Recenzja Hean Cosmetics rewitalizujący podkład z wyciągiem z kawioru Praline i korektor rozswietlający do twarzy i pod oczy High Definition

Cześć 😀

Większość z Nas ,na codzien robiąc makijaż używa różnych kosmetyków.
Wśród nich znajdują sięnm.in  podkład i korektor.
Wybór tych kosmetyków, jest sprawą indywidualną,a producenci prześcigają się wręcz i co chwila zasypuja nas kolejnymi nowościami, także każda z nas znajdzie coś dla siebie.
Dziś na moim blogu będzie o jednej z takiej nowości,marki Hean Cosmetics 
Owa marka ,jakiś czas temu na rynek wypuściła podkład, który pachnie pralinkami 😍
Podczas zakupów w Hebe nie mogłam go pominąć i oprócz podkladu zakupiłam również korektor (ten niestety nie ma takich właściwości)
I tak oto dziś na moim blogu

Hean Cosmetics 

Recenzja podkładu rewitalizującego z wyciągiem z kawioru Praline 


I


Recenzja Korektoru rozswietlającego do twarzy i pod oczy 

High definition 











Podkład, powoli staje się hitem ,całkiem  niedawno zdobył nawet brązowy medal Perły rynku kosmetycznego 2019.
Czy słusznie?
O tym w dalszej części lektury postu









Podkład rewitalizujący z wyciągiem z kawioru 

Praline 













Od producenta:




Podkład rewitalizujący z wyciągiem z kawioru do natychmiastowego ożywienia skóry. Ujednolica koloryt i maskuje drobne niedoskonałości. Nadaje skórze sprężystość i delikatność. Jedwabiście kremowy idealnie wtapia się w skórę.

Cera jest widocznie ożywiona i wygładzona. Podkład zawiera mieszaninę niezbędnych soli i aminokwasów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania skóry każdego dnia.

Składniki aktywne: ekstrakt z kawioru, mieszanka olejów i wiosennych kwiatów, olej z oliwek, witamina E

Kompleks wiosennych olei: jaśminu, peonii, kwiatu wiśni, kwiatu gorzkiej pomarańczy, kwiatu czarnego bzu, lawendy, olejek z płatków róży.

Zapewnia:

- Nawilżenie

- Odżywienie

- Regenerację


Polecany dla:

- Cery suchej

- Cery normalnej

-  Cery pozbawionej jędrności i blasku





Skład:



AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PHENYL TRIMETHICONE, ISONONYL ISONANOATE, C18-36 ACID TRIGLYCERIDE, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, GLYCERIN, ETHYLHEXYL HYDROXYSTEARATE, POLYSILICONE-11, BUTYLENE GLYCOL, LAURYL PEG-10 TRIS(TRIMETHYLSILOXY)SILYLETHYL DIMETHICONE, TALC, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, PHENOXYETHANOL, HYDROXYSTEARIC ACID, CAVIAR EXTRACT, LYSINE ASPARTATE, PETROLATUM, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, OLEA EUROPAEA(OLIVE)FRUIT OIL, OLEA EUROPAEA(OLIVE)HUSK OIL, TOCOPHEROL, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, TRIETHANOLAMINE, PARFUM, LECITHIN, MAGNESIUM PCA, MANGANESE PCA, SODIUM PCA, ZINC PCA, CITRUS AURANTIUM AMARA(BITTER ORANGE)FLOWER EXTRACT, GLYCINE SOJA(SOYBEAN)OIL, JASMINUM OFFICINALE(JASMINE)FLOWER EXTRACT, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA(LAVENDER)FLOWER EXTRACT, PAEONIA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT, PRUNUS SERRULATA FLOWER EXTRACT, ROSA DAMASCENA FLOWER OIL, SAMBUCUS NIGRA FLOWER EXTRACT, ETHYLHEXYLGLYCERIN, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, COUMARIN PALMITOYL MYRISTYL SERINATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, [+/- CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499















Moja opinia 


Kosmetyk otrzymujemy w szklanej buteleczce.
Szata graficzna, mimo iż jest minimalna, to jest całkiem eleganckie.
Najbardziej mnie ciekawiło czy on rzeczywiście pachnie pralinkami ; czuć tu delikatny zapach czekoladek.Nie jest on, jednak zbyt intensywny, nie umili nam specjalnie aplikacji.
Mimo iż podkład wydaje się nieco ciężki ,nie zapycha.





