Stylizacja z sandałkami carnivals kisses od renee.pl-pastelowa sukienka + kilka nowości

Hej kochani☺

Jak Wam minął długi weekend???

Ja miałam wolne od pracy ale poświęciłam czas nie tylko na spotkanie ze znajomymi i chillowanie ale też na bloga,bo miałam niezłe zaległości.

Owszem nie zniknęłam z bloga,ale to tylko dlatego że miałam kilka zaległych recenzji kosmetycznych.
Ostatnie wydarzenia sprawiły jednak że nie miałam głowy do zdjęć.
Blogowanie zeszło na boczny tor,ale nie ukrywam że biłam się z myślami czy nie zamknąć bloga.
Nie zlicze ile razy nagrywałam vloga na InstaStory w którym mówiłam że nie jestem pewna czy będę dalej pisała bloga.
Przed opublikowaniem vloga powstrzymał mnie mój głos-który usłyszałam na nagraniu
Żartowałam😉😁
Po prostu dałam sobie trochę czasu na przemyślenie i przeanalizowanie wszystkiego raz jeszcze i stwierdziłam że
Jednak nie-nie będę zamykać bloga,kończyć ze swoim hobby.
Co mnie skłoniło do takich przemyśleń??
Niby nic wielkiego -zwykła kłótnia.
Mi jednak w jednym momencie zawalił się cały świat.
Poczułam że coś się skończyło,że już nigdy nic nie będzie takie jak dawniej-do tej pory ciężko mi się z tym pogodzić.
Mam nadzieję że jednak z czasem będzie coraz lepiej-czas leczy rany,sama kilka razy się o tym przekonałam.

OK, koniec z wylewaniem żali, teraz przechodzę do nowości których trochę się uzbierało.
Oczywiście najwięcej butów,jestem butoholiczką.👠😁
Przyznam Wam że chyba będę musiała kupić nową szafę bo zaczyna mi brakować miejsca na buty😉😆





Niebieskie sandałki 
Weston

Ten komplecik



 z Aliexpress??
Gdy tylko zobaczyłam te buciki
Wiedziałam że będą 
Idealnie się komponować z nim


Wiązane sandałyżki
Na Platformie
Judyt
Od 
Najpierw chciałam zamówić je w jaśniejszym kolorze
Więc grzecznie czekałam aż pojawią się w moim rozmiarze
Ale niestety nie doczekałam się,😢
Zdecydowałam się na te.
Nie dziwię się że się tak szybko rozchodzą 
Są przepiękne i wygodne.👍😍
Pamiętam jak wybierałam po raz pierwszy buty na obcasie
Kilka lat temu-wtedy zdecydowałam się  na platformy,
Które są wygodniejsze i stabilniejsze od szpilek.😉


Czarne szpilki 
Peep Toe
Skoro już jesteśmy przy moich 
Pierwszych krokach na obcasach
Pamiętam zakup swoich pierwszych szpilek
Były to właśnie szpilki Peep Toe. 
Pamiętam że kupiłam wtedy dwie pary:
Jedne czarne i jedne beżowe.
Niestety beżowe mi się rozchodziły
Tzn zrobiły za duże.
Natomiast czarne mi się odkleiły 
Od podeszwy.
Jak dla mnie szpilki Peep Toe to must have na lato.

Czerwone sandałki na obcasie
Ze sklepu

Te buty trafiły do mnie gdy zamawiałam
Czerwoną sukienkę.
Już w kolejnym poście pokaże Wam tą sukienkę 
W zestawie z tymi butami


Sandały na obcasie 
Sergio Todzi 
Ze sklepu Czasnabuty.pl


W kolejnym poście pokaże Wam sukienkę 
Pod którą dobierałam te cudeńka.
Gdy buty dotarły i przymierzyłam je z sukienką
Stwierdziłam że  nie pasują do siebie
Buty będą mi pasować za to do innych stylizacji-
-już mam kilka pomysłów 😉


Miętowa Bluzeczka 
Od 

Jak dla mnie rewelacja.
Szukałam jakiejś przewiewnej,lekkiej i eleganckiej 
Bluzki którą spokojnie mogłabym w upalne dni założyć 
Do pracy.
No i  udało mi się 😉

Niebieska koszula 
Z szyfonu

Świetna alternatywa dla niebieskiej
Koszuli z guzikami.
Wielkim plusem jest tu brak konieczności 
Prasowania 
Oraz brak guzików które lubią się odpinać😡

Czarny Top
Z fajnym dekoltem
Od 
Do kompletu-biały już mam😉



Kilka tygodni temu wspominałam Wam że wybieram się na wesele.
Wspomniałam Wam też że nie mam jeszcze sukienki.
Chyba nie ma lepszej propozycji niż mała czarna którą kupiłam kilka dni później.


Sukienka ma fajne marszczenia w talii.
Na moim Instagramie zresztą Już Wam ją pokazywałam
Wraz z platformami Judyt z DeeZee,
Szczerze Wam przyznam że rozważałam niebieską 
Ale ubiegła mnie moja koleżanka.
Cóż, została mi czarna która zdecydowanie bardziej mi się podoba niż niebieska ☺





Tydzień temu obchodziliśmy Dzień Matki.
Prezent miałam upatrzony,tak by mama była z niego zadowolona.
Był nim Tusz do Rzęs Bourjois Paris Ultra Black Twist 
Nie wyobrażam sobie aby prezentu nie uzupełnić czymś na słodko. Mój wybór padł na piękne czekoladki od Chocolissimo.


