Niebieska bluzka ,jeansowa minispódniczka i sandały na koturnie

Witajcie kochani ☺
Czy u Was też nadal trwają takie upały ?
Jak u Was będzie mijać końcówka wakacji ?

Patrzę na to co się dzieje i powoli zaczynam się bać co ten 2020 rok





Patrzę też na Wasze posty i widzę że u niektórych były deszcze, burze (mam nadzieję, że delikatne i nie narobiły szkód) i trochę zazdroszczę
U mnie te upały, spowodowały halucynacje słuchowe;dziś przez cały dzień wydawało mi się że telefon mi dzwoni (nie ,nie, nikt do mnie dzwonił co w sumie nie dla mnie nie jest tragedią)
Mam nadzieję na chociaż pół godziny deszczu niebawem, i że te halucynacje nie powtórzą się 😁



Cóż ,poki co życie toczy się nadal ; za kilka dni zaczyna się mój urlop(i wyjazd do Wrocławia 😊) ,przed zrobieniem tych zdjęć po raz kolejny poddalam się u fryzjerki zabiegu trwałej ,przez co moje włosy się jeszcze puszą.
Cóż muszę poczekać  aż płyn się trochę wypłuka , ewentualnie kolejne odświeżenie koloru powinno pomóc ,by się tak nie puszyły,a na to też muszę poczekać ,jeszcze kilka tygodni by nie zniszczyć włosów.


Zdjęcia tym razem wykonane ,w o wiele spokojniejszej atmosferze niż ostatnio 😉
A miejsce zdjęć ,jest już chyba dobrze znane ,stałym czytelnikom mojego bloga ☺


Stylizacja utrzymana w wakacyjnych klimatach , zdominowana przez mój ulubiony kolor niebieski ☺
Jeansowa mini ,niebieska bluzka oraz sandały na koturnie to może być świetna opcja na wakacyjne imprezy - jak uważacie ?☺

















Bluzka - Pakuten 

Spódniczka - SissiBoutique 

Buty - Lovetshoes 

Rzęsy - Many Lashes 


Dajcie znać w komentarzach,co myślicie o całości ☺


Do następnego 😘






34 komentarze:

  1. U mnie pogoda cały czas upalna ale ja lubię taka pogodę :) zazdroszczę Ci tego wyjazdu do Wrocławia bo uwielbiam to miasto :) bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie upały też nie odpuszczają. Ostatnio nawet wydarzyło się coś ciekawego- świeciło słońce i padał deszczyk. Niesamowite zobaczyć coś takiego. Niestety nie przyniósł on ochłodzenia.

    Stylizacja wyszła Ci bardzo fajnie. Bardzo podobają mi się Twoje buty są takie zgrabne i uniwersalne. ;) A miejscówka wręcz idealna do zdjęć. Podoba mi się. ;)

    Przesyłam pozdrowionka z nutą ożywczego wietrzyku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też są wielkie upały, że już nawet nie mam siły się opalać 😀 bardzo ładna bluzka, śliczne sandałki na koturnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylówka, bardzo wakacyjna i noooogi do nieba! :)

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh yes perfect pieces for a summer party. Love!
    Have fun on your vacay!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię niebieski hehe
    Co do pogody to ja czuje się, jakbym od tygodnia żyła w piekarniku, na szczęście u mnie dzisiaj ostatni dzień upału, potem będzie 29-27 i tak dalej stopni i deszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też upały, myślę, że w tym tygodniu w całej Polsce tak jest. A co do stylizacji, to bluzeczka ma śliczny kolor, też ostatnio sięgam po różne odcienie niebieskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci w niebieskim :) i te Twoje długie nogi . We Wrocku bedzisz to może kawa ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka i te Twoje nogi
    Mega zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  10. te koturny są zjawiskowe:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Lili,
    This formula outfit is never out of style !! I have not left home but it has been very hot here too, but just thinking that it's almost winter again I am getting depressed !!!
    You look beautiful LIli !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy13 sierpnia

    Życzę udanego urlopu we Wrocławiu :D Spódniczka niezbyt mi się podoba,
    ponieważ moim zdaniem trochę gryzie się z bluzką. Sama bluzka oraz buty mi się spodobały :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybór pięknych niebieskich strojów na wakacje we Wrocławiu, Lili.
    W moim kraju jest również pora sucha i sporadyczne deszcze.

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas też upały. Trochę się człowiek męczy nie powiem, ale przecież w końcu mamy ciepło :) Trzeba się nim nacieszyć! Stylizacja super! Ja też uwielbiam niebieski kolor. Ta bluzka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas na Lubelszczyźnie też grzeje, deszczu nie widać :( Trochę sucho jest, przydałoby się trochę opadów,no nic czekamy na nie z utęsknieniem.

    Mnie też wysokie temperatury dają się we znaki. Nie lubię jak jest tak gorąco.

    Ślicznie wyglądasz, zauroczyła mnie Twoja spódniczka <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przypadł mi do gustu kolor tej bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Love Denim....good brand.
    You look pretty with mini skirt...

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  19. Założyłaś koturny:D Po ostatnich trampkowych sesjach wracasz do swojego dawnego stylu;) Bluzeczka faktycznie świetna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie to wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sesja, piękny kolorek bluzki ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia ^^ te sandałki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam bardzo podobne buty, tylko z zakrytymi palcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam urlop dopiero we wrześniu :D
    Upały trochę się unormowały, chodź przyznam, że ja lubię jak jest tak ciepło. Mam przed domem basen i ciągle w nim siedzę. Czuję się w tedy przeszczęśliwa :D Na razie jest chłodno, ale mam nadzieję, że słonko jeszcze wyjdzie zza chmur :)
    świetna stylizacja, super spódniczka! Uwielbiam takie z guziczkami :) Sama mam na razie jedną, ale jak tylko znajdę kolejną która będzie mi odpowiadać na pewno zakupię :)
    Wyglądasz wspaniale, bardzo ładnie! <3
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana Lili,
    u mnie niestety również w dalszym ciągu straszne upały i ani kropli z nieba, a przydałyby się. Chociaż troszkę! Dlatego życzę Nam ochłodzenia na chwilę, bo idzie zwariować po woli. Mam nadzieję, że halucynacje słuchowe się nie powtórzą, bo musi to być strasznie uciążliwe!
    Jeśli chodzi o moją końcówkę wakacji, to planuję dużo czytać, dużo oglądać, weekendy mam zajęte pracą, a do tego stres związany z tym, gdzie dostałam się na studia, jednak jestem dobrej myśli, niech się dzieje, co chce - najważniejsze to patrzeć na wszystko przez różowe okulary :) I tego Ci życzę Lili! Samych spokojnych i kolorowych myśli ;)

    O, udanego wyjazdu do Wrocławia! Piękne miasto, więc zazdroszczę :) Odpoczywaj na urlopie! Stylizacja cudowna - na letnie imprezy wręcz idealna, a w niebieskim, swoją drogą, bardzo Ci ładnie! Spódniczka jeansowa zawsze wygląda super, bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam Cię ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  26. You look amazing. That is such a beautiful outfit. I like combination of materials.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/ysl-rouge-pur-couture-17-rose-dahlia.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo łanie wyglądasz w jeansie :) Super look
    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post prosto z pola lawendy -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  28. Współczuję, że upały tak Ci dają w kość:/ Ja zdecydowanie gorzej znoszę zimę i mrozy.
    Piękna ta bluzka i spódniczka bardzo fajna, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)