Podsumowanie Listopada 2018









Witajcie kochani w drugi dzień ostatniego miesiąca w 2018 roku.
Nie mogę uwierzyć że już za kilka tygodni rok 2018 przejdzie do historii.
Skoro początek grudnia, to dziś na blogu ostatnie podsumowanie miesiąca w tym roku-Listopada
Podsumowanie Grudnia pojawi się dopiero w 2019 roku.
Jeszcze wcześniej napewno będzie podsumowanie roku 2018




Jaki był 

Listopad 2018?




Minął bardzo szybko.
I to był chyba zdecydowanie najcięższy miesiąc w tym roku.
Zapowiadał się całkiem fajnie, ponieważ pierwszy połowa pokrywala się z moim urlopem, a druga połowa  (konkretnie końcówka miesiaca ) to dzień moich urodzin.
Było jednak zupełnie odwrotnie.
Najpierw ten nieszczęsny stabilizator,który mi okropnie ograniczył ruchy,a co za tym idzie brak możliwości wykonywania zdjęć no i oczywiście siłownia też poszła w odstawke-czyli praktycznie cały czas byłam  bierna.
Doszedł do tego ten dlugi weekend przez 12 listopada.Wiem że są osoby które lubią odpoczywać,ja jednak im mniej mam wolnego czasu tym lepiej się czuje,chyba po prostu nie lubię i nie umiem długo odpoczywać.
Kolejna sprawa; Święta Bożego Narodzenia.
Niegdyś moje ulubione,ale od kilku lat z niepokojem obserwuje dziwne zjawisko ;jak tylko w Galeriach Handlowych i Sklepach pochowaja świeczki, wiązanki i znicze natentychmiast w ich miejsce pojawiają się aniołki, mikołajki i cale mnóstwo innych ozdób świątecznych.
Odbiera mi to całą radość ze Świąt Bożego Narodzenia, przez co te Święta są niezbyt lubiane przeze mnie...
Podsumowując pierwsza połowa była niezbyt miła ,jednak skłamałabym gdybym napisała że cały listopad był fatalny.Gdy już zdjęłam stabilizator ,od razu humorek mi się poprawił, do tego doszło kilka dni wolnego, Andrzejki, moje urodziny no i małe sukcesy bloga.
Zostałam ambasadorka marki Capitola (na kod LILIBLOGGER15 macie 15% rabatu na zakupy na stronie Capitola ).
Jedna z moich stylizacji dostała się do TOPki tygodnia na portalu Modnapolka.pl , dodatkowo została też stylizacja dnia (Post ze stylizacją jest >> TU << )
No i przy okazji chciałabym Wam wszystkim serdecznie podziękować za życzenia urodzinowe 😘





Filmy które obejrzałam w 

Listopadzie :


Jest ich trochę mniej niż w zeszłym miesiącu, 
W dalszym ciągu nie obejrzałam serialu Pod Powierzchnią oraz zawiesiłam oglądanie serialu Nielegalni 
Obydwa seriale pewnie obejrzę gdy już zostaną wyemitowane wszystkie odcinki- tak jak to było w przypadku Watahy czy Belfra
A przy okazji mam pytanie :
Czy ktoś z Was może zna tytuł serialu kryminalnego kręconego w Górach Sowich?
Kilka dni temu coś o nim przeczytałam w necie, ale zapomniałam tytułu, a historia mi się usunęła...
Będę wdzięczna za pomoc ☺



Jeziorak 

Niby fajny film;intrygi,układy, akcja.
Jednak muszę przyznać że nieco się wynudziłam na tym filmie,
Wątki jakieś takie poplątane...
Historia bimbrowni w moim mniemaniu to trochę poboczny wątek, na pierwszy plan wysuwa się sprawa morderstwa.
Wszystko się  miesza i bardzo łatwo się pogubić....
Ogółem średni film


Karbala

Skoro tak mi się podobają filmy akcji, stwierdziłam że obejrzę jakiś film wojenny.
Dużo słyszałam o Snajperze i szukając recenzji ,natknęłam się na 
recenzje Karbali i obejrzałam.
Jednak kino wojenne to chyba nie dla mnie...
Nie mogę go jednak nazwać złym filmem, nie ma tam żadnych naciaganych wątków, sztuczności.
Karbala pokazuje obraz wojny, ale na szczęście nie ma tam aż zbyt wielu brutalnych scen (choć to mogą być tylko moje odczucia, każdy ma inny stopień wrażliwości, to co dla mnie jest znośne dla kogoś może być wstrząsające )
Karbala  przedstawia trzy dni walki polskich i bułgarskich żołnierzy, broniących i odpierajacych ataki Al-kaidy w irackiej Karbali.
Oczywiście Snajpera tez obejrzę.




