Jeansowo-beżowy outfit

Cześć ☺

Jak się macie ,w tych ostatnich dniach sierpnia ,trochę chłodniejszych ?
Czy tylko ja ,już czuję w powietrzu zbliżającą się jesień ?(i koniec tego piekielnego 2020 roku 😊)
Dziś przychodzę do Was ,z kolejną  i ostatnią już porcją zdjęć z Krakowa




Powrót po urlopie ,do codziennych obowiązków okazał się niezbyt lekki ale zresztą chyba większość osób tak ma.
Pobyt we Wrocławiu był dość udany ,jeśli pomine dzielnice do której trafiłam-nawet w dzień wychodząc odczułam lekki dyskomfort ale do tego jeszcze wrócę przy okazji publikacji zdjęć z Wrocławia (trochę jeszcze to lato na blogu u mnie potrwa i będzie jeszcze kilka letnich stylówek ,choć ja i tak nie mogę się doczekać tych jesiennych.Czy wspomniałam już o tym jak bardzo lubię jesień? oczywiście chodzi mi o taką złotą polską jesień ze słońcem,kolorowymi lisciami a nie z deszczem , mgłą i błotem.Licze że i w tym roku pojawi się ta pierwsza )

Narazie jednak mam dla Was zdjęcia z Krakowa.
Tam nie miałam żadnych zastrzeżeń co do dzielnicy ,zresztą do niczego nie miałam żadnych zastrzeżeń włączając apartament.
Trochę się obawiałam ,czy będę grzecznie i cierpliwie siedzieć u makijażystki biorąc pod uwagę to że niemal przez ostatnie pół roku sama się malowałam do swoich sesji zdjeciowych,ale o dziwo dałam radę,tym bardziej że efekt był wart.
Cóż jednak oddać się w ręce profesjonalnej makijażystki (i fotografa ) robi swoje  a przy okazji mogę o coś podpytać i się czegoś nauczyć 😉



Co do stylizacji ;chyba nie ma bardziej uniwersalnego ubrania niż jeans.
Pasuje do wszystkiego,dodatkowo jeśli chodzi o materiał można z niego stworzyć wiele rzeczy :spódniczki ,spodnie,kurtki ,torebki...
Jeans można nosić w każdą porę roku ,choć ja chyba nigdy nie założę jasnego jeansu zimą:ten odcień króluje w mojej szafie latem
Długo nie mogłam się przekonać do zakupu jeansowej kurtki ,w końcu jednak zdecydowałam się i nie żałuję bo bardzo polubiłam tą kurteczkę ☺
Tu połączyłam ją z jasnymi rurkami , oczywiście jeansowymi ,wysokimi beżowymi sandałami na obcasie oraz beżowym body - uwielbiam to body ,pamiętam że gdy je przymierzałam rzuciło mi się w oczy jak schudłam 😁
Całość uzupełniłam biżuterią w ciepłych odcieniach.
O ile kolczyki i zegarek to dla mnie wręcz absolutny must have ,tak za bransoletkami nie przepadam ,założyłam ją tylko do zdjęć i mam nadzieję że  nie przesadziłam z dodatkami












Body -Wassyl 

Kolczyki i bransoletka -Sphinx Vogue

Zegarek -Capitola (z kodem LILIBLOGGER15 15% taniej )

Buty -Wilady.pl

Spodnie -no name/lokalny sklep

Kurtka - no name/lokalny sklep


Make up -Magda Szumera 


Dajcie znać co myślicie o całości ☺


Do następnego 😘

33 komentarze:

  1. Niestety też już czuję jesień przez to ochłodzenie... Zakochałam się w tych butach, śliczne są!😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zimą nie noszę jasnego dżinsu, ale latem jak najbardziej:)
    Uwielbiam takie jeansowe zestawy, podoba mi się połączenie z beżem, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci w jeansie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie stylizacja na 5 z plusem :) Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja powoli też czuję jesień na horyzoncie co bardzo mnie cieszy :)
    Kochana jak Ty świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    Buty cudo! <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Your photos are so beautiful and I love your outfit so much. Jeans perfectly fit you.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/08/atelier-des-ors-choeur-des-anges.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bajecznie w tym zestawie kolorystycznym. Kurteczkę masz świetną, będę polować na podobną :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cię za chodzenie w takich butach. Moje nogi byłyby połamane w stu miejscach, a ja razem z nimi :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty szalenie wysokie, ale robią robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też już czuję jesień i cieszę się na nią :) Jeśli chodzi o stylizację to podziwiam za chodzenie w tak wysokich szpilkach, u mnie wchodzi w grę jedynie niski obcas :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello Lili
    you know that denim is a trend this season? You are true fashionista!!
    Autumn is coming and I'm feeling depressive!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eu não sabia - jeans sempre estará na moda para mim 😉
      Lamento que o outono cause tal estado para você

      Usuń
  12. you look pretty, not because of Denim....
    yes, Denim is good brand.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  13. Butami jak zawsze mnie szokujesz 😜 trzech kroków bym nie zrobiła 😅 ja z pogody jestem bardzo niezadowolona. Nie zdążyłam nacieszyć się tymi upałami. Lubię dżins i też jasny noszę latem a zimą wolę ciemny

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja. Podobają mi się takie wysokie buty, ale ja długo w takich nie mogę chodzić. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne ujęcie to jak siedzisz przy stoliku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację, jeans jest bardzo uniwersalny. I te buty! Wow!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Meeeeeeega sesja, prześlicznie wyszłaś <3
    Ja też lubię jesień, a do tego wtedy mam urodziny hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też czuć już jesień, ale podobnie jak u Ciebie, na moim blogu lato będzie jeszcze trochę trwało. ;)

    Stylizacja bardzo mi się podoba. Jans jest mega uniwersalny i jak wspomniałaś, można go nosić prze cały rok. ;) Jeansową kurteczkę warto mieć w szafie, bo fajnie się sprawdza zarówno do spodni, jak i spódniczek, czy sukienek. ;)

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia! Nie mogę wyjść z podziwu, że dajesz radę w tak wysokich butach. Wyglądają ślicznie, mega kobieco i sexownie, ale ja od razu zaliczyłabym w nich glebę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz tak pięknie w dżinsach, Lili. Pierwsze zdjęcie przypomina mi, że jest ono używane jako zdjęcie profilowe na Twoim blogu.
    Zdjęcie jest fajne!.

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Super wyglądasz! Nie ma to jak profesjonalna sesja!
    Taki jeansowy set to jak najbardziej mój styl. Ja od dawien dawna kocham kurteczki jeansowe i gdy znoszę jedną, to w to miejsce zaraz kupuję kolejną.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega buty, ale ja bym się pewnie w nich zabiła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Powrót z urlopu to niestety cieżki jest :D Zawsze mam z tym problem :D Uwielbiam jeans :) Świetna sesja a te buty są petarda :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie wysokie buty! :o Piękną masz kurtkę jeansową, chciałam sobie kupić jednak nie natrafiłam jeszcze na taką która by skradła mi serce..

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie total denim stylówki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. I love this whole denim look and the jewelry you have added. Very beautiful Lili!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pasuje Ci ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love your casual style, so chic!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja! Jak Ty w tych butach chodzisz:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Makijaż super. Ja nadal nie mogę się przekonać do jeanowej kurtki, suoer wygladają na kims, ale nie jestwm pewna czy do mnie będzie pasować :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)