Recenzja Paese Korygującą baza pod makijaż, Correcting make -up Base


Cześć 😀
Po co nam makijaż?
Napewno ,poprawia nam humor ,dodaje urody - czyli m.in zakrywa niedoskonałości.
Jeśli chodzi o korygowanie ich do wyboru mamy sporo rodzajów kosmetyków: podkład, korektor czy baza.
Dziś będzie na blogu mowa o tym ostatnim

Recenzja Paese 

Korygującą baza pod makijaż 

Correcting make-up base 






Paese jest jedną z tych firm które zbierają u mnie wysokie noty oraz coraz częściej pojawia się na moim blogu.
W moim kosmetycznym kuferku posiadam już pomade do brwi ,tą właśnie bazę pod makijaż czy bazę pod cienie do powiek (Recenzja była TU )
Pierwsze bliższe spotkanie z tą marką  zaliczyłam ponad rok temu ,kiedy w Galerii Krakowskiej szukałam sklepu Kiko Milano,aby uzupełnić zapas podkładu 
Widzę w statystykach że szukacie informacji m.in na moim blogu o tym sklepie, więc spieszę w wyjaśnieniem;sklep Kiko Milano został zlikwidowany.
Ponad rok temu po przejściu całej Galerii Krakowskiej (!) ,trafiłam na wysepkę Paese ,i korzystając z tego że ceny kosmetyków Paese są o wiele niższe niż tych z Kiko skusiłam się nie tylko na podkład ,ale i na korektor.
Jak można się domyślić, kosmetyki sprawdziły się, z marką się polubiłam.
Nie przedłużając zapraszam do lektury recenzji tej bazy 😀






Od producenta:


Correcting Make-Up Base marki PAESE. Baza pod makijaż. Optycznie niweluje widoczność naczynek, przebarwień i zaczerwień oraz przedłuża trwałość makijażu. Dodatkowo zawiera witaminę E oraz drobinki Ronaflair® Balance Green, które poprawiają wygląd skóry oraz chronią ją przed zniszczeniem włókien kolagenowych. Doskonale sprawdzi się do pielęgnacji skóry normalnej i płytko unaczynionej. Po zastosowaniu cera jest zmatowiona, wygładzona i nawilżona. Produkt został umieszczony w wygodnej tubce, ułatwiającej aplikację.


  • Baza pod makijaż
  • Koryguje niedoskonałości oraz matuje.
  • Zawiera witaminę E, która pielęgnuje i nawilża
  • Produkt przeznaczony do cery normalnej i słabo unaczynionej.








Skład:


CYCLOPENTASILOXANE (AND) DIMETHICONE CROSSPOLYMER (AND) DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER (AND) DIMETHICONOL, DIMETHICONE, ISODODECANE, CI 77 891 (TITANIUM DIOXIDE), MICA, TIN OXIDE, TOCOPHERYL ACETATE, PHENOXYETHANOL (AND) ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, EUGENOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LIMONENE, LINALOOL.





Stosowanie :

W zależności od potrzeb skóry, stosuj samodzielnie lub na ulubiony krem.Przed nałożeniem podkładu lub pudru ,należy zaczekać aż baza się wchłonie.Baze można stosować samodzielnie.







Moja opinia:

Kosmetyk otrzymujemy w granatowej tubce





 ,dodatkowo zapakowanej w czarny kartonik, na którym są wyszczególnione składniki oraz sposób użycia.Baza ma nieco tłustą ,lekko przezroczystą konsystencję.






Wchłania się dość szybko ,około 2 minut.
Rzeczywiście koryguje niedoskonałości, mając niezbyt ich dużo, można zrezygnować z zakrywaja ich dodatkowo korektorem.
Nie zaobserwowałam aby matowała cerę (jednak u mnie w tej kwestii najlepiej się sprawdzają pudry ),za to świetnie daje radę  jeśli chodzi o trwałość makijażu: bez utrwalacza i bez jakichś większych poprawek makijaż nałożony na nią trzyma się jakieś 5-6 godzin (kurczę, kiedy ja w końcu napisze post o tych utrwalaczach???🤔)
Po nałożeniu jej na cerę możemy odnieść wrażenie że rzeczywiście nawilża cerę, ale jest to bardzo mylące wrażenie,ponieważ przy zbyt częstym jej używaniu cera robi się sucha.
Baza mimo swojej tłustej konsystencji nie zapchała mojej cery ani też jej nie podraznila czy uczuliła






Podsumowując:


