Recenzja Dove Złuszczający peeling do ciała Drobinki orzechów makadamia I mleko ryżowe

Witajcie

Jak tam Wasze samopoczucia?

Ja ciesze się że miałam chwilę wolnego,mogłam odpocząć, poukładać sobie trochę swoich spraw.
Nastrój swiateczny mi się niestety wogule nie udzielił,liczę na to że przygotowaniu świątecznej stylizacji na bloga może pomoże trochę...


Okres  zimowo-jesienny to okres kiedy naszą skórę otaczamy szczególną troską.
Długie jesienne wieczory sprzyjają urządzaniu sobie domowego SPA.
Nieodłącznym elementem takiego SPA jest dla mnie peeling ciała.
Jeśli chodzi o peelingi ,na rynku mamy różne peelingi.
Chyba  nie ma obecnie marki kosmetycznej która nie posiadałaby w swojej ofercie peelingu do ciała.
Dziś przedstawiam Wam moje ostatnie odkrycie tego rodzaju:



Dove

Złuszczający peeling do ciała 
Drobinki orzechów makadamia I mleko ryżowe 




Marki Dove nie muszę nikomu przedstawiać,chyba każdy z nas używał jakiegoś kosmetyku tej marki.
Szampony, mydła, balsamy,żele pod prysznic...
Nigdy nie miałam żadnych nieprzyjemnych przygód jeśli chodzi o Dove,dlatego postanowiłam sprawdzić ten peeling na sobie ☺
O efektach mojego testowania poczytacie w dalszej części postu ☺ 








Od producenta :



Pielęgnujący peeling Dove drobinki orzechów makadamia i mleko ryżowe
Codzienna pielęgnacja skóry nie musi być trudna i nieprzyjemna.
Odkryj nowy sposób na gładką skórę-Dove pielęgnujący peeling do ciała.
Dzięki zawartości substancji odżywczych,pielęgnacyjny peeling Dove delikatnie usuwa martwy naskórek,jednocześnie nawilżając skórę.
Poczuj jak staje się ona jedwabiście gładka i przyjemna w dotyku,już po pierwszym użyciu.Ponadto kremową konsystencja,naturalne drobinki peelingujace i soczysty zapach
Sprawią że rozpiescisz nie tylko swoje ciało ale i zmysły.
-pielęgnujący peeling do ciała o kremowej konsystencji,delikatnie usuwa martwy naskórek
-sprawia że skóra staje się jedwabiście gładka
-głęboko nawilża  (rogową wartwe naskórka)
-zawiera substancje odżywcze
-przyjemnie rozpieszczajacy zapach utrzymuje się długo na skórze










Moja opinia :


Peeling otrzymujemy w zakręcanym słoiczku, z dodatkową nakrętka co jest (przynajmniej dla mnie) zdecydowanie lepsze niż srebrka pod nakrętką.(niestety przy otwieraniu trzeba się trochę namęczyć )






Kosmetyk ma kremową konsystencję i po otwarciu pachnie jak typowe mydło Dove.
Jeśli chodzi o aplikacje na skórze to bardzo łatwo i fajnie się go rozprowadza,skóra go bardzo dobrze toleruje.
Tak wygląda peeling
wyjęty bezpośrednio
Z pudełka 

Po rozprowadzeniu go na wilgotnej skórze, poczułam zapach inny niż ten którym pachniał kosmetyk po otwarciu-jeśli tak pachnie każde połączenie orzechów makadamia I mleka ryżowego to ja musze ich mieć więcej takich kosmetyków,😃😍❤


Peeling Po rozmasowaniu
Na wilgotnej skórze 


Zapach jest bardzo przyjemny i subtelny ,nie mdły,ani nie zbyt słodki.
Nie znika za szybko nawet po spłukaniu,umyciu się żelem pod prysznic i wytarciu się-ja czułam go jeszcze przez jakąś godzinę na skórze po użyciu.(Dla wzmocnienia efektu zapachu proponuje użyć tego balsamu: Dove Derma SPA Oxygen Touch balsam do ciala skora normalna i sucha
Do działania również nie mogę się przyczepić:skóra jest niesamowicie mięciutka,wygładzona, nawilżona.
Jest to jeden z najlepszych peelingów jakich używałam



PODSUMOWUJĄC :

Jest to jeden z najlepszych peelingów jakich używałam, a trochę ich przetestowałam.
Przy cotygodniowym stosowaniu wystarczył mi na dwa miesiące.
Nie należy on do najtańszych : około 25 złotych
Oprócz Złuszczającego peelingi do ciała orzech makadamia I mleko ryżowe Dove ma w swojej ofercie jeszcze dwa inne peelingi:


Mieliście już może któryś z nich ?
Jakie są wasze ulubione peelingi? 




