Recenzja Eveline Royal Caviar Therapy serum-ampułka

Witajcie 😚

I znów szykuje nam się  długi weekend ☺
Jakie macie plany? ??
Ja oprócz obijania się, planuje też popracować trochę nad blogiem, napisać jakiś post od siebie, zrobić trochę zdjęć...


A póki co, zapraszam Was na recenzje:



Eveline Cosmetics 

Royal Caviar Therapy

Serum-Ampułka




Kosmetyki Eveline lubię coraz bardziej.
Do tej pory ograniczałam się tylko do balsamów do ciała,które sprawdzały się świetnie ☺

Teraz jednak zdecydowadami się na coś z kategorii pielęgnacja twarzy.
No może nie całkiem teraz bo kupnem tej ampułki pochwaliłam Wam się jakiś czas temu na Instagramie 
Recenzje publikuje jednak dopiero teraz.
Zapraszam do lektury ☺


Od producenta :

Laboratorium badawcze Eveline Cosmetics opracowało unikalną formułę Luksusowego intensywnego serum-ampułki multiodżywczej, która dzięki 20% zawartości skoncentrowanego kompleksu regenerującego gwarantuje 3 – stopniowy proces regeneracji:

Naprawę uszkodzeń komórkowych – w czasie nocnego, najbardziej intensywnego procesu odnowy, zaawansowany Neo-DNA complex  stymuluje prawidłowy przebieg procesu tworzenia nowych komórek skóry, naprawiając wszelkie uszkodzenia DNA.Odbudowę gęstości dermo-strukturalnej- ROYAL CAVIARTM i zaawansowany naukowo kompleks proteoMATRIC aktywuje ekspresję 14 genów zaangażowanych w zagęszczenie macierzy międzykomórkowej, wpływając na syntezę i właściwe uporządkowanie włókien podporowych -  kolagenu i elastyny. Osłabiona procesem starzenia objętości skóry zostaje przywrócona, widoczność zmarszczek ulega zredukowaniu.Multiodżywienie skóry– ekskluzywny ekstrakt z czarnej orchidei wyraźnie poprawia jędrność i elastyczność naskórka, nawilża, wygładza oraz głęboko odżywia.



Luksusowe intensywne serum-ampułki multiodżywcze zapewniają głęboką naprawę i regenerację komórek poprzez: stymulowanie naprawy uszkodzeń DNA, redukcje widoczności wszystkich typów zmarszczek, przywrócenie napięcia i jędrności.



Produkt testowany dermatologicznie.


Skład :


Aqua (Water), Caprylic/Capric Trigliceride, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Glycerin, C10-18 Triglycerides, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olus Oil, Sodium Hyaluronate, Maris Aqua, Collagen Amino Acids, Albizia Julibrissin Bark Extract, Rosa Gallica Flower Extract, Allantoin, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, PEG-75 Stearate, Parfum (Fragrance), Xanthan Gum, Ceteth-20, Steareth-20, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.





Stosowanie :


Serum może być stosowanie na 2 sposoby:

 1)Nanieść kilka kropli na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, a następnie delikatnie wmasować.

2)Dodać kilka kropli do kremu na noc, a następnie delikatnie wmasować.






Moja opinia:

Producent zaleca nakładanie serum na dwa sposoby
I ja obydwa sposoby przetestowałam

1)Kilka kropli serum nanieść na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i
Dekoltu-zaraz po nałożeniu serum skóra robi się strasznie sucha i lepka.Serum wchłoneło się po ok 30 minutach i wtedy dopiero poczułam że cera jest bardzo fajnie nawilżona i wygładzona.



2)dodać kilka kropli serum do codziennej porcji kremu na noc i delikatnie wmasować -jak dla mnie ten sposób jest o wiele bardziej pracochłonny jednak przy tej opcji skóra jest nawilżona i nie ma tego uczucia lepkości,jednak serum spowalnia wchłanianie się kremu.


Tak więc serum wchłania się bardzo powoli,nie powoduje jednak żadnych uszkodzeń na skórze, a do tego ma bardzo ładne, eleganckie opakowanie i pipetke która ułatwia aplikacje

(minusem jest to że przy końcówce kosmetyku musiałam go wylewać bezpośrednio na dłoń i wmasowywac w cerę, ponieważ nie dało się go nabierać pipetką)

oraz bardzo przyjemny zapach coś jakby olejek arganowy.


