Perfecta HydroMagnetic głęboko oczyszczający peeling drobnoziarnisty-moja opinia

Witam Was kochani 😘

Serdecznie dziękuję Wam wszystkim za wsparcie i za miłe słowa pod ostatnim postem
To naprawdę dla mnie wiele znaczy że oprócz tych którzy mnie krytykują są także osoby które stoją po mojej stronie ☺
Jeszcze raz Wam serdecznie dziękuję 😘

Dziś mam dla Was zaległą recenzję

Głęboko oczyszczającego peelingu drobnoziarnistego Perfecta HydroMagnetic.






Przypomnę Wam że z linii HydroMagnetic miałam już żel do mycia twarzy


(Recenzja jest Tu)






Skład:

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Cellulose, Glycerin, Alumina, Volcanic Sand (Silica), Lecithin, Sorbitol, Xanthan Gum, Oleic Acid, CI 77491, Panthenol, Betaine, Sodium Carrageenan, Jania Rubens Extract, Sodium Benzotriazoyl Butylphenol, Sulfonate, Buteth-3, Tributyl Citrate, Synthetic Wax, Caprylic/Capric Glycerides, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Hydroxyacetophenone, Phenoxyethanol, Parfum, CI 42090.


Od producenta:



Hydro Magnetic peeling drobnoziarnisty złuszcza martwe komórki naskórka, głęboko oczyszcza, odblokowuje pory, usuwa nadmiar sebum i wygładza skórę.

Przeznaczony do każdego typu cery w tym mieszanej i tłustej.

Aqua Taurine™ nowatorski kompleks łączący wodę magnetyczną zamkniętą w nośnikach-polarosomach z energizującą fito-tauryną. Wykazuje silne działanie nawilżające-działa jak magnes wyłapując w skórze cząsteczki wody. Stymuluje produkcję energii ATP i przywraca świeży wygląd zmęczonej cerze.

Piasek wulkaniczny delikatnie peelinguje, powodując złuszczanie się martwych komórek naskórka.

D-panthenol koi, łagodzi podrażnienia skóry i nawilża.

Przebadano dermatologicznie.



Stosowanie:


Nanieść peeling na zwilżoną skórę. Omijać okolice oczu. Masować kolistymi ruchami przez 2-3 minuty. Zmyć dokładnie ciepłą wodą. Polecany jest do stosowania 2-3 razy w tygodniu na twarz, szyję i dekolt







Moja opinia:

Bardzo mi się podoba kolor peelingu:



Zapach już trochę mniej przyjemny jest-jest specyficzny coś jakby sól.
Jeśli go się dobrze nie wmasuje w wilgotną skórę zastyga i robi się coś jakby maska.

Jeśli zastosujemy się do instrukcji użycia producenta na twarzy go nie widać.(prawie😁)

Po za tym nie zauważyłam jakiegoś efektu WOW  po użyciu.
Owszem cera jest nawilżon, wygładzona, odżywiona ale na tym koniec rewelacji.
Nie poradził sobie z niedoskonałościami na twarzy.
Najważniejsze jednak że nie szczypie ani nie podrażnia cery.



Podsumowując:

Ani nie polecam,ani nie odradzam.
Peeling typu jest bo jest.
Nie ma tu wtopy ani też specjalnego efektu WOW.
W skrócie:kosmetyk dla osób które nie mają specjalnych wymagań,tak 
jak cała seria HydroMagnetic.
Tzn.Mi tak się wydaje bo miałam tylko dwa kosmetyki z tej serii Żel do Mycia Twarzy no i ten Peeling.


A może Wy macie inne zdanie na temat serii HydroMagnetic?
Używaliście tego kosmetyku?
Lub innych kosmetyków z tej linii?

Czekam na Wasze Komentarze ☺.
Buziaki i do następnego 😘

40 komentarzy:

  1. podoba mi się ten żel, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh very interesting product darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ma bardzo ładny, szkoda że nie ma efektu wow:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszystkie peelingi, ten miałam raz.. a raczej użyłam raz i gdzieś dalej leży.. jakoś nie przypadł mi do gustu, z tego co widzę po opinii to Tobie też :D
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam kochana, pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, nigdy jakoś nie rzuciła mi się w oczy. Generalnie najbardziej lubię peeling kawowy i jego się trzymam:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam peelingi marki Origins :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego z Perfecty nie miałam, ale teraz używam Hello Body o cudownym zapachu kawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this! :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)

    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że nie podrażnił, chociaż ja mam wrażenie, że strasznie dużo jest kosmetyków, które po prostu nie robią nic, producenci obiecują cuda, niewidy, a efekty słabe. Bardzo fajna, szczera recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam peelingi <3 ale preferuję z kolei te gruboziarniste, są lepsze do mojej skóry :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam :D Z Perfecty coś tam się kiedyś w mojej kosmetyczce znalazło, ale już nawet nie pamiętam co.
    Po ten peeling raczej nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor ma faktycznie ładny ;) Ale raczej nie kupię, szukam czegoś, jak to ujęłaś z efektem WOW :D

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam tego peelingu ale ja mam już swóje sprawdzone produkty i jakoś ciężko mi zaufać innym :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi peelingi strasznie wysuszaja cere. :(
    www.tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie przedstawiony produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wypróbuję ciekawe jak u mnie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie peelingi najbardzie te które dodatkowo ładnie pachną:))

    BUZIAKI:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten peeling, ale był bez szału ;p

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Peeling prezentuje sie rewelacyjnie :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę sprawdzić cenę, bo wydaje mi się, że nie będzie jej wart. Tyle jest dobrych peelingów na rynku, ale znalezienie ich jest chyba najtrudniejsze, gdyż jsteśmy zasypywani reklamami producentów firm krzaków na każdym kroku...

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładny design mają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. The scrub looks so nice. Definitely something I would enjoy using.
    Have a beautiful day!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy produkt, bardzo lubię peelingi :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/fioletowy-akcent.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyprobuje tym bardziej że nie podrażnia cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy go nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie miałam okazji tstować tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  28. A to nie dla mnie. Jestem wielce wymagająca.

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem raczej wymagająca więc dla mnie odpada :) ale kolor ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy produkt. Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie testowałam.
    Ale chyba nie zdecyduje się na zakup, lubię produkty do mycia o ładnych zapachach.
    Zapraszam na pierwszego posta z serii mój pobyt w USA :)
    http://mytravellifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj zastyga hehe kolor ma rzeczywiście ładny ale chyba jakoś bym się do niego nie przekonała

    OdpowiedzUsuń
  33. Czytelnicy od tego są. Aby pomagać :) Trzymaj się!
    Myślę, że u mnie by się nie sprawdził. Moja skóra jest bardzo wymagająca, więc no niestety nie polubimy się :)
    Ale kolor rzeczywiście ma ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Głęboko-oczyszczające kosmetyki na razie znikają z mojej półki po tym jak dostałam wysypki po jednej z takich maseczek ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się kolor tego peelingu.
    Jak tylko skończę swój aktualny peeling z Clean&Clear to sie za niego biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No niestety nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie uzywałam night kosmetyków z tej firmy, także jeszcze nie mam opinii ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  38. Raczej go nie kupię :) Mam już ulubiony peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli faktycznie nawilża to chyba się na niego skuszę, mam wybitny problem z suchym czołem :(
    studiounderwear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)