Kryolan Vitacolor Cream Foundation with high covering powder mocno kryjący podkład-moja opinia

Cześć ☺

Upały znów do mnie zawitały- cieszę się że lepiej już znoszę wysokie temperatury 😀
Tym bardziej że najbliższe dni zapowiadają się  u mnie z dużą ilością chwil na świeżym powietrzu...
A jak u Was zapowiada się weekend?
Też zawitały wysokie temperatury?








Dziś będzie o kosmetyku marki ,która jest jedną z moich ulubionych-Kryolan 
Z tej marki miałam i utrwalacz ,i plyn do mycia pędzli i klej do rzęs (kępek)
Ostatnio pokusilam się nawet o zamówienie sztucznej krwi i wosku(co pokazywałam na moim InstaStory) ,by przećwiczyć jakieś tam malowanie na tegoroczne Halloween -o ile ten absurdalny zakaz nie przejdzie (nawet mi się nie chce tego projektu obywatelskiego komentować)
Wracając jednak do asortymentu marki Kryolan - marka charakteryzuje się kosmetykami tzw kolorówki ,jak i również kosmetyków charakteryzatorskich oraz akcesoriów do makijażu i nie tylko
Swoje pierwsze spotkanie ,z Kryolanem to był utrwalacz do makijażu u jednej z makijażystek
Później w ręce mi wpadł podkład Tinted Moisturizer z którego nie byłam zadowolona.
Utrwalacz ,klej do rzęs czy płyn do mycia pędzli tejże marki to produkty z których jestem zadowolona (no co do płynu mam zastrzeżenia bo niewygodnie mi się go używało i strasznie smierdzial.Pedzle świetnie czyścił ) więc postanowiłam sprawdzić tym razem :


Kryolan 

Vitacolor Cream Foundation with high covering powder 

Mocno kryjący podkład






O tym jak mi się sprawdził ten podkład ,przeczytacie w dalszej części pościaka-tak więc zapraszam do lektury ☺



Od producenta:



VITACOLOR - Cream Foundation With High Covering Powder marki KRYOLAN - wiodącej na całym świecie profesjonalnej firmy oferującej wysokiej jakości kosmetyki charakteryzatorskie, kolorowe i pielęgnacyjne. Podkład do twarzy. Posiada bardzo wysoki stopień krycia, dzięki czemu jest przeznaczony do wykonywania makijażu okazjonalnego. Sprawdzi się także przy zakrywaniu tatuaży. Kremowa konsystencja łatwo się rozprowadza (przy pomocy gąbeczki), jest niezwykle wydajna, a także gwarantuje nieskazitelny wygląd skóry. Przetestowana dermatologicznie formuła została wzbogacona o dobroczynne dla skóry witaminy. Kosmetyk występuje w szerokiej gamie odcieniu, które również można ze sobą łączyć. Nałożony podkład należy utrwalić pudrem. Całość umieszczono w poręcznej tubce.

Podkład do twarzy.

-  Sprawdzi się na wyjątkowe okazje.

- Posiada wysoki stopień krycia.

- Idealny do zakrywania tatuaży.

-  Dostępny w wielu wersjach kolorystycznych, dzięki czemu każdy znajdzie idealny dla siebie odcień.





Skład :


PARAFFINUM IQUIDUM (MINERAL OIL), PETROLATUM, AQUA (WATER), OCTYLDODECANOL, PARAFFIN, CANDELILLA CERA (EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX), STEARIC A CID, TOCOPHERYL ACETATE, HEXYL LAURATE, COPERNICIA CERIFERA CERA (COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX), CERA ALBA (BEESWAX), GLYCERYL LINOLEATE, CETYL PALMITATE, LANOLIN ALCOHOL, TETRAHYDROXYPROPYL ETHYLENEDIAMINE, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL LINOLENATE, TOCOPHEROL, PROPYLENE GLYCOL, METHYLPARABEN, BHT, ASCORBYL PALMITATE, GLYCERYL STEARATE, CITRIC ACID, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CINNAMYL ALCOHOL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, COUMARIN, GERANIOL, BENZYL BENZOATE, EUGENOL, PARFUM (FRAGANCE) AND MAY CONTAIN: [+/- TITANIUM DIOXIDE CL77891, IRON OXIDES CL77491, CL77492, CL77499, RED 36 CL 12085, CHROMIUM OXIDE GREENS CL77288, YELLOW 5 LAKE CL19140, CHROMIUM HYDROIDE GREEN CL77289, ULTRAMARINES CL77007, RED 7 LAKE CL15850, CARMINE CL75470, MANGANESE VIOLET CL77742, RED 40 LAKE CL16035, YELLOW 6 LAKE CL15985, FERRIC FERROCYANIDE CL77510, RED 22 LAKE CL45380, RED 28 LAKE CL 45410, BLUE 1 LAKE CL42090, BLACK 2 CL77266 (NANO), BISMUTH OXYCHLORIDE CL77163, ALUMINUM POWDER CL77000, BRONZE POWDER CL77400 COPPER POWDER CL77400, MICA] (EU SEULEMENT/ONLY: CL77120, CL74160, CL73015, CL5800, CL74260). MAY CONTAIN CARMINE AS A COLOR ADDITIVE.
















