Czarne body ,jeansy rurki i czarne buty zapinane na rzepy

Witajcie 😘

Z racji tego że długi weekend trwa ,odrazu pytam czy macie wolne ?
Czy wyjechaliście gdzieś ?


Ja mimo iż praktycznie miałam te 4 dni wolnego nigdzie nie wyjechałam,jedynie wczoraj wyskoczyłam do McDonalda, po raz pierwszy od kilku miesięcy  ,a  już niebawem wybieram się na urlop (no wiem miałam te kilka tygodni przymusowego wolnego ,jednak po tym lockdownie ,w tej nowej normalności ciężko mi się odnalezc.Niby wróciłam do pracy ,życie dalej się toczy ,ale jakoś mi tak dziwnie...Też tak macie ?)


Dziś dla odmiany ,będzie stylizacja -tak ,tak chwilowa przerwa od kategorii beauty , choć Ci którzy mnie śledzą na Instagramie wiedzą że zapas kosmetyków do przetestowania jest spory 😉


Przez ostatnie tygodnie ,niemal każdy weekend spędzałam na sesjach zdjęciowych - narobiłam tych zdjęć tyle że zdecydowałam zrobi sobie przerwę - niejednokrotnie wspominałam że im dłużej fotki czekają na publikację ,tym trudniej mi jest je później opublikować ,a uwierzcie mi że w kolejce jeszcze czeka kilka stylizacji + recenzję kosmetyczne tak więc bedzie na moim blogu co czytać i oglądać ☺
A przerwę w zdjęciach zamierzam wykorzystać i to nie tylko na testowanie kosmetyków ale i ćwiczenie robienia paznokci -ciezko idzie ,i gdyby nie to że rok temu tak samo płakałam przy rzęsach ,rzucilabym to.
Na szczęście cierpliwości mi nie brakuje ,nawet ostatnio zaczęło mi wychodzić z żelu i piłowania coś podobnego do paznokcia 😅 (bo z uzupełnieniem żelu ,pomalowaniem paznokci nie mam problemu 😊)

Zdjęcia stylizacji z tego postu ,spowodowały u mnie deja vu - a to  za sprawą miejsca (mogliście je oglądać TU ) oraz pogody ,przez którą musialam je przełożyć (o tym jak się skończyło pierwsze podejście pisałam TU )

W obydwóch przypadkach , pogoda dopisała przy kolejnym podejściu -no może nie było zbyt ciepło ale za to słonecznie ☺




Te czarne buty ,już od dawna miałam na oku i gdy do mnie dotarły byłam nimi zachwycona - są nie tylko ładne ,ale i wygodne no i pewnie jeszcze się pojawią na moim blogu 😉
Miałam jednak nie mały problem z dobraniem do nich bluzki ,po dobrych kilku godzinach poszukiwań natrafiłam w końcu na to body - w przypadku body nie ma obaw ze odsloni mi się brzuch ,czy plecy 😊
Do tego jeansy rurki , oraz czarne dodatki ;kolczyki i pasek który kupiłam kilka dni przed zdjęciami na Allegro 😁
Jeśli chodzi o makijaż ,postawiłam na mocniejszy no i sztuczne rzęsy z kolekcji Oli Kaj (niestety już mi się kończą 😟)


Całość oczywiście zostawiam Wam do oceny ☺






































Buty - Madam Rock 

Body -SelfieRoom

Spodnie -Reserved 




Do następnego 😘




43 komentarze:

  1. świetny outfit, bardzo w moim guście - czerń i prosta ;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie. Stylizacja jak najbardziej sprawdziłaby się także u mnie. ;) Super że masz cierpliwość i nie poddajesz się przy nauce nowych rzeczy! Ja też muszę zrobić sobie troche postów do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze tak robię:) głównie w weekend piszę na zapas

      Usuń
  3. Anonimowy13 czerwca

    Buty naprawdę są świetne :D Super sesja zdjęciowa :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też długi weekend spędzam praktycznie w domu :) ładna stylizacja, te buty są śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam długi weekend i mimo ze nie wyjechałam to nadrabiam czas ze znajomymi bo przez kwarantannę znajomosci troche ucierpiały :) świetne te buty a Ty bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a cute outfit on you Lili! I really like those sandals, they're so nice xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, Lili! ;)

    Ja też długi weekend spędzam w domu i dobrze mi z tym. ;)

    Miejsce na sesję zdjęciową wybrałaś śliczne. Zdjęcia wyszły super! ;)

    U mnie ostatnio było słonecznie, ale dziś pod wieczór zrobiło się pochmurno i nawet grzmiało. :O Ale wciąż jest gorąco.

