#JeansOutfit-stylizacja z botkami na Platformie StyloweObcasy.pl

Witajcie ☺

Jak tam Wasze samopoczucie?
Mi udało się się w końcu udało kilka dni temu odsapnąć,odpocząć nieco
Przy okazji pozałatwiałam parę ważnych
spraw,odzyskałam dobre samopoczucie i mam nadzieje że ten chwilowy spadek energii zażegnałam.☺






Ostatnio u mnie się bardzo dużo dzieje,mam naprawdę niewiele czasu,ale staram się by nieodbijało się to zbytnio na moim blogu.
To nad czym ubolewam najbardziej, to brak czasu na zrobienie zdjęć stylizacji .😐
Tyle dobrze że dni się robią dłuższe, więc ze
światłem nie powinno być aż tyle problemów.
Na zewnątrz jest jednak jeszcze za zimno na fotki w plenerze,więc ratuje się robieniem zdjęć w domu

Jeżeli chodzi o  dzisiejszą  stylizacje,najnowszym nabytkiem są buty ze sklepu StyloweObcasy.pl
Bluzka którą dobrałam do nich, leżała w szafie od roku,kiedy to hitem modowym był trend perełek na ubraniach.
Z tego co zaobserwowałam w tym sezonie trend perełek zszedł nieco niżej 😊 -na buty
Jeśli jednak mam być szczera to buty z perełkami  ,średnio mi się podobają, podobnie jak ubrania z tego typu zdobieniami.
Bluzka jednak mimo wszystko podoba mi się ,Połączyłam ja z klasycznymi jeansowymi rurkami (pasują kolorystycznie do bluzki) oraz botkami na wysokiej platformie ze sklepu StyloweObcasy.pl
















Co myślicie o tej stylizacji?
Lubicie ubrania, buty ,dodatki z tego typu zdobieniami?

Dajcie znać w komentarzach




Do następnego😘

40 komentarzy:

  1. Ja dziś czuję się rewelacyjnie, zaczęłam tydzień naprawdę pracowicie po tygodniu choroby. Myślę, że każdy z nas potrzebuje czasami odsapnąć.
    Zdobienia super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są świetne :) Mój styl, nie za wysokie, pasujące do zwykłych jeansów! Ekstra! :) Również nie przepadam za takimi zdobieniami :)

    Miłego dnia!:*
    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka;) Buty też;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię tego typu butki:) mam ich chyba z 4 pary xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzka i świetne buty! Wspaniale wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy29 stycznia

    Super stylizacja :D Bardzo spodobały mi się buty ^^
    Świetnie się prezentują :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, buty to taki trochę statement piece. Same w sobie stanowią podstawę stylizacji ;)
    Przyznam szczerze, że ja wolę delikatniejsze obuwie i nie przepadam za platformami, ale na kimś (w tym przypadku u Ciebie) wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobne buty i je uwielbiam. Świetna stylizacja. Jednak największą uwagę przykul Twój uśmiech, przecudownie się uśmiechasz ♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi Lili
    I love your denim look with the pearls in the blouse very stylish.
    You must have more time for looks they are great dear.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka z perełkami jest prześliczna- wyglądasz w niej fantastycznie.
    Dobrze,że trochę odpoczełaś. U mnei w tym tygodniu też inne szaleństwo

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię perełki :)
    Świetnie wyglądasz :)
    I może uda nam się w lutym wreście spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może w końcu będę miała czas 😆

      Usuń
  12. u mnie dzisiejszy dzień to sajgon ech;p

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko kochana jakie ty masz zgrabne nogi, te jeansy to totalnie podkreślają:)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. aa nawet dobrze się czuje mimo, że dużo pracy mam. Bluzka bardzo ładna.
    https://youtu.be/hjfky0bcOUQ

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty naprawdę ładnie prezentują się na nodze. Dobrze, że odpoczęłaś. :)
    Pozdrawiam kochana!
    https://ascardisis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super total denim stylizacja!!!!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam identyczne buty. Bluzka mi się bardzo podoba :)
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ta stylizacja. Buty i bluzka bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Perełki na ubraniach to nie jest coś co lubię najbardziej. A na butach...zapewne szybko się gdzieś gubią. Twoja stylizacja mi się podoba - fajna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super te botki :) Naprawdę świetnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę poszukać podobnych butków bo moje się rozwaliły ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super są te buty, z chęcią sama bym sobie takie zakupiła! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja i buty cudo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy01 lutego

    Buty są świetne, bardzo w moim stylu! Piękny uśmiech :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Great denim styling. You look lovely.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I love everything with pearls especially shoes. They look so cool.
    Love the look and your curls!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne buty :) fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje buty zawsze się wyróżniają :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja super, a w butach się zakochałam.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Buty bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładna bluzeczka ♥️

    OdpowiedzUsuń
  32. Czadowa ta bluzka .
    Rozumiem Twój brak czasu u mnnie jest podobnie z czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Botki świetne, najbardziej jednak zadziwia połączenie koszuli ze spodniami. Zawsze byłam przeciwnikiem łączenia dwóch dżinsowych rzeczy. U Ciebie wygląda to całkiem zgrabnie, jestem pod wrażeniem. Kupiłam ostatnio podobną koszulę tutaj jednak dotychczas zestawiałam ją raczej z białymi spodniami, ew. spódniczkami. Muszę coś zakombinować, myślę że to może dobrze wyglądać jeśli dzinsy będą miały podobny odcień- jak u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy26 czerwca

    Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)