Jeśli chodzi o dzialanie,nie zauważyłam aby działało na zmarszczki (może ich po prostu nie mam😆😃)oraz aby cera była jakoś specjalnie odżywiona.
To odżywienie i nawilżenie odczułam jedynie po wchłonięciu się serum w moja cerę,a jeśli chodzi o naprawę uszkodzeń nocą -nie zauważyłam.



Podsumowując :

Serum używałam przez miesiąc  (na tyle wystarczyła mi ta buteleczka przy codziennym stosowaniu po 2×dziennie,czyli na dzień i na noc).
Nie zaszkodzilo mojej cerze ale też nie zauważyłam aby jakoś specjalnie pomogło.
Być może moja cera nie jest aż tak bardzo postarzała,być może w przypadku dłuższego stosowania  (2-3 miesiące ) widać jakieś wieksze efekty...
Cena serum (ok 31 złoty w Rossmanie ) nie zachęciła mnie do dalszego testowania,tym bardziej że specjalnych efektów nie zauważyłam.
Mimo że nie jest to jakiś bubel,to ani go nie polecam,ani go nie odradzam.






O wiele bardziej jestem zadowolona ze złotych płatków pod Oczy
Czyli Eveline Gold Life Expert



Po recenzje zapraszam Was na
Mojego Instagrama
>>TU<<

Mieliście styczność z tym serum lub tymi płatkami pod oczy?
Stosujecie płatki pod oczy? 

Dajcie znać w komentarzach ☺ 

Do następnego 😚 

23 komentarze:

  1. Cena nie jest wygórowana, ale jednak jeśli kosmetyk nie pomaga, to szkoda wydawać na niego pieniędzy, tym bardziej, że w podobnej kwocie można kupić specyfiki, które naprawdę nieźle nawilżają i odżywiają skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty. Ja z tej firmy ma tylko tusz, bardzo dobry swoją drogą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten produkt :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to ide w piatek do pracy wiec planów nie ma:(


    Buziaki:*
    Zapraszam cię tym razem na stylizacje komunijną:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się jeszcze z tym serum.

    OdpowiedzUsuń
  6. A zastanawiałam się nad nim kiedyś ;p Super recenzja <3 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio zainwestowałam w różane serum z Biedronki :D Dałam za nie ok. 7 zł, ale jest genialne :) Producent zapewnia nawilżenie, wygładzenie podrażnień i zniwelowanie zaczerwienień i głownie ze względu na to ostanie, je zakupiłam. Działą super! Moja buzia od razu po nałożeniu jest gładziutka i specyfik szybko się wchłania, a zaczerwienień i przebarwień brak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przekonuje mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie jestem zdania, że cena jest za niska, by to działało, bo w tej cenie w buteleczce na pewno są minimalne ilości składników aktywnych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy31 maja

    Nie miałam styczności z tym serum :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze takich złotych płatków...wyglądają bardzo ekskluzywnie :D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym przetestowała to serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji używać tego produktu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello Lili
    So you dont like that serum i bought one from Eucerin and is very good.
    Hope you had a great weekend.
    XOXO

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie korzystałam z tego produktu, ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji próbować tego produktu. Może jakoś się do niego przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro nie pomaga, to wątpie żebym zakupiła. Poza tym pewnie denerwowało by mnie to powolne wchłanianie.

    OdpowiedzUsuń
  18. This product looks so good :) Great post! Hugs!
    rampdiary | fineartandyou

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Eveline, tak że chętnie zapoznaje się z recenzjami produktów tej marki. Szkoda, że to serum się nie sprawdziło, bo wydawało się fajne.
    Pozdrawiam!
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. The golden petals look great and so easy to use. Plus, your eyes will feel amazing afterwards!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh wow, this looks like such a wonderful product. I hope it works well for you!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Markę Eveline bardzo lubię, ale tego kosmetyku nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja się boję kosmetyków z eveline, ponieważ mnie zapychają :( BLOG - hejfashion

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)