Niestety czekoladki dotarły do mnie po tym święcie wiec mój wybór padł na specjalną czekoladę






A teraz zostawiam Was ze stylizacją.
Zdjęcia były robione na tydzień przed weselem o którym Wam wspomniałam.
Nie planowałam ich,sesja była całkowicie spontaniczna, kiedy to moja koleżanka wpadła do mnie na pogaduchy.
Pamiętacie Sandałki Carnivals Kisses od Renee.pl??






Zestawiłam je z pastelową sukienka którą kupiłam w zeszłym roku,i całkowicie o niej zapomniałam.












Dajcie znać w komentarzach co myślicie o tej stylizacji oraz Pochwalcie się co kupiliscie Mamom ☺

Do następnego 😚









35 komentarzy:

  1. Sandały robią wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile nowości -masz chyba duuuużą garderobę;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest i ona- stonoga ;) hihihihi
    kolejne piekne szpiluchny dołączyły do jej kolekcji :D

    Myślałam, że to sukienka, a to komplecik- fenomenalny jest, koniecznie musisz nam go pokazać jak wygląda w realu :)

    Kochana pamiętja, po burzy zawsze świeci słońce :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Lecę szukać na ali tego kompleciku bo sie zakochałam! Śliczne sandałki, patrzę i ubolewam, bo ja się w nich koszmarnie czuję. Są takie piekne! Ale cóz, chociaz się mogę u innych napatrzeć :P
    Buziaki! x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się spodobały te sandały :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buciki ;) Przygarnęłabym takie ;)
    Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i że nadal będziesz bloga pisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolny weekend? ha ha niestety nie znam takiego sformułowania zawsze pracuję między świętami :( Nie smuć się kochana pamiętaj że po burzy zawsze wychodzi słońce :) Mega wielkie zakupy, wszystkie buty wyglądają świetnie, robią wrażenie bardzo podobają mi się te pierwsze :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam swira na punkcie butów, tylko nieco niższych :-D
    Mamie zakupiłam kosmetyki w Douglasie :-)
    Lili każdy z nas miewa momenty w których wali się świat, ja cały czas z jednego takiego wychodzę powoli, powoli ale licze,ze wzsystko sie poukłada jakoś. Trzymaj sie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne rzeczy:) a stylizacja bardzo mi się podoba, sandałki mega:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome pumps :) Wonderful post dear <3 Have a great week ahead
    Beauty and Fashion Freaks

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham buty i chyba potrzebuje kolejnej pary :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile nowości! Śliczna sukienka, bardzo fajnie Ci w tym kolorze:)
    Mam nadzieję, że wszystko Ci się poukłada, czas faktycznie leczy rany.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo ślicznych rzeczy! Te pierwsze sandały i pierwsza sukienka mi się spodobały, miętowa bluzeczka również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello Lili
    Now its my turn i have my fingers crossed dont give a end to your blog.
    We can talk with nice people all over the world. Well there are a few that have envy of us but who cares?
    I love your shoes and all your clothes and you are stunning on that outfit.
    Xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pierwsze szpilki są sliczne!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Awesome post, dear, you're so pretty. :)


    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie buty zawróciły mi w głowie :)
    Aktualnie mam wielkiego świra na punkcie sandałków :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są te czarne wiązane sandałki :D na pewno niedługo u mnie też będą :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że nie kończysz z pisaniem :)
    Bardzo dużo fajnych nowości :)
    A ja na dzień mamy dałam zdjęcia w pięknej ramce. Na pamiątkę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój wpis powinien Ci pomóc w takich chwilach zwątpienia. Nie warto się poddawać i zaczynać od nowa, warto odpuścić na pewien czas - i tak jak Ty - wrócić, z podwójną siłą :) Ja też jestem butoholiczką, ale w wesrsji sportowej :D wszystko co nike, trampki musi byc moje haha :D

    OdpowiedzUsuń
  22. o ja cie ja cie ile ty masz tych szpilek:)?? A sukienka ma boski kolor:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku ile cudeniek :D Sama nie wiem co mi się najbardziej podoba, chyba wszystko :D
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/dwie-propozycje-sukienek-na-wesele.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie kończ ze swoją pasją! Faktycznie troszkę ci przybyło tych bucików:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czerwone sandałki do mnie najbardziej trafiły :)
    Ps. mam poradę odnośnie zdjęć: na następny raz bym polecała je robić na jednolitym tle by to ładniej wyglądało np. podłoga drewniana :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz super i ile cudowności <3 Te pierwsze sandałki są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Tzrymaj się cieplutko czekam na kolejne wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Minął mi niestety bardzo szybko i na nauce :/
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie buty nr 2, 4 i te złote wygrały wszystko! Chętnie przygarnęłabym je do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Perfect shoes and clothes. I really like first shoes :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  31. Cute style!

    http://www.iameleine.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)