NeoMakeup podkład matujący Perfect Matte Foundation -recenzja

Witajcie 😚

Nawet nie mam pojęcia kiedy to tak szybko minęło -za kilka dni Święta ,a później Sylwester i mamy Nowy 2019 Rok...🎄✨❇


Przed samą Wigilia pojawi się post ze stylizacją Świąteczną, a dzisiejszy post bardziej się dotyczy Sylwestra.
Powitanie Nowego Roku/Pożegnanie Starego to okazja do świętowania, a większość z Was zapewne nie wyobraża sobie by na taką okazję nie nałożyć makijażu ☺
Jeśli rozglądacie się za podkładem na taką okazję to dziś mam dla Was recenzje :

NeoMakeup

Podkład matujący 

Perfect Matte Foundation 



(Źródło zdjęcia 
www.NeoMakeup.pl)


Ponieważ w perfumerii Douglas otrzymałam próbkę pozwoliłam sobie wkleić powyżej zdjęcie z adresu URL ze strony NeoMakeup.
Link który zawiera adres URL obrazka,znajduje się na dole strony.
Jest to też link który prowadzi do strony gdzie można zakupić podkład.
A o tym czy warto go kupić ,to już sami zadecydujecie po przeczytaniu posta ☺







Od producenta :

Profesjonalny podkład matujący o lekkiej, kremowej strukturze, który perfekcyjnie tuszuje niedoskonałości, nadając cerze jednolity, naturalny i jedwabisty wygląd. Pielęgnujące pigmenty zawarte w podkładzie wygładzają skórę oraz zapewniają jej optymalne, długotrwałe matowe wykończenie. Nie blokuje porów stabilizując jednocześnie wydzielanie nadmiaru sebum. Formuła beztłuszczowa, idealna dla cery normalnej/mieszanej/tłustej. Vegan friendly.


Rezultat

Podkład zapewnia naturalnie wyglądającą, matową cerę z efektem świeżości.


Substancje aktywne

Luminooptyczne pigmenty – dopasowują się do źródła światła zapewniając jednolity kolor oraz zdrowo wyglądający, matowy efekt cery.


Skład :


AQUA (WATER), DIMETHICONE, TALC, BUTYLENE GLYCOL, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, SODIUM CHLORIDE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, PENTYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, SODIUM DEHYDROACETATE, METHICONE, PARFUM (FRAGRANCE), MICA, DISODIUM EDTA, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE. +/- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77499, CI 77491, CI 77492 (IRON OXIDES).


Moja opinia :

Podkład czuć na cerze, jest on nieco ciężki mimo to zapycha porów.
Według producenta ma on za zadanie perfekcyjnie tuszowac niedoskonałości, nadawać skórze jednolity ,naturalny I jedwabisty wygląd oraz wygładzić cerę i nadać jej długotrwałe matowe wykończenie.
Jeśli chodzi o mat ,wygładzenie jak najbardziej obietnice producenta znajdują pokrycie w rzeczywistości.
Pierwszą i niezwykle istotną wadą jest to że nie tuszuje on niedoskonałości 
Oczywiście można go nałożyć więcej jednak w przypadku tego kosmetyku lepiej trzymać się zasady; im mniej tym lepiej ponieważ nie wtapia się on w cerę -zbyt duże nałożenie go spowoduje ze będzie on brzydko odostawał
Efekt obiecanego przez producenta jednolitego naturalnego i jedwabistego wyglądu oraz wygładzenia cery podlega dyskusji i należy pamiętać że można go osiągnąć jeśli nakładamy go w małych ilościach I dokładnie rozprowadzić na twarzy
Kolejna sprawa to trwałość tego podkładu -jest ona również dyskusyjna ponieważ po około 4 godzinach na mojej twarzy nie było po nim śladu





Podsumowując :
Ten podkład napewno nie jest odpowiedni dla osób które borykają się z jakimiś wypryskami na twarzy.
Po za tym u mnie podkład sprawdził się całkiem nieźle.
Jego cena nie należy do najniższych :około 90,00-100,00 złotych 
W zależności od tego gdzie kupimy