Co do krycia :całkiem fajne.
Jeśli nie masz problematycznej cery ,jedna warstwa.


Oczywiście można stopniowac ,jednak jest mały haczyk.
Fanki makijażu glow będą zachwycone ,gdyż podkład daje efekt rozswietlacza.
Jeśli jednak nie chcesz się świecić, radzę poprzestać na dwóch warstwach kosmetyku.
Nie da sie zmatowić ani bazą matujacą ani pudrem.
Kolejny haczyk to to że podkład musi zastygnąć na twarzy.
Potrzebuje na to około 10 minut ,w przeciwnym razie zmazuje się z twarzy i budzi ręce-nie pomoże tu puszek kosmetyczny.
Dziewczyny które zaczynają makijaż od twarzy, powinny mieć to na względzie (ja zaczynam od oczu więc mi aż tak bardzo to nie przeszkadzalo).
Z tego też względu, podkład srednio się sprawdzi rano gdy się spieszymy i mam chwilkę na make up.
Wydajność i trwałość bardzo dobre: na buzi trzyma się około 4-5 godzin ,mimo iż od miesiąca to używam, nakładając dwie warstwy jak narazie jeszcze nie zuzylam połowy 





Podsumowując:


Jestem bardzo miłe zaskoczona tym podkładem.
Nie dość że zapach bardzo ładny, jest łaskawy dla cery,przy tym wydajny ,trwały i fajne ma krycie.
Prawdę mówiąc dziwię się że zajął trzecie miejsce jako Perła rynku kosmetycznego 2019 ,a np nie drugie 
Minusem lekkim jest cena;około 40 złotych za opakowanie, to dość sporo.
Mimo wszystko polecam.




Hean Cosmetics 

Korektor rozswietlający do twarzy i pod oczy 

High definition 




Od producenta:



Korektor rozświetlający do twarzy i pod oczy



Maskuje oznaki zmęczenia, cienie pod oczami, drobne zmarszczki, przebarwienia oraz inne niedoskonałości skóry.

Umożliwia modelowanie i rozświetlanie wybranych partii twarzy. Wzbogacony w proteiny pszeniczne i składnik aktywny Tens’Up™nawilża, delikatnie napina i wygładza naskórek.

Rezultat: rozświetlona, pełna blasku twarz, bez oznak zmęczenia.

Odpowiedni dla wszystkich typów cery. Bezzapachowy.

Aplikacja: lekka w aplikacji formuła o przedłużonej trwałości - świetnie łączy się z kremem, bazą, podkładem lub pudrem.
Wygodny aplikator ułatwia precyzyjne nakładanie produktu.







Skład:


Aqua, Mineral Oil, Polyglyceryl-4 Isostearate (and) Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone (and) Hexyl Laurate, Propylene Glycol, Isododecane, Cichorium Intybus (Chicory) Root Oligosaccharides (and) Glycerin (and) Caesalpinia Spinosa Gum, Caprylic Capric Triglyceride, Boron Nitride, Synthetic Beeswax, Cyclomethicone (and) Quaternium-18 Hectorite (and) Propylene Carbonate, Nylon-12, Isododecyl Neopentanoate, PVP, Mica, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitan Olivate, Phenoxyethanol (and) Methylparaben (and) Propylparaben (and) DMDM Hydantoin, Sodium Chloride, [+/- CI 77891, CI 77499, CI 77492, CI 77491, CI 15985:1, CI 45425].







Moja opinia:

Korektor otrzymujemy w małym opakowaniu ,które dodatkowo jest zapakowane w mały czarny kartonik.



Kosmetyk jest bezzapachowy.
Choć producent obiecuje nam rozswietlenie  , nie zaobserwowałam nic takiego.
Jeśli chodzi o krycie ,to gdybyście go chcieli użyć  na wypryski ,odradzam - jest za słaby.