Piszcie w komentarzach ☺ 
Do następnego 😚 






40 komentarzy:

  1. This is so inspiring! I love the post:)
    Dilek ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale dobrze, że Ci się sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do świąt jeszcze dwa tygodnie, więc może zdążysz jeszcze poczuć ich wyjątkowy klimat :) Peelingu nie miałam okazji używać, ale bardzo lubię markę Dove szczególnie za żele pod prysznic i mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ładnie i super, że aż tak świetnie się sprawdził! Muszę się skusić :)
    Mi się na szczęście udzielił nastrój, mam nadzieję, że Tobie niedługo także ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. uzywalam ;) ja polecam w stu procentach!!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    ustiva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie muszę wypróbować, bo uwielbiam produkty od Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również dobrze wspominam markę DOve i jej kosmetyki :) Szczególnie lubię żele pod prysznic od nich oraz balsamy :)

    Pozdrawiam :) Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi mieć bardzo ciekawy zapach :) . Może później Ci się włączył nastoj Świąteczny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami potrzeba czasu na nastrój . Ja w ten weekend będę szukać prezentów . To tez wpływa na poczucie klimatu świat

      Usuń
  9. uwielbiam peelingi szczególnie takie gruboziarniste :)

    Zapraszam na mój blog kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko peeling z Tutti Frutti, ale skoro pachnie nieziemsko..
    Pewnie jeszcze poczujesz, bądź nie, jak ja D:

    OdpowiedzUsuń
  11. kosmetyki z dove średnio mnie jarają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy12 grudnia

    Z chęcią przetestuję ^^ Bardzo mnie nim zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydał by mi się gdyż w zimie mam zawsze suchą skórę i mocno mi się łuszczy;)
    Buziaki:*

    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Opis tego zapachu do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam nigdy takich kosmetyków. Ja to wgl staram się jak najmniej używać. Głównie krem mi wystarcza ;D

    tanajmniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale fajnie że się sprawdził u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello lili
    The Dove brand is a brand of great quality. But I have not used any branded products other than a shower gel. Here in Portugal is also one of the most expensive supermarket brands.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ilove dove, they have amazing products.
    Yet I never tried this peeling, but I definetly have to.
    Thank you for this amazing review.

    Need cute cat content?
    And some christmas vibes, take a look at my Youtube Video HERE

    OdpowiedzUsuń
  20. Już sobie ywobrażam ten cudowny zapach! ;) z chęcią bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak na początku tylko wspomnę, że wszystkiego najlepszego :) Spóźnione ale szczere :) Jeśli chodzi o ten peeling to używam regularnie i jak najbardziej polecam.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam jeszcze o tym peelingu :) Fajnie, że się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam szczerze, że od Dove wolę Nivea, ale ten peeling wygląda bardzo ciekawie, ma genialną konsystencję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę koniecznie wypróbować!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ mam ochotę na ten peeling konsystencja jest bajeczna

    OdpowiedzUsuń
  26. Też jeszcze nie czuję klimatu zbliżających się świąt.
    Tego peelingu nie miałam, wygląda ciekawie chyba się skuszę i wypróbuję.
    Ogólnie to najczęściej używam peelingu domowej roboty z kawy i oliwy:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię produkty Dove ale peelingu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ohoooo kolejny produkt, który musi u mnie być! :D zachęciłaś mnie tym peelingiem :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam o tym peelingu, ale kocham kosmetyki tej firmy, więc muszę koniecznie wypróbować! Musi cudownie pachnieć :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jednym z peelingów, które zapadły mi w pamięć był zdecydowanie kawowy, który poza świetnym działaniem, otulał mnie pięknym zapachem.
    Wnioskuję, że i ten by mi się spodobał :)

    Buziak,
    Ola ;)
    MOLE TEATRALNE

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie bym wypróbowała ten peeling skoro polecasz :) Ciekawa jestem jego zapachu ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. I need to try this peel. I love Dove and use some other of their products often.
    Happy Holidays!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Produkty dove bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiedziałam że peelingi od Dove są takie dobre, lecę do sklepu po swoje pudełeczko ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)