Jeansowe spodenki,granatowa bluzka z napisami i buty na koturnie

Witajcie 😘

Post miał się pojawić wczoraj ale są rzeczy ważne i ważniejsze i tak nie udało mi się go wczoraj opublikować (korciło mnie by to zrobić późnym wieczorem) ,za to udało się dziś 😊

Jeszcze raz ,chciałabym Wam podziękować za udział w mojej ankiecie na InstaStory ☺
Wzięłam się już za testowanie ,tego nowego fluidu z Bielendy (coś mi  mówi że będzie idealny na lato 😉 ) a dziś przychodzę do Was ze stylizacją ,którą jako pierwszą chcieliście zobaczyć na blogu 🙂
Z radością też informuje że, mojego bloga obserwuje już 200 osób
Może nie jest to jakaś oszałamiająca liczba, dla innych jednak dla mnie tak 🙂
Za to również Wam dziękuję 😘


Zdjęcia były robione w dwóch różnych miejscach - miały być trzy ale przeszkodziła w tym burza.
Co do deszczu - dziwna sprawa ,bo ile razy bym nie wyszła bez parasola ,zawsze zaczyna padać
A zabieranie parasola ze sobą ,czesto kończy się tak że jest on niepotrzebny ( gwoli ścisłości ,rzadko zdarza mi się go nie zabierać z domu ,co stało się powodem żartow ze strony moich znajomych:
po co ci ten parasol ?
- no przecież w każdej chwilii może zacząć padać 
- w każdej może mi coś spaść na głowę i jakoś kasku nie noszę 
No niestety ,jestem strasznie przezorna o ile zazwyczaj ,bywam z tego zadowolona ,tak ostatnio okazało się że może to być wada.
Trochę się zachowałam ,w pewnej sprawie , jak co poniektórzy ,w kwestii szczepionki na koronawirusa...)

Co do stylizacji ; chyba pierwszy raz pokazuje się tu w spodenkach (ale nie ostatni ,bo już mam kilka pomysłów na kolejne stylizacje ,ze spodenkami w roli głównej , oczywiście 😁)
Dla mnie w przypadku ,spodenek jest ograniczony wybór butów :balerinki i sandałki ewentualnie w przypadku jakiejś imprezy ( zresztą taki był mój motyw przewodni tej stylizacji ) koturny
Jednak to wszystko zależy od osoby ,to że dla mnie połączenie szpilek i spodenek nie wchodzi w grę (o trampkach czy butach sportowych nie wspominam ,ponieważ ja takich butów nawet nie mam w szafie 😁)  ,nie znaczy że inni też tak myślą
Według mnie , najważniejsze to się dobrze czuć - a czy do spodenek założysz szpilki ,sneakersy czy koturny to już Twój wybór ☺
Koturny są dobrą alternatywą dla szpilek ; przedewszystkim są stabilniejsze ☺


Całą stylizacje zostawiam Wam do oceny i jestem też ciekawa ,waszego zdania o połączeniu szpilek i spodenek ?














Bluzka - no name /lokalny sklep 

Spodenki - MarsalaButik 

Buty - Lovetshoes 

Rzęsy - Luxury Lashes

Zegarek - MorrisYork



Do następnego 😘



36 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja:) mam tak samo z parasolem

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodenki i buty są suuuper!
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello
    I don't like wearing shorts that short !! I do not feel comfortable!! But I like them longer bermudas !!
    I liked your styling, you are the perfect summer girl, you look beautiful Lili !!
    And, congratulations on the 200 readers !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy25 czerwca

    Do tych spodenek ubrałabym bardziej kolorową bluzkę, albo zwyczajnie białą :D Mimo wszystko stylizacja bardzo fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Typowa letnia stylizacja ze spodenkami :) Uwielbiam takie :) Pozdrawiam Lili, moc buziaków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, najbardziej w niej podobają mi się buty, uwielbiam sandałki na koturnach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i super stylizacja na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale powiało latem! Super, że w końcu możemy wskoczyć w krótkie spodenki :) Uwielbiam! Świetna stylizacja :) Co do koturnów to powiem Ci, że kiedyś je bardzo lubiłam, a teraz jak mam biegać za moją rozpędzoną 3-latką zakładam tylko płaskie sandały, albo baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą .. bez względu na wybór butów lub cokolwiek jest noszone, o ile pewność siebie na pewno będzie wyglądać dobrze.
    Twój wybór odzieży jest dla Ciebie idealny.

    Have a nice week :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I like shorts with wedges the most as it looks more summery. I wouldn't mind adding high heels as well. Really depends on the occasion.
    You look beautiful! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne buciki ;D i wyglądasz na zdjęciach bardzo pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. woooooow jaką Ty masz talię !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Fantastycznie wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nawet nie mam parasola a czasem by mi sie przydał :D Uwielbiam takie sandałki na koturnie. Co roku muszę mieć chosby jedne takie na sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Comfortable outfit. It´s perdect for summer time. Thanks for sharing. I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja. Spodenki i szpilki jak najbardziej, szczególnie do tak ładnych nóżek :). U mnie się niestety nie sprawdzą, bo bym zaliczyła glebe w pierwszym kroku :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie Ci w spodenkach Lili :)
    Śliczne sandałki na koturnie :) Lubię takie :)
    Wyglądasz bardzo ładnie, tak beztrosko i wakacyjnie :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Wakacje już u Ciebie na całego :) Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zawsze noszę ze sobą parasol, więc doskonale Cię rozumiem :D :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Love that stylish outfit with those wedges! :)

    Fab summer look! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajny zestaw, te sandałki są świetne, a Ty wyglądasz super!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Such a beautiful casual outfit. You look amazing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/06/la-mer-soft-fluid-long-wear-foundation.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie Ci w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. butki muszę takie ucapić podobne;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz wspaniale :) Poproszę o więcej stylizacji ze spodenkami! Latem spodenki są dla mnie niezastąpione :) Świetnie stworzony zestaw, według mnie wszystko pasuje do siebie idealnie. W twoich bucikach to jestem zakochana :) Już nie mogę doczekać się twoich kolejnych, letnich stylizacji! Bardzo inspirujące :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. szpilkami bym nie nazwała koturnów, ale generalnie połączenie jak najbardziej okej - wakacyjnie i idealnie na letnie dni.
    Pozdrawiam jak zwykle cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. I like this style..

    Have a nice day..

    Greetings...

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo udana stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W szpilkach prezentujesz sie zawsze meega, a te koturny mogłyby byc wyższe😉kiedy stylizacja w szpilkach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 💗
      Stylizacja w szpilkach powinna pojawić się w przyszłym tygodniu ☺

      Usuń
  30. Masz bardzo ładne koturny. Ja do krótkich spodenek lubię nosić japonki, sandały i tenisówki też. ;) Masz rację, że każdy powinien zakładać to, w czym czuje się najlepiej i jest mu najwygodniej. ;)

    Co do parasola, to tak już jest i mi się nie raz zdarzyło, że nosiłam go niepotrzebnie, ale i na odwrót, że okazał się przydatny. :D

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! ;)

    P.S. Gratuluję Ci 200 obserwatorów. To naprawdę dużo liczba. ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)