Gdyby ktos był zainteresowany podaje linka do strony firmowej marki NeoMakeup.


oraz tipa;przez Internet ciężko dobrać idealny odcień, a ponieważ cena podkładu jest wysoka, warto udać się do Perfumerii Douglas by dobrze dobrać podkład pod kolor skóry ☺



Sklep NeoMakeup ma fajny asortyment, i nawet jeśli nie planujecie zakupu podkładu, to warto tam zajrzeć zwłaszcza że 
Do 23.12.2018 macie rabat 20% na kosmetyki do makijażu oczu, a od 24.12.2018 do 31.12.2018 20% rabatu na kosmetyki do makijażu ust.
Więcej info o promocji znajdziecie na stronie:



Ktoś z Was miał już może ten podkład?

Znacie markę NeoMakeup ?

Piszcie w komentarzach ☺ 

Do następnego 😚 


35 komentarzy:

  1. nie spotkałam się z nim wcześniej ;) ale jak widać jest to dośc dobry i tani kosmetyk :) chociaż ja bałabym się wyprysków, moja skóra ma humorki czasem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorąc pod uwagę Twoją opinię to zdecydowanie nie jest warty swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to totalna nowość i neistety nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślisz, że poradziłby sobie z drobnymi pajączkami ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie poszukuje jakiegoś podkładu, bo mój mi się kończy. Będę go miała na uwadze :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość drogi i z tego co piszesz to nie jest jakiś super.
    Ja podkładów nie używam, do zdjęć czy na imprezę wybieram lekki puder mineralny.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19 grudnia

    Nie spotkałam się wcześniej z tym podkładem, ale raczej nie skuszę się go przetestować. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie ten podkład nie jest zachęcający:D

    OdpowiedzUsuń
  9. I never before hear for this brand but it seems great! Thank you for sharing!

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=WK-tO9N3A6c&t=220s

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda zachodu o ten podkład. Jakość nie idzie z ceną.. Dobrze, że udało CI się przetestować tylko próbkę, bo szkoda wyrzucać pieniędzy na takie badziewie :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej marce :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello lili
    I don't know the brand and I never used a primer cream oh !!
    I wish you a great weekend!


    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę o tej marce:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie nie przekonał . Ale recenzja świetna, taka jaka lubię konkretna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jednak nie przetestuję - nie do końca jak widze mój typ podkładu.
    Kochan życzę Ci zdrowych spokojnych Świąt Bozego Narodzenia :-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie testowałam tego podkładu, ale dla mnie zdecydowanie byłby za ciężki.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Neo makeup is new to me. The foundation looks great!
    Happy Holidays <3 Radi

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się ten rok zleciał bardzo szybko nawet się nie obejrzałem a znowu mamy święta, co do podkładu to wygląda obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  19. It´s amazing. But it´s not good for my skin. Have nice day!
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyli zdecydownie nie warto. Jak dla mnie cena jest za wysoka jak na produkt, który nawet nie tuszuje niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
  21. to na bank w moim przypadku ten podklad u mnie by sie nie sprawdzil ;/ wazne, ze Tobie podpasowal ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych Świąt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/12/wesoych-swiat-i-szczesliwego-nowego-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam tego podkładu, na razie zostaję przy Fit me, który świetnie mi się sprawdza.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Nie kupiłabym go nawet, gdyby był tańszy, ponieważ nie sprawdziłby się u mnie, jak pisałaś, że nie jest on odpowiedni dla osób z wypryskami. Poza tym rzadko używam podkładów, bo moja cera wygląda lepiej po prostu bez podkładu ;) mimo tego, produkt ten super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście szukam idealnego podkładu dla siebie, ale skoro ten nie maskuje wyprysków to niestety nie jest dla mnie. Dziękuję za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy18 maja

    At this time I am going to do my breakfast, after having my breakfast
    coming yet again to read other news.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)