Pod oczy?
Hm...osobiście nie narzekam na problemy typu cienie ,zbyt duże zmarszczki ,więc na tym polu jestem z niego całkiem zadowolona,choć obawiam się że dla osób które borykają się z tego typu problemami może być za słaby.
Najważniejsze jest to że nie obciąża skóry pod oczami, nie zbiera się gdzieś tam w kącikach.







Podsumowując:

U mnie całkiem nieźle się sprawdzil ,pod oczy.cena całkiem fajna ;około 15 złotych (o ile dobrze pamiętam).
Napisalabym że polecam, ale cóż;każda z Nas ma inne wymagania co do korektora pod oczy.Tym które nie mają problemów typu cienie ;polecam 😀





Całkiem nieźle się sprawdził u mnie ten duet.
Nie jest to moje pierwsze spotkanie z marka Hean Cosmetics, wbrew temu co myślałam gdy kupowałam te kosmetyki;otóż podczas porządków w łazience znalazłam paletke do konturowania tejze firmy.




Znacie markę Hean Cosmetics?
Mieliście już te kosmetyki?
Od czego zaczynacie makijaż ?



Dajcie znać w komentarzach 😀


Do następnego 😘





39 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej marce ale jeszcze nic od niej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co prawda podkładu na co dzień nie używam, ale coś extra na jakieś większe wyjścia by się przydało, ten mnie zaciekawił:)
    Miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sounds great! I'd like to try extract caviar product

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 minut na zastygnięcie to zdecydowanie za długo, a rano każda chwila na wagę złota! Dlatego też chyba jednak ten podkład nie dla mnie.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O marce bardzo często czytam, ale tak sobie myślę, że sama nie miałam zbyt wielu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe wieki już nie miałam nic z tej marki ale super, że oba kosmetyki przypadły Ci do gustu:**Buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak chętnie się nim zainteresuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam produktów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji testować tych produktów, ale miałam puder. Niestety dość szybko się kończy, raczej mało wydajny w porównaniu do innych znanych mi produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It looks Greta. Have a nice weekend hugs Nina

    OdpowiedzUsuń
  11. This concealer is looking great to apply.
    Happy weekend.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy08 września

    Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale z ciekawości chętnie bym przetestowała :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkład z wyciągiem z kawioru bardzo mnie zaciekawił. Z chęcią skuszę się na przeprowadzenie osobistych testów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przetestuje u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mialam nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze okazji testować kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kilka produktów marki Hean i u mnie raz się sprawdza, a innym razem wypada słabo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią przetestowałabym ten podkład.

    OdpowiedzUsuń
  19. have positive effect....beautiful

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam tę markę, a ten pachnący podkład to dla mnie zupełna nowość. Chciałabym go wypróbować. Co do korektora to nie wiem czy się skuszę skoro krycie jest średnie. Czasem potrzebuję mocniejszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak już kupiłam paletę cieni dla zapachu czekolady to mogę też kupić podkład dla zapachu pralinek ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam do czynienia z tym produktem, ale chętnie przetestuję :)

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Could you recommend something for quite dry skin? xx
    I struggle with putting make-up because my skin is really dry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unfortunately, I do not know any foundation for dry skin

      Usuń
  24. That sounds very interesting!!    

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o tej marce i chętnie bym wypróbowała bo lubie takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe produkty, nie miałam ani podkładu, ani korektora, ale pewnie się nie skuszę, bo w obu grupach mam swoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  27. For the first time I heard for this brand but products looks very interesting. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/olaplex-hair-perfector-no-3-ordinary.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten podkład bardzo mnie zainteresował :) Chciałabym coś, co nie robi plam na twarzy i pięknie wyrówna moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa czy ten podkład by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Raczej nie koniecznie dla mnie ani jeden ani drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie widziałam nigdy tego kosmetyku. U mnie raczej by sie nie sprawdził bo mak duże cienie pod oczami :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Podkład mnie ciekawił, ale jestem na nie jak tak powoli zasycha od razu jak się pomaluję zawsze gdzieś dzwonię telefon by był cały upaćkany :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)