Perfecta FenomenC nutri frimness Technology odzywczo-ujędrniający balsam- mus do ciała -moja opinia


Cześć kochani

U mnie zima zagościła na dobre ☺
Cały tydzień temperatura była ujemna,a dziś dodatkowo zaczęło padać śnieg ❄
U Was jest tak samo?


Zima to czas kiedy nasza skóra, potrzebuje odżywienia.
Dziś więc czas na recenzje 

Perfecta Fenomen C 

Nutri Frimness Technology

Odżywczo-ujędrniający balsam-mus do ciała 





Balsamy marki Perfecta dość często pojawiają się na moim blogu ☺
Są to różne opinie ,jednak z reguły nie mam większych zastrzeżeń co do tych kosmetyków.
A jak jest z tym balsamem?

O tym w dalszej części postu ☺ 





Od producenta :


Bazując na Nutri Firmness Technology intensywnie odżywia i na 3 sposoby zwiększa jędrność skóry. Rozświetla, wyrównuje koloryt i nadaje skórze zdrowy wygląd i blask.

Komplex Cth – unikalne połączenie trzech skoncentrowanych form witaminy C: lipofilowej, liposomowej i hydrofilowej C 5300 oraz transporterów SVCT-1, które dostarczają ją bezpośrednio do komórek skóry. Rozświetla, wyrównuje koloryt, nadaje skórze zdrowy wygląd i blask oraz ujędrnia.

Masło pomarańczowe - wykazuje silne działanie ujędrniające. Łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.

Olej sojowy – bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe NNKT (Omega-6, Omega-9) oraz witaminy, fitosterole, fosfolipidy. Działa zmiękczająco, nawilża i ujędrnia.



Skład :

Aqua, Isohexadecane, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Polysilicone-11, Butylene Glycol, Dimethicone, Decyl Glucoside, Glycine Soja Oil, Lecithin, Sorbitol, Ascorbyl Glucoside, Panthenol, Glucose, Trilaureth-4 Phosphate, Alcohol, Terminalia Ferdinandiana Fruit Extract, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Sodium Polyacrylate Starch, Dimethicone, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Hydroxyacetophenone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Buthyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Octadecyl Di-T-Butyl-4-Hydroxyhydrocinnamate, d-Limonene, Linalool, Limonene, Hydroxycitronellal, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Parfum, CI 15985, CI 19140.




Moja opinia :


Balsam otrzymujemy w plastikowej Butelce z dozownikiem,co jest wielkim plusem.





Kosmetyk ma żółty kolor ,czuć tu nieco pomarańcze ,jednak jest to slabo wyczuwalne.
Jeśli chodzi o nawilżenie -radzi sobie całkiem nieźle ,choć zdecydowanie lepiej ujędrnia skórę,
I efekt ujędrnienia i efekt odżywienia jest baaardzo krótki ,do momentu wchłoniecia kosmetyku w skórę czyli jakieś 10 minut.
Po tym czasie ten delikatny zapach pomarańczy również znika.
Zaletą tego kosmetyku jest to ze łagodzi podrażnienia skóry.
Kolejnym plusem jest to po jego aplikacji odczuwałam fajne odswiezenie.
Dodatkowo wspomnę że ten balsam nie zostawia tłustego filmu,





Podsumowując 

Balsam kosztuje około 17,00 złotych.
Czy warto tyle za niego wydać?
Przyznam szczerze że raczej nie...
Po za tym że łagodzi podrażnienia, ciężko mi się doszukać w nim jakichs rewelacji ,których nie można by znaleźć w tańszych odpowiednikach .
Mogę go polecić  (ze względu na uczucie odświeżenia po jego użyciu) po porannym prysznicu.





Mieliście już ten balsam? 

Piszcie w komentarzach ☺ 


Do następnego 😚 

23 komentarze:

  1. miałam kilka kosmetyków z serii fenomen C i mi się bardzo sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam rutynę w pielęgnacji. Może się skuszę na testy. Ciekawa jestem jakby moja skóra zareagowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze i jak średniaczek to raczej sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy26 stycznia

    Nie spotkałam się jeszcze z tym produktem, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I never heard about this brand.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja cera lubi produkty z witaminą C, ale do ciała jej jeszcze nie stosowałam. Szkoda, że balsam jest taki zwykły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki z witaminą C, ale po ten raczej nie sięgnę- lubię dłuższe działanie;) A u mnie pada i pada ten biały puch...jak szalony!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I like the big size of this balm. You can definitely get a lot of use of it.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. This must be great! I just tried something with vitamin C for the skin and results were great!

    LackaDaisy

    *LackaDaisy*

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie plany na niedzielę?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi LIli
    I like the smell of oranges and the refreshing feel they give. If these features are in a cream I like !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie lubię markę Perfecta. Można powiedzieć, że każdy kosmetyk mi się sprawdził. Tego balsamu jeszcze nie miałam i sądząc po opinii to raczej zrezygnuję z zakupu, ponieważ rzeczywiście można kupić tańszy odpowiednik :)
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Good review 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za balsamami, nie wiedzieć czemu czuję się później nimi ,,zapchana" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi jakoś ta marka niestety nie odpowiada, ale każdy ma inny typ skóry :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już tylko czekam na przyjście wiosny :D
    Nie miałam ogólnie okazji testować kosmetyków z Perfecty.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że łagodzi podrażnienia, ale w tej cenie można kupić coś lepszego:) Dzięki, za szczerą recenzję:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)