W rytmie serca

Serial oglądałam już od dłuższego czasu,ale dopiero po tym jak o nim wspomniałam na Instagramie, pisze o nim na blogu.
Nie będę tu ściemniac że mnie nie wciągnął ,bo jak dla mnie całkiem ok
Ot poprostu oglądam go z nudów.




Ludzie Chudego

Jeśli sledzicie mojego bloga to zapewne wiecie że moimi ulubionymi gatunkami są komedie, thrillery,filmy akcji, kryminały.
Do tej pory oglądałam trzy ostatnie gatunki,
A jednak udało mi się natrafić na na komedie kryminalną 
Co mnie naprawdę cieszy.
Serial mi się baaardzo przyjemnie oglądało,a końcówka jakiej bym się w życiu nie spodziewała...
I na tym koniec, bo standardowo w najciekawszym momencie akcja się zakończyła i nie wiadomo co dalej 


Źródła zdjęć plakatów filmowych :





Najchętniej czytane posty W 

Listopadzie :






(182 wyświetleń)





(175 wyświetleń )





(171 wyświetleń )









Statystyki blogowe 

Listopad 2018

W Listopadzie mój blog odwiedziło  4821 osób 

Najwięcej osób było z :

- Polski (2540 osób )

- Niemiec ( 698 osób )

-Ukrainy  ( 286 osób )





Kosmetyczny ulubieniec 

Listopada 2018

Listopad przyniósł nam mrozy, a w taki okres staram się szczególnie dbać o dłonie, smarując je kremami.Jakiś czas temu przy okazji zakupów w Douglasie ,nabyłam tez świetny krem do rąk, z kolekcji Douglas Les Delices o przepięknym zapachu coś jakby wanilia, kokos...




Świetnie nawilża dłonie i nie zostawia tłustego filmu 
Kosztuje coś około 10 złotych.
Minus jest taki że ciężko go dorwać.
jakby ktoś chciał to podaje linka gdzie można ten krem kupić lub sprawdzić czy jest dostępny w najbliższej perfumerii Douglas :



A co w Grudniu?

Przyznam szczerze że mam tylko jeden cel;dotrwac do Świąt.
Wszechobecna Świąteczna gorączka tak mi się daje we znaki, że już nie mogę doczekać się jej końca.Cieszy mnie również to że ten rok już się kończy, bo do lekkich to on nie należał i mam nadzieje że kolejny będzie o wiele lepszym.



A jak Wam minął Listopad?


Piszcie w komentarzach ☺


Do następnego 😚












39 komentarzy:

  1. Mi każdy miesiąc mija bardzo szybko. Nie dociera do mnie, że za chwilę nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały rok zleciał mi tak szybko, że nawet nie wiem kiedy:D Super, że zostałaś ambasadorką firmy oby tak dalej:*<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tak jak mi ☺
      Dziękuję bardzo ☺

      Usuń
  3. Żadnego filmu nie widziałam, kremu do rąk również nie znam. Niedługo na blogach zaczną się podsumowania całego 2018 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I don´t know any movie from your post, but some look interesting. Otherwise, November quickly escaped and I look forward to December and Christmas :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie listopad był bardzo pracowity więc nawet nie zauważyłam kiedy minął... mam nadzieję, że udzieli Ci się pozytywny nastrój zbliżających się Świąt...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w listopadzie chorowałam... przeziębienie wirusy gardło;/ a teraz mróz :D oby grudzień był zdrowszy dla nas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie obyło się bez przeziębień ,ale z nogą chorą 😯
      Nie tylko Grudzień ale i cały przyszły rok 😀

      Usuń
    2. a co z nóżką się stało? Po co ten stabilizator?

