Recenzja Nivea make up Care professional krem baza pod makijaż

Witajcie po Świętach 😘
Jak one Wam minęły?
Ja swoje spędziłam z najbliższymi ,próbując też wyleczyć przeziębienie...
Już prawie mi przeszło ☺
Teraz powolutku przygotowywuje się do Sylwestra🎆🎇


Oprócz stylizacji na Sylwestra,ważny jest też makijaż.
Pożegnanie Starego Roku/Powitanie Nowego to czas bali,tańców...
Taka okazja wymaga starannego i przedewszystkim w miarę trwałego makijażu,co (jako przyszła makijazystka ,to pisze ) bez bazy jest raczej nie możliwe.
Oczywiście z pomocą przychodzą nam tu utrwalacze ,ale baza to baza...
Jeśli jeszcze nie wybraliście bazy,to mam nadzieje że dzisiejsza recenzja

Nivea 

Make up Care professional 

Krem-baza pod makijaż 


Wam pomoże ☺
Marki Nivea chyba nie muszę Wam przedstawiać?😉


Zapraszam do lektury recenzji ☺







Od producenta :


NIVEA Make-up Professional Hydra Primer z Olejkiem Migdałowym, ekstraktem z Nagietka i efektywnym kompleksem Nawilżającym:



- Zapewnia równą, gładką bazę dla efektywnej aplikacji makijażu.

- Pomaga przedłużyć trwałość makijażu.

- Natychmiast się wchłania dzięki lekkiej formule.

- Efektywne składniki nawilżające zapewniają długotrwałe nawilżenie i uczucie gładkiej skóry.

Zobacz i poczuj gładką, odżywioną cerę, gotową na natychmiastowe nałożenie makijażu.

To właśnie dlatego, by Twoja cera była pełna życia NIVEA® rozwija produkty, które wyjątkowo skutecznie wspierają jej własną biologię. Wydobywają one naturalne piękno Twojej cery tak, byś wyglądała i czuła się świetnie każdego dnia. Wybierz to, czego właśnie teraz najbardziej potrzebuje Twoja skóra!






Skład:


Aqua, Cyclomethicone, Dicaprylyl Carbonate, Alcohol Denat., Glycerin, Butylene Glycol, Tapioca Starch, Calendula Officinalis Flower Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopherol, Glycine, Soja Oil, Dimethiconol, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Acrylamide/Ammonium Acrylate Copolymer, Polyisobutene, Polysorbate 20, Sorbitan Isostearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Trisodium EDTA, BHT, Linalool, Citronellol, Limonene, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.





Stosowanie:


Nakładaj na oczyszczona skórę twarzy, delikatnie wmasowując kolistymi ruchami. Unikaj bezpośredniego kontaktu z oczami. Od razu po aplikacji żel-kremu możesz rozpocząć nakładanie makijażu.





Moja opinia :

Kosmetyk otrzymujemy w opakowaniu,które bardziej przypomina krem;mały plastikowy zakręcany słoiczek.



Baza ma piękny, delikatny zapach;coś jakby perfumy.
Nie uczula,nie zapycha,faktycznie wygładza cerę.
Czy przedłuża makijaż?
Owszem ,przedłuża.Testowałam ją pod kilkoma podkładami.
Sam podkład bez bazy znika z mojej twarzy po 3-4 godzinach,baza wydłuża jego widoczność nawet do 7 godzin.
Aby przedłużyć trwałość makijażu, absolutnie nie należy zaraz po zaaplikowaniu bazy nakładać podkładu.(wbrew temu co pisze producent)
Z racji tego że kosmetyk wygląda bardziej na krem niż na bazę(tyczy się to również konsystencji)





 jest lekko tłusty i po tych 3 godzinach znika z cery.
Moja recepta to bazę nakładać około 30-40 minut przed rozpoczęciem makijażu-u mnie ten patent sprawił że nawet podczas ciepłych, słonecznych dni makijaż trzymał się nawet 6 godzin.



Podsumowując:


Jak najbardziej polecam,przedewszystkim ze względu na jakość i zapach.
Jeśli chodzi o wydajność - tak jak wspomniałam wyżej kosmetyk jest nieco tłusty więc w miarę oszczędnie należy go aplikować, przez co siłą rzeczy starcza na dłużej.
Cena kosmetyku to około 20 złotych w Rossmanie, więc myślę że w porównaniu z jakością i wydajnością jest to przeżycia ☺




Znacie tą bazę? 
Macie Swoje jakieś ulubione bazy pod makijaż? 

Macie już plany na Sylwestra?

Dajcie znać w komentarzach ☺ 


Nie będę składać Wam tu życzeń Noworocznych, ponieważ za kilka dni pojawi się post z podsumowaniem 2018 roku,oraz z moja Sylwestrową stylizacją☺

Do następnego 😚 


23 komentarze:

  1. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą bazą, nie słyszałam o niej wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh very interesting product! I love that brand :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, nie widziałam go jeszcze nigdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu. Po bazy sięgam bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę tą bazę ale skoro działa znaczy, że warto się nią zainteresować:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kosmetyk ;) A sylwestra spędzam w domu, przed telewizorem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz mnie produkty Nivea zapychają strasznie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się już powoli przygotowuje do sylwestra :) O tej bazie nigdy nie słyszałam, obecnie sięgam po ulubioną z benefitu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love Nivea products, all of them feel so good

    LackaDaisy

    *LackaDaisy*

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie używam żadnych baz, mam tendencje do zapychania i zauważyłam lepszy stan mojej cery bez bazy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Samych pomyślności wraz z nadchodzącym 2019 rokiem! :)
    Nie wiedziałam, że marka Nivea ma bazy... bardzo mnie zaciekawiłaś. Myślę, że przetestuje by wyodrębnić własne spostrzeżenia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. znam wiele produktów nivea, ale ten pierwszy raz widzę
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że Nivea oferuje taką bazę. Ja używam z Ingrid ;)
    Ja Sylwestra nie obchodzę, ale Tobie życzę udanej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z nieba mi spadłaś z tym postem! Nie znam tej bazy, ale chętnie ją wypróbuję! Właśnie szukam czegoś dobrego, co wygładzi i dodatkowo nawilży moją buźkę, a przy okazji wydłuży trwałość makijażu :) Może ten produkt od Nivea będzie strzałem w dziesiątkę? A co do moich planów na sylwestra, to zamierzam w tym roku spędzić go na spokojnie w domu i z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Markę Nivea bardzo lubię i stosuję, ale tylko pomadki do ust, kremy do rąk, piankę do włosów, ale baz nie używam bo mi nie potrzebne ;)
    Co do Sylwestra? Planów jeszcze brak. Najlepsze są spontany. ;)
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem przyjemny! Ja również leczę lekkie przeziębienie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ma go moja mama i przyznam, że czasami podkradam :) W zimę często stawiam też na tradycyjny krem Nivei, ten niebieski, bardzo tłusty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę bardzo rzadko się maluję, więc baza pod makijaż nie jest mi za bardzo potrzebna. Nie używam kosmetyków Nivea, ale patrząc na skład tego kremu i patrząc na jego cenę to wydaje się być całkiem ok, myślę nawet, że mogłaby się ona sprawdzić jako zwykły krem, ale nie wiem bo nigdy jej nie używałam :D
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej bazy, ale cena całkiem przystępna jak za dobrą jakość:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię używać baz pod makijaż jednak tej nie znam, może kiedyś się to zmieni

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej właśnie przymierzam się do zakupu bazy :D Już wiem jaką kupię :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)