze stylizacjami czekam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też liczę na to, że ta piękna pogoda utrzyma się jak najdłużej:) Piękne buty, bardzo ładnie wyglądają z jeansami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja chociaż ja bym się pewnie w tych butach osobiście zabiła . U mnie dzisiaj jesiennie bo leje

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj u mnie cały dzień pada i trochę dopadła mnie jesienna deprecha :D Te buty są swietne ale takie wysokie :D Super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Buty dodały jej super pazura!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są naprawdę fajne, stylizacja również!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. you look so pretty with beautiful backgrounds....
    the clean city...love it.

    Have a wonderful day.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega klimatyczne zdjęcia i fajny zestaw, bluzka bardzo mi się spodobała, pięknie wyglądasz:)
    Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten top, super całość się prezentuje <3 Jesienna chandra mnie nie dotyczy :D Dziś piękne słoneczko ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój wygląd jest fajny w czarnej bluzce, Lili.
    Podoba mi się też wybrane miejsce nagrywania.
    Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zdjęcia:) klimat mają i nonszalancję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetne buciki! mają mega pazurka! Aaa tak mi się wydaje, że to jest nad odrze? albo rejony trójkąta?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ulicy Prusa ☺
      Ale to trochę dalej od Odry ,nie wiem czy to nie trójkąt ☺

      Usuń
  13. This is such a great outfit! You look so gorgeous.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  14. Odważna, seksowna i kobieca stylizacja. Zawsze podziwiałam Cię za umiejętność chdenia na tak wysokich obcasach :-)
    Sporo pdróży się szykuję widzę :-)
    Ps. jesienna chandra trochę dopadła, ale mam nadzieję ,że to chwilowe.

    pozdrawiam


    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i bardzo seksowna stylizacja. Świetnie w niej wyglądasz <3. Pogoda była piękna w weekend i sama wykorzystałam ją na wyjazd, choć zdjęć nie miałam za bardzo czasu robić hehe. Teraz niestety wiaterek zimny i chwilami chandra łapie :/ ale staram się myśleć pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi
    The street style photos are so cool and stylish !! You look like a model of those who watch fashion weeks !! You look wonderful in that look Lili !!!
    xoxo
    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajna sceneria!
    Ten miętowy budynek, niesamowicie fotogeniczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia :) Pozujesz jak rasowa modelka! Miejsce do zdjęć super. Wrocław ma niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam WrocLOVE <3
    studiowałam tam, a teraz mieszka moja siostra, więc dosyć często bywamy :)

    Szczerze, to mogłabym tam mieszkać bez dwóch zdań, to miejsce ma swój niepowtarzalny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda, dni mimo wszystko są ciepłe, chodź niebawem będzie tylko zimniej.. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie ładnie oświetlone zdjęcia, szczególnie te na kostce brukowej!
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :) Pasuje Ci ta stylizacja :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty i te Twoje mega obcasy...boskie:D
    Ja również za jesienią nie przepadam, ale chandry póki co nie mam.
    Fajna sesja i zestawienie ubrań!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! Lovely blouse and cool photos!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ Ty się pięknie uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak świetnie wyszła ta sesja! Stylizacja też bardzo mi się podoba, lubię takie połączenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. The blouse is so cool with that detail opening. Love these photos Lili!

    OdpowiedzUsuń
  28. Your pics look awesome.
    Nice black top.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie wyglądasz!
    pozdrowienia!!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kochana, szczególnie buty mi się podobają 🖤🖤 Od dzisiaj fotki tylko w maseczce hehe:D Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie tęskno za latem mi się zrobiło na widok tych zdjęć. Eh... A stylizacja super, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zdjęcia . To jest nie bezpieczne dzielnica ale i tak tam jest spokojnie niż za czasu jak moi rodzice młodzi byli . Ps miała ostatnio problem z komentowaniem . Mam nadzieje ze komentarze dojdą

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)