      Usuń
    3. Naciągnęłam sobie coś tam w stopie 😐
      Ale na szczęście to już historia 😄

      Usuń
  7. Jak dla mnie czas jak i listopad, minął jak piasek przez palce. Ten rok jest ok, chociaż zależy dla kogo, ja miałam w nim trochę nieprzyjemności, jak i pożegnanie mi bliskiej osoby. Trzeba, żyć dalej i żyć nadzieją, że przyszły rok będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi z powodu straty bliskiej osoby i tych nieprzyjemności 😯
      Czas leczy rany
      Mam nadzieję że 2019 rok będzie zdecydowanie lepszy 😘

      Usuń
  8. Mi listopad tak szybko minął. Co to odpoczywania mam tak samo. Na szczęście ja 12 pracowałam.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie 😆
      Ja i tak tego dnia miałam mieć wolne aby pozalatwiac kilka spraw, ale co z tego skoro niemal wszystko było nieczynne. ..

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że grudzień jednak będzie dla Ciebie łaskawszy :)
    Tych filmów nie oglądałam, ale dzięki za pomysł na nudny wieczór :*

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tez mam taką nadzieję 😘
      Proszę bardzo 😘

      Usuń
  10. Ja listopad glównie, praca , zajęcia - sporo się działo - Liczę, że grudzień da mi szansę na odpoczynek zwłaszcza ,ze na tydzień lece na Świeta do mojej siostry :-) Żadnej z pozycji filmowo-serialowej o dziwo nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi listopad tak szybko minal, ze nawet nie wiem kiedy!
    Spóźnione wszystkiego najlepszego i zycze jeszcze wiecej sukcesow kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję bardzo za życzenia 😘

      Usuń
  12. Gratuluję stylizacji dnia i tego że zostałaś ambasadorką marki!
    Dla mnie listopad był dość ciężki i stresowy, ale jakoś przez niego przebrnęłam;)
    Kochana przesyłam Ci spóźnione życzenia urodzinowe - Wszystkiego najlepszego!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. listopad minal mi eskpresowo.. im blizej konca roku, tym szybciej ten czas leci- nie wiem jakim cudem mamy juz grudzien :o
    a co do wpisu- swietny pomysl na takie zestawienie statystyk, osiagniec, milo sie to czyta a no i wspomina :p

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your review as always ))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas leci za szybko :(
    Oglądałam film Karbala w kinie i był całkiem dobry ^^
    Pozdrawiam

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Listopad minął zbyt szybko. Samych cudowności dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym napisać coś dobrego o moim listopadzie :) Hmm, czy zdanie "był znośny" będzie dobre? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak 😉
      Czyli nie tylko mój listopad był średni...

      Usuń
  18. Kochana, życzę Ci aby grudzień był lepszy niż listopad! Jest ostatnim miesiącem, niech będzie najlepszym miesiącem :) Mi minął dosyć szybko, też miałam mały urlop, później jednak same popołudniówki, więc było ciężko. Grudzień zapowiada się lepiej :) Może nie lżej, ale na pewno lepiej :D Filmów niestety nie widziałam. Gratuluję statystyk i sukcesów blogowo-zawodowych, oby tak dalej kochana! <3 Fantastyczne podsumowanie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie zawsze jest tak jak chcemy . Los płata psikusy . Mam nadzieje , ze z nogą już lepiej . Ciekawe 2 pierwsze firmy nawet o nich nie słyszałam. Muszę koniecznie zobaczyć . Rzadko nosze zegarki a szkoda bo firma, która reprezentujesz ma bardzo ładne modele .

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiem, kiedy minął ten miesiąc! Oby z grudniem tak nie było :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi listopad tak szybko zleciał, że nawet nie mam pojęcia kiedy się skończył. Też oglądam w Rytmie Serca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie robiłam podsumowania na blogu, a Twój wpis czyta się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uffff wreszcie dotarłam na bloga :)

    Racja, ta cała przedświąteczna machina zbyt szybko zostaje nakręcona, bo gdy przychodzą święta, człowiek już ma dosyć tego całego przesytu panującego dookoła :/

    Gratuluję, że zostałaś ambasadorką :*

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat za kinem wojennym niestety nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)