Stylizacja z beżowymi sandałkami Weston od DeeZee-skórzana mini i jasna bluzeczka

Witajcie ☺
Jak tam Wam minął tydzień?
U mnie nie było tak źle -myślałam że będzie gorzej ale wygląda na to że wypoczęłam w trakcie tegorocznej Majówki,tym bardziej że pogoda dopisała 😃
Tak więc naładowana energią wróciłam do codzienności ☺
Ale już w Czwartek moje bateryjki zaczęły się wyczerpywać tak więc z radością powitałam weekend.
Tym bardziej że mój organizm zaczął dawać mi sygnały że potrzebuje odpoczynku...
Macie tak że coś Wam się śni budzicie się z ulgą że to był tylko sen?
Ja czegoś takiego doświadczyłam po dzisiejszej nocy...
Nie pierwszy i obawiam się nie ostatni raz..😣

Nadchodzący tydzień zapowiada się dość intensywnie ponieważ za tydzień szykuje się wesele
Spokojnie nie moje 😆
No ale trzeba się jakoś przygotować tym bardziej że zorientowałam się że nie mam sukienki na tę okazję więc będę musiała się za czymś rozejrzeć...
Okey mam sporo sukienek ale mimo wszystko jeszcze jedna nie zaszkodzi 😆😉

Dobrze że z butami nie mam takiego problemu (ci którzy mnie obserwują na Instagramie wiedzą o co chodzi😉)

Planuje oczywiście napisać post w którym Wam pokaże te wszystkie nowości (łącznie z sukienka,którą mam nadzieję kupić w przyszłym tygodniu),ale czekam ponieważ część rzeczy jeszcze nie zamówiłam, a część zamówiłam i jeszcze do mnie nie dotarły 😊
Ale to już po Weselu





Dziś mam dla Was stylizacje której zapowiedź pokazywałam Wam na moim Instagramie 
Zdjęcia były robione na szybko,w trakcie Majowego długiego weekendu przed grillem.
Tym razem bazowałam na beżowych sandałkach na obcasie od DeeZee 



(Niestety rozeszły się już, TU macie link do innych kolorów )
Pod ich kolor dobrałam bluzkę oraz skórzaną minispódniczke od Lipmar (i jedno drugie znacie już z moich poprzednich stylizacji)






Jak Wam się całość podoba?

Czekam na Wasze komentarze ☺ 

Do następnego 😚 








30 komentarzy:

  1. Szkoda, że majówka już za nami, ale ja też naładowałam baterie! Takie długie weekendy to skarb :) Oj, ja też bym z chęcią poszła na jakieś wesele :) Czuję potrzebę żeby się wytańczyć i wybawić, a nie mam okazji...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy odważyłabym się na takie buty. Ale ty wyglądasz cudownie! :)

    Zapraszam do siebie. :)
    Malinowa Kaloria

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, nie podoba mi sie. Buty sa fajne, ale pozostale dwie rzeczy nie pasuja ani do siebie aby do Ciebie. Widziałam bym je w pieknej ale prostej bialej kkoszulii czarnej rozkloszowanej spodniczce. Byloby z klasa i kobieco. Tym czasem wydaje mi sie, ze to wszystko jest i za krotkie i za male.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocze te buty!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No sandały rewelacja ♥ Już widzę kilka stylizacji z nimi w roli głównej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te buciki. Bardzo ładnie je zestawiłaś ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne te sandałki :) Mają ciekawe ciemne wstawki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle super buciki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely, dear. I like it! Have a great sunday!

    ❤ Mary María Style ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne buty! *.*

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13 maja

    Faktycznie buty są świetne ^^ Bardzo ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne buty, ale niestety na moje nogi takie fasony nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty rewelacja- sama bardzo lubię sandałki :-)
    Też żałuję,ze juz po majówce. No iżyczę Ci udanego wesela :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te szpileczki (przepiękne!) idealnie pasują do mini spódniczki, np. takich z ZOiO

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wowww powerful sandals. You look stunning.
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te buciki! Wyglądasz super!:)
    Fajnie Ci, że idziesz na wesele, nam się szykuje taka impreza w sierpniu, ale jeszcze się zastanawiamy czy pójdziemy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja nie dla mnie , ale buty cudne

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej z calej stylizacji podobaja mi sie te buty- miazga!
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są te sandałki, bardzo ciekawie wyglądają a ty jak zawsze wystrzałowo wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/05/granatowa-sukienka-w-biae-grochy.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz mega seksownie w tej stylizacji:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście pogoda była piękna w majówkę i można było super naładować akumulatory na kolejny tydzień :)

    Świetne są te buty- jak zwykle jakieś rakiety mrrrrrr super :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie się uzupełnia ta stylizacja, bardzo przemyślana i fajna :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy18 lipca

    I'm really enjoying the design and layout of your site.
    It's a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable ffor me to come here and visit more often.
    Did you hide out a designer to create your theme?
    Fantastic work!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)