Total Pakuten look-pudrowoŕóżowa bluzka,beżowe botki na obcasie,jeansy z kokardkami

Hej kochani ☺

Jak tam Wasz weekend ?
Jakie są wasze plany? ☺





Ostatnio niestety trochę zaniedbałam pisanie na blogu,poprzez realizację swoich planów i testowanie nowości kosmetycznych.
Przyznam szczerze że testowanie nowych kosmetykow idzie mi zdecydowanie lepiej i sprawia mi zdecydowanie lepiej niż przygotowywanie stylizacji.
Druga sprawa to to ze dni są krótkie, niemal bez przerwy panuje pochmurna aura i robienie zdjęć stylizacji stanowi spore wyzwanie.😐



Outfit który mam dziś dla Was ,planowalam sfotografować juz dawno ale problemem były krotkie dni,brak czasu.
Kilka dni po Nowym Roku, stwierdziłysmy z moja koleżanką że jeśli nie zrobimy tych zdjęć teraz,to ich już wogule nie zrobimy.☺

Większość z tych rzeczy mogliście już w 2018 roku(spodnie i zegarek) ,bluzka i buty pochodzą z mojego ulubionego sklepu Pakuten.pl








Pudrowoŕóżowa bluzka-Pakuten.pl 

Beżowe botki na obcasie -Pakuten.pl 

Zegarek -Capitola  (zniżka 15% na hasło LILIBLOGGER15 )




Dajcie znać co myślicie o całości☺
Do następnego 😚

29 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają te botki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Loving the light pink. Such a pretty color! Gorgeous!
    Happy weekend!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  3. you look so pretty.
    greeting- evi erlinda

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna bluzka! Kolorek w moim guście:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość wygląda świetnie! Buty dodają fajnego charakteru:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. juz niedlugo nadejdzie wiosna :) dni sie rozjasnia :) super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już mam dość zimy i tej pochmurnej, przygnębiającej pogody. Czekam z niecierpliwością na wiosnę :)
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Kochana, zgadzam się, że pogoda na dworze nie jest zbyt sprzyjająca do robienia zdjęć! Mam nadzieję, że testujesz same rzeczy, które są dla Ciebie zachwycające i dobrą niespodzianką:) Stylizacja jest śliczna, taka dziewczęca, a włosy masz przepiękne! Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo czasu na rzeczy, które sprawiają Ci radość!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz w takim zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Te botki są przepiękne a Ty wyglądasz super :)
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14 stycznia

    Bluzeczka bardzo mi się podoba :D Super buty ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia :) Teraz już przybywa dnia na całe szczęście hehe

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej z tego zestawu podobają mi się jeansy, mają ładny krój i denim. Przydałoby się zbliżenie na te kokardki, zainteresowały mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. takie butki muszę mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja, botki świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna, prosta stylówka na co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz w różu kochana:*

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo za takim luźnym, sportowym lookiem :) Bluzeczka wpasowuje się kolorem idealnie w moje gusta, podobnie jak jeansy! Choć podobno marmurki już dawno wyszły z mody, ja nadal je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja, jak zawsze wyglądasz pięknie :) Wiem jak to jest, zimą sama dodaję mniej modowych wpisów. Mi zazwyczaj przeszkadza temperatura, cały czas jest mi za zimno na sesje :D dlatego z niecierpliwością wyczekuję wiosny. Mam nadzieję, że pojawi się jak najszybciej :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  21. Pakuten to Twój ulubiony sklep? Jestem pełna podziwu, od zawsze pachniał mi tandetą ale jak patrze na buciki to całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty i spodnie super. Zdjęcia też ale byłoby rewelacyjnie gdyby były w plenerze. Pomysl o tym. :)



    Pozdrawiam, www.nieokreslona.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie, robienie zdjęć zimą to jakaś masakra, ciągle pochmurno, szybko się ściemnia i jeszcze to zimno (już dwa razy zrezygnowaliśmy ze zdjęć w trakcie ich robienia, z zimna nie daliśmy rady).
    Ślicznie wyglądasz, taki pastelowy róż bardzo Ci pasuje, cały zestaw jest mega fajny:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja, podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)