Nie jest raczej baza dla każdego; przy większych niedoskonałościach trzeba będzie je dodatkowo zatuszowac korektorem ,podejrzewam że z naczynkami widocznymi na cerze też nie da sobie rady, nie skoryguje ich.
Mimo to muszę przyznać że baza całkiem nieźle mi się sprawdziła i ją polecam.
Dla kogo ?
Przedewszystkim napewno nie jest to baza którą można stosować codziennie, ze względu na to że wysusza cerę.
Najlepiej ją stosować tylko na jakieś specjalne okazje typu ,dodatkowo zabezpieczając cerę wcześniej kremem.
Osobom które nie mają zbyt wielkich problemów z cerą, baza napewno się  sprawdzi ,biorąc pod uwagę to że tej bazy nie powinno się zbyt często stosować ,i jej cenę;około 22 złotych na Ladymakeup.pl myślę że warto.😀





Kosmetyk można kupić w drogerii internetowe Ladymakeup.pl podaje linka :
www.ladymakeup.pl/sklep/PAESE-Correcting-Make-Up-Base-Korygujaca-baza-pod-makijaz.html


Choć ja się zdecydowałam na korygującą  bazę pod makijaż ,do wyboru mamy również rozswietlającą bazę pod makijaż ( KLIK )  ,czy wygładzającą bazę pod makijaż ( KLIK )

Stosowaliscie którąś  z tych baz ?
Znacie markę Paese?

Dajcie znać w komentarzach 😀
Do następnego 😘


















33 komentarze:

  1. Szkoda że przy dłuższym stosowaniu może wysuszać, moja cera jest na to podatna :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam cerę naczynkową więc pewnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great cosmetic for correcting make-up.
    Have a good weekend.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te go kosmetyku nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paese nie miałam od 8 lat?! Dobrze,że u Ciebie się sprawdziła❤

    OdpowiedzUsuń
  6. excellent review of good product,....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam bardzo unaczynioną cerę, więc niestety ale produkt nie dla mnie. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie im mniej tym lepiej, dlatego moją bazą jest zwykły tonik :D Ale kosmetyk fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety baza nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. I'm afraid that brand is not on selling in Portugal>!!
    But I like your honest opinion!!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio malowałam się w październiku, bodajże. Totalnie się odzwyczaiłam :) fajnie, że produkt się nieźle sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę szkoda, że przesusza:( Raczej nie sprawdzi się dla osób o wrażliwej, skłonnej do podrażnień skóry jak moja:( Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks nice if you want something a bit more light on your face. Great review!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o tej marce, ale jeszcze nie miałam żadnego ich produktu. Szkoda, że baza przy częstym używaniu wysusza...

    OdpowiedzUsuń
  16. Markę kojarzę, bo moje koleżanki właśnie chwaliły puder tej firmy. Baza wygląda bardzo ciekawie, jednak ja zawsze pod podkład stosuje krem nawilżający i świetnie mi się sprawdza.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam kilka rzeczy z Paese i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezentuje się ciekawie- na szczescie moja cera nie wymaga zbyt mocnego podkładu- latem w ogóle go nie stosuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lili,
    zaciekawiłaś mnie tą bazą pod makijaż. Z wielką chęcią bym ją wypróbowała :) Myślę, że mogłaby się u mnie sprawdzić :)
    przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. O nie :( Jak wysusza skórę to niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. wolę bazy długotrwale matujące

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja markę kojarze choć nigdy nic z niej nie miałam. Cena bardzo przystepna

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej bazy. Uważam, że mogłaby wysuszać moją skórę, ale kto wie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś nigdy nie miałam potrzeby stosowania bazy pod makijaż, moja skóra jest dość wdzięczna i makijaż z niej nie spływa ani specjalnie się nie błyszczy :) z PAESE miałam kiedyś podkład i byłam bardzo zadowolona. fajne krycie i dobra cena :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nice review
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze szkoda, że wysusza jak jest regularnie stosowana :(

    OdpowiedzUsuń
  27. No niestety nie dla mnie. Nie mam problemów z cerą twarzy, ale nie lubię jak mi kosmetyk wysusza skórę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znałam wcześniej tej marki, ale z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To prawda - makijaż sprawia, że człowiek czuję się pewniej, ale dobrze też jest się akceptować bez niego, to dopiero odwaga :)
    Powiem Ci, że nie kojarzę tej firmy.
    Baz w sumie także nie używam, ale fajnie, że ją polecasz ;)
    Raczej nie dla mnie, bo mam wystarczająco wysuszoną twarz :D Ale za taką cenę to myślę, że inni bez problemu powinni się skusić ;) Miłego użytkowania!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używałam wcześniej takich baz, chyba zaopatrzę się w taki kosmetyk na jakieś większe wyjścia:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)