Podkład Rimmel Lasting Matte - moja opinia

Witajcie kochani 😘
Jak Wam mijają kolejne dni Nowego Roku?
U mnie jak narazie ok - staram się myśleć optymistycznie (a uwierzcie ,idzie mi ciężko ,bo jestem pesymistką)
Dziś pora na recenzję kosmetyczna( choć za kilka dni planuje zrobić zdjęcia ,więc niebawem powinna pojawić się kolejna stylizacja )
Tymczasem dziś na blogu o :


Podkład Rimmel Lasting Matte 



Każda z Nas (albo i każdy ,znam Panów którzy sobie równie rewelacyjnie radzą z makijażem ,jak nie lepiej niż Panie ) ma zapewne swoje perełki z tzw drogerii.
U mnie są to trzy marki ; Catrice ,Eveline no i Rimmel 
Wiecie też że jeśli chodzi o makijaż ,uwielbiam mat 
Czy najnowszy kosmetyk jednej z moich ulubionych marek spełnił moje oczekiwania ,względem matu?
O tym w dalszej części postu - zapraszam ☺



Od producenta :



Rimmel London Lasting Matte to podkład matujący, który stanowi idealne połączenie doskonałego krycia i ultralekkiej formuły, dzięki której podkład jest niewyczuwalny na skórze i nie warzy się. Przez cały dzień ciesz się pudrowym wykończeniem bez uczucia ściągnięcia.

Podkład Rimmel Lasting Matte natychmiast maskuje przebarwienia, niedoskonałości i cienie pod oczami. Pory są zdecydowanie mniej widoczne, a skóra staje się miękka i gładka. Dzięki nowoczesnej recepturze podkład skutecznie pochłania nadmiar sebum. Ciesz się matowym efektem bez wysuszania i skórą nawilżoną aż do 12 godzin. Ten trwały podkład doskonale dopasowuje się do każdego rodzaju skóry, dzięki swojej ultralekkiej formule. Live The London Look.

Aksamitne, pudrowe wykończenie

Nieskazitelnie matowy efekt, błyszcząca skóra pod kontrolą

Ultralekka formuła

Niewyczuwalny na skórze

Nie warzy się











Skład :


CYCLOPENTASILOXANE, C9-13 ISOPARAFFIN, PARAFFINUM LIQUIDUM/MINERAL OIL/HUILE MINERALE, DISTARCH PHOSPHATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, POLYGLYCERYL-3 BEESWAX, POLYGLYCERYL-2 SESQUIISOSTEARATE, ZINC OXIDE, DIMETHICONE, CROSSPOLYMER, SODIUM SILICOALUMINATE, PROPYLENE CARBONATE, GLYCERYL DIBEHENATE, ALUMINUM STARCH, OCTENYLSUCCINATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, TRIBEHENIN, TALC, PANTHENYL ETHYL ETHER, GLYCERYL BEHENATE, PARFUM/FRAGRANCE, AQUA/WATER/EAU, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BHT, [May Contain/Peut Contenir/+/-:TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)].








Moja opinia :


Kosmetyk otrzymujemy w małej czarnej tubce ,z zakretka(opakowanie całkiem ładne).Po odkręceniu zakrętki ,mamy otworek i po naciśnięciu ,wydobywa się podkład 














Rzeczywiście ma aksamitne wykończenie.
Jest bardzo lekki (nie zapchał mojej cery ) no i co za tym idzie (tj jak to bywa ,w przypadku lekkich podkładów ) ma strasznie słabe krycie.
Dla mnie ok ,ale osoby borykające się się z problemami na twarzy nie będą z niego zadowolone
Niestety ,nie da się za bardzo nim budować krycia - przy nakładaniu drugiej warstwy zaczął mi się warzyć na buzi ; to samo w przypadku próby pomieszania go z cięższym podkładem .
Trwałość taka sobie ; u mnie wytrzymał jakieś 5 h .
Plusem jest to że nie zaszkodził mojej cerze ,oraz to że ,tak jak obiecuje producent ; daje matowy efekt 


Podsumowując :


Ja nie narzekam na ten podkład ,ale ja nie potrzebuje zbyt dużego krycia - podkład polecam osobom które nie mają problemów skórnych.
Dla tych ,którzy mają sporo na twarzy do ukrycia ; nie zbyt się przyda ze względu na słabe krycie i brak możliwosci budowania go 
Na jakieś specjalne okazje ,też nie za bardzo ,ale na codzień (zamiast kremu BB) będzie ok 
Podkład ten kupiłam w Hebe ,na promocji - o ile dobrze pamiętam kosztował około 16-17 złotych (cena normalna ,to jakieś 32 zł )


Seria Rimmel Lasting Matte ,oprócz podkładu zawiera jeszcze bazę i korektor (testowanie tych kosmetyków przede mną ☺)
Mieliście któryś z tych kosmetyków ?
Lubicie markę Rimmel?


Dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😘






















42 komentarze:

  1. Hej Lili!
    Wiesz, że planuję zakup tego podkładu. Twoja recenzja tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że naprawdę warto w niego zainwestować :) Także nie potrzebuje jakiegoś wielkiego krycia, a na co dzień świetnie się sprawdzi tak jak piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dużego krycia nie potrzebuję więc w sumie mógłby się sprawdzić :). Optymizmu dużo życzę na ten Nowy Rok :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wymagam dużego krycia, więc pod tym względem powinien być dla mnie dobry. Ale na razie nie planuję go poznawać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie dla mnie ja lubię średnie krycie do mocnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam nigdy tego podkładu - może dlatego, że niezbyt przepadam za marką Rimmel.. :(

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ok lubię lekkie podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. love the result, look very good

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam markę Catrice pod każdym względem:) Z Eveline mam sporo tuszów do rzęs :) Rimmel u mnie sprawdza się średnio.
    Też lubię mat, najczęsciej kupuję padkłady od Avon lub od Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że nie ma foteczki z efektem na buzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sounds great, I like matte foundation.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię markę Rimmel :) Mam jeden z ich podkładów z których jestem zadowolona :)
    Szkoda że ten ma słabe krycie, muszę mieć dość mocne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ważne, że nie zapchał :)

    OdpowiedzUsuń

  13. These are good cosmetics. Thanks for the review !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji testować, ale przyznaję, że jakoś nie kusi mnie ten produkt. Zdecydowanie wybieram coś lżejszego dla mojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie takie podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rimmel znam i używam ich produktów, a podkład jak najbardziej dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już się nie dołuj, trzeba zacząć myśleć pozytywnie 😘.
    Podklad idealny dla mnie bo nie mam problemów z cerą 😉.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wolę mocniej kryjące podklady więc raczej sie na niego nie skuszę. Ale ma ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I follow you on gfc #182 ,follow back?

    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś miałam podkład z Rimmel'a, ale słabo mi się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z kolei używam Rimmel stay matte - mocny nie zdarcia , swietnie matuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie miałam tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podkład nie dla mnie . Dla cery suchej do niczego . Ja tez jestem pesymistka , która uczy się optymizmu. I wierz mi widzę różnice naprawdę warto nad tym popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś i nie sprawdził się zbyt dobrze. Jak narazie używam kremu BB ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. I love a foundation with good coverage, I think that is not good for me!!
    Thanks for the info Lili!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Rimmela podkładu jeszcze nie miałam. Nie potrzebuję dużego krycia, więc może się u mnie sprawdzić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podkłady to totalnie nie moja bajka, ale fajnie, że ten nie zapycha.
    Już dawno nie miałam żadnego kosmetyku marki Rimmel:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oh very nice product~ Lovely effect
    xx

    OdpowiedzUsuń
  30. MArkę znam, ale podkładu jeszcze nie używałam, a chyba warto

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy14 stycznia

    Nie używałam nigdy tego podkładu, ale z ciekawości chętnie bym go przetestowała. Będę o nim pamiętała :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Grunt ,że nie zapycha- j ostanio odkryłąm dzięki próbce cudo podkładowe- minus to cena tego cuda :-( Latem lubię kremy BB, zima chetniej sięgam po podklady. Tego nigdy nie probowałam xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zaś jestem naiwną i niepoprawną optymistką, więc bycie pesymistą ma swoje zalety. Czekam niecierpliwie na post ze stylizacją, kocham modę i bardzo lubię patrzeć na nią oczami innych, to bardzo inspirujące! <3 Ciekawy produkt, nie miałam go. Ja jestem fanką lekko kryjących podkładów, nie lubię mocnego makijażu na mojej twarzy, nie lubię zanieczyszczeń, zapychania i tak dalej. Najchętniej nie malowałabym się w ogóle :D Zazwyczaj sięgam właśnie po kremy bb, a jak podkład to taki lekki właśnie. Raczej po niego nie sięgnę bo obecnie otwarty mam lekki podkład z avonu a w kolejce stoją dwa kremy bb i podkład mineralny, więc zanim to wszystko wykończę, będę już dobrze po pięćdziesiątce :3
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że nie można budować krycia :p

    OdpowiedzUsuń
  35. It seems like great product. Thank you for review.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/filorga-hydra-filler-pro-youth_15.html

    OdpowiedzUsuń
  36. chyba jeszcze nigdy nie miałam żadnego podkładu z rimmel. od kiedy wyleczyłam skórę to uwielbiam ją bez niczego ;) więc na codzień nie używam nawet kremu BB

    OdpowiedzUsuń
  37. Taki niestety średniaczek, dziwi mnie małe krycie bo przeważnie podkłady matujące to hardcory:D :**Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tego podkładu, ale też nie potrzebuję dużego krycia, tak jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)