Moja opinia:

Podkład otrzymujemy w tubce ,dodatkowo zapakowaną w pudełko 
Grafika tubki i pudełka utrzymana jest w typowej grafice dla marki Kryolan 
-ciemnoniebieska z białą napisami oraz rysunkiem maski
Muszę przyznać że wygląda to bardzo ładnie







Konsystencja jest gęsta ,podkład jest naprawdę kryjący -juz jedną warstwa wystarczy by zakryć wszelkie niedoskonałości





Podkład wymaga oszczędnego używania - ta jedna warstwa wystarczy ,przy dwóch uzyskujemy efekt maski ta jedna daje w miarę naturalny efekt , szczególnie gdy podkład przypudrujemy matowym pudrem ,ponieważ kosmetyk nie daje matowego wykończenia
W przypadku Vitacolor Cream Foundation wystarczy odrobina podkładu ,ponieważ im więcej użyjemy kosmetyku tym trudniej nam go rozprowadzić
Z racji tego świetnego krycia ,podkład jest ciężki  i nie chcialam ryzykować zniszczenia cery ,aplikowałam go na bazę ,choć i zwykły krem też wystarczy ☺





Można go tez mieszać z lżejszymi ,podkładami.
Po nałożeniu podkładu należy uzbroić się w cierpliwość i aby się nie ścierał z twarzy ,z przypudrowaniem poczekać około 20-30 minut -tak więc raczej  nie sprawdzi się na codzień,gdy spieszymy się np do pracy
Trwałość ;nawet do 8 godzin się utrzymuje na twarzy
Nie podrażnia ,nie niszczy cery aczkolwiek u siebie tego niezaobserwowałam ale być może dlatego że nakładałam go na baze/krem
Nie podkreśla suchych skórek,no i nie wiem czy zakrywa tatuaże,bo takowych nie mam





Podsumowując:

Z podkładu jestem zadowolona.
Bardzo ładnie kryje ,jest trwały ,wydajny - data ważności to 12 miesięcy ,i myślę że na tyle mi wystarczy ,bo wystarczy niewielka ilość by się nim pomalować 
Polecam go ,możecie go kupić tu:

Cena to około 62 ,ale w tej chwili możecie go kupić w drogerii Lady Makeup za niecałe 40 złotych - myślę że warto ,w niego zainwestować a i z doborem koloru nie powinno być problemu bo gama kolorystyczna podkładu jest duża ☺



Znacie markę Kryolan ?
Mieliście już ten podkład ?



Dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😘












































41 komentarzy:

  1. Myślałam właśnie nad jakimś podkładem na większe okazję, bo wiadomo na codzień nie potrzebuję aż takiego krycia i wytrzymałości, muszę zatem wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla skóry z tendencją do wyprysków bo to sama czysta parafina ale dla skóry suchej hmmm może być ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, pamiętam ... moja młodsza siostra też używa tego produktu od kryolana. Widzę, że formuła jest dobra i dobrze kryje skórę.

    Miłego dnia, Lili.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cool review! I's like to try this cosmetics ))

    OdpowiedzUsuń
  5. What a wonderful foundation!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym podkładzie i mimo, że go tutaj polecasz to chyba jednak się nie skuszę. Skład nie wygląda zbyt zachęcająco :( Poza tym na codzień używam podkładów mineralnych, bo mam skłonności zapychania porów ;) Niemniej jednak bardzo przyjemnie czytało się Twoją recenzję na ten temat.