    Życzę Ci udanej niedzieli! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetna stylizacja! Jak zawsze podziwiam za te buty :D Ale widzę że jesteś przyzwyczajona!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Very interesting post! ✔️✔️✔️ Have a great day my friend! 💮💮💮

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo mi się podoba, a Ty w niej prześlicznie wyglądasz!
    Co do spędzania długiego weekendu, w moim przypadku jest to nauka na sesję studencką... :(
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty!!! Fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja siedzę w domu i odpoczywam :) mogłam w końcu skosić trawę w ogródku :P stylizacja taka klasyczna ale dzięki tym butom ma pazura :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja chociaż buty nie dla mnie bo bym chyba nogi połamała haha

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna, prosta stylizacja :)
    U mnie w głowie nadal kwarantanna i nadal siedzę w domu, może też dlatego, że jestem introwertykiem xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra buciki! A skądś to znam! Często jak zrobię parę stylówek naprzód to czekają w nieskończoność :D Z kosmetykami też mam już co nie co przygotowane, gorzej mi idzie opisywanie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja długi weekend spędziłam w pracy.
    Ah Lili wyglądasz rewelacyjnie! :)
    A buty są boskie *.*

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam jeszcze w mojej szafie żadnego body ale widziałam super modele na Boohoo także muszę złożyć zamówienie:D Super wyglądasz kochana:**

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bardziej długi weekend w domu, ale nie narzekam. :) Lubię taką klasykę jeansy + czarna baza. Zawsze świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna mieszanka modowa. I wyglądasz tak pięknie, Lili.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, ale te buty są naprawdę mega!!
    Co do długiego weekendu to u mnie w DE pogoda paskudna. Non stop pochmurnie i pada. ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj kochana,

    Ja też przez wiekszość weekendu byłam w domu, miałam próby online plus nagrywanie etiud do pokazu. Jedyny dzień poza Poznaniem spedziałam w okolicy Puszczy Noteckiej w domku w srodku lasu wraz z koleżankami z pracy :-)
    Stylizacja super, prosta, swietna na co dzień a jednoczesnie kobieca :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień dobry Lili,
    niestety od kilku dni nie mam żadnego wolnego, tylko spędzam każdą chwilę na nauce do matury, której koniec coraz bliżej na szczęście ;) Jeśli chodzi o uczucie dziwności - to ja również je odczuwam i zastanawiam się, w jaką stronę to wszystko pójdzie.

    Super, że narobiłaś sesji zdjęciowych na zapas! Bardzo lubię Twoje zdjęcia, zawsze na nich promieniejesz i widać, że czerpiesz z tego samą przyjemność, a to jest najważniejsze :) Pięknie wyglądasz w tej stylizacji!

    Pozdrawiam Cię cieplutko i czekam na recenzje kosmetyków w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja długi weekend spędziłam na wycieczkach rowerowych i grillowaniu, poczułam się nawet jakby normalność wróciła, ale zobaczymy na jak długo:/
    Mega fajny zestaw, pięknie w nim wyglądasz i miejsce też super!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju mega cudowna sesja:D moja ulubiona:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh, beautiful look! Fantastic post! 

    Kisses :)     

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello
    I only went out on the weekend to visit my uncles !! This year I will not go on vacation, not until this pandemic is over !!
    As for your look, you never go wrong with jeans and black top !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo klasyczna stylizacja przez co najlepsza
    Pozdrawiam Mada

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że masz dużo zdjęć i będziemy mieli co tutaj oglądać :) I druga fajna sprawa to ta, że inwestujesz w siebie i naukę - a robienie paznokci samemu to an pewno ułatwi Ci więcej rzeczy ;d w końcu nie trzeba się będzie zapisywać na paznokcie tylko pych ciach - robisz :D
    Stylizacja, miejsce i zdjecia sztos♥

    OdpowiedzUsuń
  29. ŁAdnie wydłużają sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety długiego weekendu nie miałam ;) stylizacja prosta, ale bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia. Miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna ta stylizacja, podobają mi się te wysokie buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, świetnie wyglądasz! Takie jeansy bardzo ci pasują, chętnie bym ci je podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz :) a body to super sprawa. życzę powodzenia i cierpliwości przy paznokciach, w pracy i przy testowaniu kosmetyków. W długi weekend nigdzie nie byłam, wcześniej sobie wycieczkę zrobiłam :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie wyglądasz, buty są świetne! Też nadal się uczę robienia paznokci, wciągnęłam się w to. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, klasyczne połączenie! :) Noogi do nieba!
    PS. Właśnie kupiłam takie same spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zwykle super wyglądasz :) Ja długi weekend spędziłam w domu. Masz rację, że nadal jest jakoś dziwnie. Niby pomalutku robi się normalniej, ale do normalności jeszcze daleko. Ale co się dziwić epidemia u nas cały czas tak samo...

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny zestaw, świetnie podkreśla Twoją zgrabną figurę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)