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny ma kolor :) Na chwilę obecną nie potrzebuję kryjących podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie straszny upał wczoraj i dziś.
    Siedzę w domu z przeziębieniem :(
    O podkładzie nie słyszałam ;) Ale chętnie bym go poznała :)
    Fajnie, że sprostał Twoim oczekiwaniom :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w upalne dni czuję się jak ryba w wodzie :p Cieszę się, że w końcu jest taka pogoda bo niestety przez cały lipiec to pogody plażowej zbyt dużo nie było. Nie znam tej marki ani podkładu. Lubie kryjące podkłady choć teraz katem ich nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego podkładu, ale chętnie przyjrzę mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas w Uk też upały :D. Jeszcze nigdy nie miałam nic z Kryolanu bo troszkę za bardzo kryjące jak dla mnie mają te podkłady:) Kiedyś pewnie bym się skusiła ale teraz wolę bardziej coś lekkiego i o lekkim do średniego kryciu:**Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem czy u mnie ten podkład by się sprawdził. Chętnie to sprawdzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcześniej nawet nie słyszałam o tej marce ;) ciekawy podkład

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny ma kolor, jednak się nie skuszę :) nie używam kryjących podkładów. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak u mnie cały tydzień zapowiada się bardzo gorący, ale to może nawet dobrze w końcu mamy wakacje :) Podkład ten wydaje się naprawdę bardzo fajny, super recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też zawitały upały:) nie znam tej marki, ale podkład wydaje się bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy09 sierpnia

    Nie miałam tego podkładu, ale mnie zainteresował :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Taaaak, u mnie również zawitały bardzo wysokie temperatury.
    Znosiłam je tak sobie (wczorajszy dzień w zasadzie przeleżałam, ale to normalne w moim obecnym stanie). Co do produktu - kojarzę podkłady z Kryolanu, natomiast nie używałam ich na sobie. Jakoś według mnie są zbyt ciężkie... Osobiście uwielbiam i używam jedynie palety korektorów w kremie - i to głównie na klientkach (na sobie nie używam, bo nie mam potrzeby aż takiego maskowania niedoskonałości).
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podkład jak najbardziej dla mnie ale na jesień i zimę .
    Pozdrawiam serdecznie świetny blog i obserwuje go na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień dobry, Lili!
    Oj tak, u mnie upały zawitały na dobre i z prognozy wynika, że jeszcze chwilę (około dwa tygodnie co najmniej) będą gościć. Zazdroszczę, że lepiej znosisz tak wysokie temperatury! Ja niestety nadal nie mogę się do nich przyzwyczaić. Ale robię sobie wodę z cytryną i lodem, co nieco pomaga :)
    O marce Kryolan dużo dobrego słyszałam, więc nie dziwię się, że jedną z Twoich ulubionych. Poza tym, totalnie się zgadzam, że ładnie wygląda to opakowanie! Cieszę się, że nie zawiodłaś się na tym podkładzie :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie bym go przetestowała na swojej buzi:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z Kryolian znam tylko paletę do ust.

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też prawdziwe tropiki. :D Nie zachęcają one do zdjęć, ale pod wieczór jest ok i dzisiaj udało mi się uwiecznić nową stylizację. ;)

    Nie spotkałam się wcześniej z tą marką.

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia z nutką ożywczego wietrzyku! ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba jestem zacofana, bo pierwszy raz o nim słyszę. Ciekawe jakby się u mnie sprawdził :) A co do upałów to u nas też w końcu są! Męczą, bo męczą ale cieszą, bo w końcu mamy prawdziwe lato :)

    OdpowiedzUsuń
  26. For the first time I hear for this brand but foundation look very interesting. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/07/carner-barcelona-tardes.html

    OdpowiedzUsuń
  27. ja z podkładów jestem obecnie wierna dERMACOLOWI :d

    OdpowiedzUsuń
  28. cóż, podkład na pewno nie dla mnie, bo by mi się zważył

    OdpowiedzUsuń
  29. o kurczę to chyba nie dla mnie, nie lubię takiego ciężkiego uczucia ściągnięcią na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Co do upałów - to uwielbiam, dla mnie lato mogłoby trwać cały rok;)
    Podkładu nie znam, na jakieś większe wyjścia to idealna opcja:)
    Jak zawsze świetna, bardzo rzetelna recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Very interesting products! I didn't know about this brand :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią przetestowałabym produkt tej marki, mając na uwadze Twoją - dobrą opinię! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. zawsze można go rozjaśnić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta parafina na pierwszym miejscu trochę odstrasza 😜 kryolan zawsze mi się kojarzył z charakteryzacją i to pewnie stąd takie mocne krycie 😉

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze chciałam przetestować korektory z tej firmy, może jeszcze to zrobię.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam jeszcze nigdy tego podkładu ;p ja jestem już upałami wykończona ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. nie słyszałam nigdy ani o tym produkcie, ani o tej marce, ale dobrze wiedzieć, że tak działa :) świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  38. Weather is crazy these days, right? It's so hot here in Prague, how's it in your place?

    I don't know this brand yet, thank you for sharing your experience! Hot weather calls for special products!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh it's so hot ...
      In Kielce, the temperature in the sun exceeds 35 degrees Celsius

      Usuń
  39. glad to know you are adapting to higher temperature.....

    Good primer

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)